2026-08-28, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ano47nym
DU vet om att han kom in på tips? Och även om han är "efter". Och det vet vi ingenting om, så är han farlig för barn. Vad har du svårt att förstå med det? Tror faktiskt, du får bättre gehör i andra tråden.
Andra tråden?
Han kom in på tips. Ja och vad vet vi om vad som tipset handlade om.
Citera
2026-08-28, 08:32
Medlem
Nu har jag kollat in dom 2 senaste gäddorna 58 och 61 år.
Vilket skämt, barn på Snapchat blockar dig om du bara är 2-3 år äldre.
Att nån 13 14-åring skulle ens chatta med nån över 20 finns inte en på tio tusen.

Dumpen fångar mest efterblivna snuskgubbar.
Citera
2026-08-28, 08:52
Medlem
watziis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ahlenius86
Nu har jag kollat in dom 2 senaste gäddorna 58 och 61 år.
Vilket skämt, barn på Snapchat blockar dig om du bara är 2-3 år äldre.
Att nån 13 14-åring skulle ens chatta med nån över 20 finns inte en på tio tusen.

Dumpen fångar mest efterblivna snuskgubbar.

Du vet inte hur det ser ut bland SIS-ungar eller ungar med taskiga hemförhållanden. Så skönt att de ungdomar Du har växt upp kring och ser nu, mår bra - alla gör inte.
Citera
2026-08-28, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av watzii
Du vet inte hur det ser ut bland SIS-ungar eller ungar med taskiga hemförhållanden. Så skönt att de ungdomar Du har växt upp kring och ser nu, mår bra - alla gör inte.

Och hur hittar gamla gubbar just dom och får tag på deras snap?
Alla som åker fast hos dumpen är efterblivna.
Citera
2026-08-28, 09:03
Medlem
watziis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ahlenius86
Och hur hittar gamla gubbar just dom och får tag på deras snap?
Alla som åker fast hos dumpen är efterblivna.

Du är nästan kriminellt korkad. Kaka söker maka, sårbara ungdomar söker definitivt äldre män och vissa människor söker sårbara barn.

Därför dumpen finns ditt jävla pucko, för att belysa problemet. I en perfekt värld så skulle alla barn må bra, nu har vi inte en perfekt värld.
Citera
2026-08-28, 09:25
Medlem
MDTAAs avatar
Felpost
Senast redigerad av MDTAA 2026-08-28 kl. 09:26. Anledning: Felpost
Citera
2026-08-28, 09:26
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av watzii
Hehe, fick du inte leka med dem andra som liten? Det sista har jag faktiskt noll koll på, men resten är saker jag känner mig helt främmande för. Jag känner dock inte långa direkta idioter som #618

Vad ville du?
Citera
2026-08-28, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Parakit

Har redovisat en deadline om 48 timmar. Då ska Telegram gruppen Gräv vara stäng, och inga fler liknande grupper skall ha startats upp. Detta kan då beivras genom avlönade Indier och sålda uppgifter på Darknet. #785
Va? What? Har du alltså hittat detta någonstans? Ordagrant så? Har någon fått storhetsvansinne??? Förutom #588 alltså. Sista meningen är ju obegriplig...

Citera
2026-08-28, 09:36
Medlem
watziis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Birds-of-a-feather
Va? What? Har du alltså hittat detta någonstans? Ordagrant så? Har någon fått storhetsvansinne??? Förutom #588 alltså. Sista meningen är ju obegriplig...

#785 skrev så på gräv igår.
Citera
2026-08-28, 10:17
Medlem
Mr.Parakits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Birds-of-a-feather

Detta skrevs då i Telegram gruppen Gräv igår av en användare med sitt telefonnummer kopplat till #785.

"Ni kan tro ni vet allt om en person men ni kan aldrig veta allt om någon. Jag ger er 48h att ta ner denna tråden, är den inte nedtagen kommer jag lösa massrapportering på hela gruppen och få den avstängd, detta är 100% och inget svårt att göra får bara betala indier (usch och twii på alla indier f.ö alla stereotyper om dom stämmer) lite pengar, lika enkelt som att köpa följare till olika sociala medier."

"Skapar ni ny grupp och lägger till liknande tråd? Jag kommer hitta gruppen och få den avstängd igen, ni kommer aldrig kunna ha en öppen telegramtråd igen utan ni får hålla den sluten till eran fattiga lynchningscirkel."

Utöver det härjade han runt lite allmänt.
Citera
2026-08-28, 10:38
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Parakit
Detta skrevs då i Telegram gruppen Gräv igår av en användare med sitt telefonnummer kopplat till #785.

"Ni kan tro ni vet allt om en person men ni kan aldrig veta allt om någon. Jag ger er 48h att ta ner denna tråden, är den inte nedtagen kommer jag lösa massrapportering på hela gruppen och få den avstängd, detta är 100% och inget svårt att göra får bara betala indier (usch och twii på alla indier f.ö alla stereotyper om dom stämmer) lite pengar, lika enkelt som att köpa följare till olika sociala medier."

"Skapar ni ny grupp och lägger till liknande tråd? Jag kommer hitta gruppen och få den avstängd igen, ni kommer aldrig kunna ha en öppen telegramtråd igen utan ni får hålla den sluten till eran fattiga lynchningscirkel."

Utöver det härjade han runt lite allmänt.
Kommer inte bli nedstängd. Det är nära omöjligt att få utrikesplattformar att bry sig så mycket, om han inte är en j-vel på formulera sig till rätt personer. Vilket känns relativt långsökt.
Citera
2026-08-28, 11:06
Medlem
MDTAAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hirmas142
Riktigt sjuk läsning.
Samtidigt någonstans där inne så finns ju en människa som känner skuld och skam och inser att det är fel annars hade han inte tagit sig själv av daga.

Jag tror att det är en trådsanning att han har tagit livet av sig, han talade om det i konfrontationen men jag har hitills inte sett något som styrker det.

"Mannen som ville träffa Patrik Sjöberg"

#Inget gäddnnummer
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in