2026-08-30, 19:41
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Biffgryta
Hehehehe, det var ett fint guldkorn du bjöd på. #821

"Vissa" här vägrar erkänna att han inte verkar fullt normalbegåvad, tror det kan vara lite relativt det där.
821 skulle inte bli förvånad om en eller två diagnoser dyker upp så att säga. Människan är kopiöst idiot.

En ”farlig” grönsak
Citera
2026-08-30, 19:43
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flugeldur
haha någon har kommenterat "Skärp nu till dig Sebastian innan det blir LPV"

Hahaha, spot on! Det borde bara vara en tidsfråga innan han får hembesök av personer i vita rockar. #588
Citera
2026-08-30, 19:45
Medlem
MDTAAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle69
Absolut. Men då vinner fortfarande Anton 21 med S4an över Leif-Benny 59 med gummistövlar och flanellskjorta.

Vad. Är. Det. Du. Inte. Förstår?

Hej
Läs den här loggen så kanske du förstår vad jag menar

Han erbjuder
Vodka
McDonalds
2000 kronor
Osv etc

Om om och igen

Enda skillnaden den här gången var att det var Dumpen han erbjöd.

Och
Kom nu inte och säg att "Det var bara hittepå"

Det är mer än en gädda som har kommit till mötesplats för att dela cig, vape, cider, dildos, och 100 andra saker. Till och med en som hade klänningar för smpflickor som väger ca 10 kilo.

Så

Du bör nog bara tiga still
Citera
2026-08-30, 19:49
Medlem
Sommargays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MDTAA
Hej
Läs den här loggen så kanske du förstår vad jag menar

Han erbjuder
Vodka
McDonalds
2000 kronor
Osv etc

Om om och igen

Enda skillnaden den här gången var att det var Dumpen han erbjöd.

Och
Kom nu inte och säg att "Det var bara hittepå"

Det är mer än en gädda som har kommit till mötesplats för att dela cig, vape, cider, dildos, och 100 andra saker. Till och med en som hade klänningar för smpflickor som väger ca 10 kilo.

Så

Du bör nog bara tiga still
Kanske att hans fiktiva vänner Jolle och Linda kan hjälpa honom att förstå. Att förklara för honom är som att hälla vatten på en gås. Totalt faktaresistent.

Kan du inte berätta om lag c-195-nånting igen?
Citera
2026-08-30, 19:50
Moderator
Carlboms avatar
Så #821 glider runt i en vit skåpbil? Blir inte mer stereotypt och ”on brand” än så
Citera
2026-08-30, 20:01
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Ja, jag tror att han var lärare på musikskolan, om jag inte minns helt fel. #528

Ja och där har jag haft mina barn. Kul....
Citera
2026-08-30, 20:11
Medlem
Protonic75s avatar
Ännu en Mensa medlem levererad av Dumpen. Reflextröja och matrester i skägget, denna reptil är vi glada över.

821
Citera
2026-08-30, 20:21
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2026-08-21
821 skulle inte bli förvånad om en eller två diagnoser dyker upp så att säga. Människan är kopiöst idiot.

En ”farlig” grönsak
Enligt Dr Rahm som forskar på pedofiler så är det vanligt att de har autism, adhd och något lägre IQ.
Det är alltså inget hinder för att skada barn. Kanske tvärtom, de har lättare att gå över gränsen.
Citera
2026-08-30, 20:33
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tindravarg
Ja och där har jag haft mina barn. Kul....
Å fy fan! Nu var det väl lyckligtvis så att hans framträdande på Dumpen var hans first time show, men ändå liksom... #528
Citera
2026-08-30, 20:37
Avstängd
ERKKANMs avatar
Citat:
Alltså har vi en grönsak framför oss. Det slår aldrig fel att dessa uthängda har en fin varselkostym. Riktigt farliga pedofiler fiskar man inte fram så lätt. De senaste uthängda är bara skrattretande. Som att gå in på något LSS boende och filma hejvilt och skrika pedofil
Du menar alltså att alla #1-821 är grönsaker??
Citera
2026-08-30, 20:38
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Alltså har vi en grönsak framför oss. Det slår aldrig fel att dessa uthängda har en fin varselkostym. Riktigt farliga pedofiler fiskar man inte fram så lätt. De senaste uthängda är bara skrattretande. Som att gå in på något LSS boende och filma hejvilt och skrika pedofil
Nä, dom riktigt farliga är svårfångade. Som den, i eget tycke, väldigt smarte #746 som minsann inte alls tänkte hamna på Dumpen t ex. Han var rejält svår att dra upp, men till slut så fastnade han på kroken i alla fall.
Citera
2026-08-30, 20:39
Avstängd
ERKKANMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Nä, dom riktigt farliga är svårfångade. Som den, i eget tycke, väldigt smarte #746 som minsann inte alls tänkte hamna på Dumpen t ex. Han var rejält svår att dra upp, men till slut så fastnade han på kroken i alla fall.
Hmm, #746 är väl en grönsak också om man säger så lol
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in