2026-09-11, 22:25
Medlem
måste ju säga att #832 är iskall. Där visar proffs hur det ska gå till när man blir konfronterat av kriminella. Snyggt jobbat! Sedan är det hysteriskt roligt att höra Sjöberg vara sååå intresserad av knarket, man bara väntar på att han ska be om ett gram
Citera
2026-09-11, 23:00
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carlpetersen73
Barnknuilare är barnknullare.
Exakt så är det! Idag fick vi ytterligare en sådan, #833. Han har dessutom riktiga offer.
Citera
2026-09-11, 23:10
Avstängd
ERKKANMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Exakt så är det! Idag fick vi ytterligare en sådan, #833. Han har dessutom riktiga offer.
Och verkar helt jävla obrydd över hur barnen mår, det är skrämmande #833
Citera
2026-09-11, 23:25
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ERKKANM
Och verkar helt jävla obrydd över hur barnen mår, det är skrämmande #833
Definitivt obrydd om dom offer han skapar. Trots att han suttit häktad för sexualbrott, så inser han inte att han har ett allvarligt jävla problem. Och - surprise - här har vi även en hundknullare igen. Någon som är förvånad? #833
Citera
2026-09-11, 23:29
Avstängd
ERKKANMs avatar
Citat:
Definitivt obrydd om dom offer han skapar. Trots att han suttit häktad för sexualbrott, så inser han inte att han har ett allvarligt jävla problem. Och - surprise - här har vi även en hundknullare igen. Någon som är förvånad? #833
Nej, inte ett dugg förvånad över att denna monster vill knulla hundar också. Hur är det ens möjligt att dessa vill ha sex med djur?? #833
Citera
2026-09-11, 23:31
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Takanashi
Han heter Dr Rahm och är internationellt erkänd . Forskningen visar att behandling ger goda resultat om pedofilen är motiverad och framförallt om det finns stöd ifrån omgivningen (vänner , familj etc.)
Social stigmatisering ger sämre resultat och kan leda till att vård inte överhuvudtaget söks.
Forskningen visar också att att de flesta kan hantera sin läggning och därmed inte lever ut sina fantasier och böjelser rent fysiskt mot barn.
Toppen! Det här tycker jag att vi ska prova på Robinsongäddan #811 som ett litet pilotprojekt. Jag tvivlar dock starkt på att han och många andra gäddor är det allra minsta motiverade och där faller den överoptimistiske Dr Rahms teori. Jag tror att Robinsongäddan kommer att dyka upp på Dumpen en gång till. Tyvärr, bör tilläggas.
Citera
2026-09-11, 23:42
Medlem
Citat:

#833 är naturligtvis ingen hundknullare däremot tänder han på att se kvinnor bli påsatta av hundar vilket definitivt är ett supervanligt tändningsmönster hos kvinnor med sina fyrbenta vänner. Det framgår med all tydlighet att han inte själv sätter på hundar. Försök nu att återge saker korrekt going forward även om det kommer kännas ovanligt och konstigt för dig.
Citera
Igår, 00:42
Medlem
Onaniprodukts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karateillern
#833 är naturligtvis ingen hundknullare däremot tänder han på att se kvinnor bli påsatta av hundar vilket definitivt är ett supervanligt tändningsmönster hos kvinnor med sina fyrbenta vänner. Det framgår med all tydlighet att han inte själv sätter på hundar. Försök nu att återge saker korrekt going forward även om det kommer kännas ovanligt och konstigt för dig.

Nej. projicering?
Citera
Igår, 09:30
Medlem
Gobigorgohomes avatar
Hej!

Jag har fått sett ett dumpen klipp på facebook som ”partiet medkänsla” lagt upp.

Där finns det ett klipp när dom konfronterar en snubbe med ljusbrun hoodie och gröna byxor utanför Torp köpcentrum i uddevalla.

Jag skulle vilja veta om någon vet vilken #gädda det är?
Citera
Igår, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beautilfulLoser
Trist att de inte publicerar telefonsamtalet han ringde efter konfrontationen som de brukar göra. Undrar om det är en miss eller om det var något med samtalet som gjorde att det inte var lämpligt att publicera.

Ja varför i helvete lägger inte Dumpen upp fler telefonsamtal? #833:s hade varit underhållande. Tjockisar som hoppar in i en bil efter 15 sekunder är jag urless på men beskyller givetvis inte fina Sara för att runkgubbarna inte stannar kvar.

Vid nästintill samtliga telefonsamtal så hör man Putte flumma i bakgrunden men han måste hålla käften för det har Sara bestämt då det kan bli alldeles galet och skada bebisen Dumpen.

Telefonsamtalet när Sara tar sig an "Hongäddan" #291 är örongodis, lärarinnan Sara Nilsson läxade upp tanten som pysslade med otukt.
Citera
Igår, 13:08
Medlem
Crankyshake2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gobigorgohome
Hej!

Jag har fått sett ett dumpen klipp på facebook som ”partiet medkänsla” lagt upp.

Där finns det ett klipp när dom konfronterar en snubbe med ljusbrun hoodie och gröna byxor utanför Torp köpcentrum i uddevalla.

Jag skulle vilja veta om någon vet vilken #gädda det är?

Citera
Igår, 15:22
Medlem
Vem tycker ni är den "coolaste/ballaste" gäddan då?

Jag sitter och väger lite mellan följande:

"Raketmannen" (#588) - Porträtterade sig själv som ett framgångsrikt och högt respekterat geni, men hela grejen kom lite på på skam när det visade sig att hans syssla bestod av att packa upp lådor med godis i en "Hemmakväll" butik.

"Journalisten" (#494) - Hade det perfekta försvaret, trodde han! Engagerade Dumpen i en lång, etisk diskussion, men målade bara in sig själv i ett hörn.

"CoachJanne" (#246) - Agerade hälsosam förebild, inspiratör och stöd till vilsekomna unga människor på TikTok där han hade en inte helt oansenlig följarskara. La upp olika videoklipp där han gjorde "coola" saker, men slutade sin karriär abrupt med ett glas rosé i handen och en kökshanduk på huvudet i en direktsändning som började i ett storslaget firande och slutade i förödmjukande konfrontation.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in