2026-09-12, 19:19
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alfons2019
Ja de gjorde han.
Nu skrev han till dumpen vad han hade gjort med flickan ju…

Jävla as, han bor i Bromölla…

Det är ju inte någon direkt världsmetropol, så det kanske blir lite jobbigt för honom att bo kvar när lokalbefolkningen får svart på vitt på vad #833 är för lirare. Ryktet har säkert gått tidigare i och med häktningen och hans publicering på Dumpen lär ju ge nytt bränsle till det.
Citera
2026-09-12, 19:36
Medlem
Galejans avatar
#834 var väl ändå en ganska hygglig gubbe? Inga kukbilder, inga hund-könsdelar som skulle in i flickan och han erkände rakt av. Det här var inte så farligt. Det är bara impotenta SD-muppar som förfasas över det här. Kraftigt olämpligt? Ja. ”Barn begår självmord över det här!!!11”? Nej.
Citera
2026-09-12, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Det är ju inte någon direkt världsmetropol, så det kanske blir lite jobbigt för honom att bo kvar när lokalbefolkningen får svart på vitt på vad #833 är för lirare. Ryktet har säkert gått tidigare i och med häktningen och hans publicering på Dumpen lär ju ge nytt bränsle till det.

Kan ju hoppas, som inhyrd på Saab lär han inte va välkommen igen enligt gammla kollegor.

Blir tuff stämning i verkstan på måndag när de spridit sig, hans chef vet om de med redan
Citera
2026-09-12, 20:10
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
#834 var väl ändå en ganska hygglig gubbe? Inga kukbilder, inga hund-könsdelar som skulle in i flickan och han erkände rakt av. Det här var inte så farligt. Det är bara impotenta SD-muppar som förfasas över det här. Kraftigt olämpligt? Ja. ”Barn begår självmord över det här!!!11”? Nej.
Ribban är ju extremt låg ändå får man säga.
Citera
2026-09-12, 20:25
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2026-08-21
Två inlägg ovan påstod vi du var korkad nu fick vi svar på tal. Men nej det tror vi inte oavsett. Stjärtlappen är Du i detta påstående, hehe.

746 är hundknullare alltså tidelag eller som du kallar det våldtäkt på hund.
Jag skrev att #746 "våldtar nämligen gärna småbarn och blandar in hundar också". Du tolkar det som att jag skrev att han våldtar hundar (men när du säjer det så...det gör han kanske, så jävla sjuk som han är), men det skrev jag inte. Jag skrev "blandar in hundar" vilket underförstått betyder "blandar in hundar i sina sexuella aktiviteter". Så den som är korkad är nog du.
Citera
2026-09-12, 20:33
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Svinet har ju erkänt han vart på sina töser?

Som han antagligen förnekat in i döden på förhören
Visst har #833 gjort det. Och nu kan alla dessutom läsa det på nätet. Det är bara Rallykalle som har lite idéer om juridik och annat han inte begriper så mycket av, så hans åsikter behöver man inte bry sej om.
Citera
2026-09-12, 20:37
Medlem
Dr.Alhamdulillahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Vem tycker ni är den "coolaste/ballaste" gäddan då?

Jag sitter och väger lite mellan följande:

"Raketmannen" (#588) - Porträtterade sig själv som ett framgångsrikt och högt respekterat geni, men hela grejen kom lite på på skam när det visade sig att hans syssla bestod av att packa upp lådor med godis i en "Hemmakväll" butik.

"Journalisten" (#494) - Hade det perfekta försvaret, trodde han! Engagerade Dumpen i en lång, etisk diskussion, men målade bara in sig själv i ett hörn.

"CoachJanne" (#246) - Agerade hälsosam förebild, inspiratör och stöd till vilsekomna unga människor på TikTok där han hade en inte helt oansenlig följarskara. La upp olika videoklipp där han gjorde "coola" saker, men slutade sin karriär abrupt med ett glas rosé i handen och en kökshanduk på huvudet i en direktsändning som började i ett storslaget firande och slutade i förödmjukande konfrontation.

346 är lite cool dom andra har jag inte sett så mycket
Citera
2026-09-12, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Visst har #833 gjort det. Och nu kan alla dessutom läsa det på nätet. Det är bara Rallykalle som har lite idéer om juridik och annat han inte begriper så mycket av, så hans åsikter behöver man inte bry sej om.

Ja precis! Pratade med andra gammla kollegor, o de var inte glada… hoppas svinet åker dit o polisen tar upp utredningen igen…
Citera
2026-09-12, 20:45
Medlem
834

Old school dumpen is back! Inga morsor inblandade, bara en kåt fjortis och en 60-åring
Citera
2026-09-12, 20:48
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Kan ju hoppas, som inhyrd på Saab lär han inte va välkommen igen enligt gammla kollegor.

Blir tuff stämning i verkstan på måndag när de spridit sig, hans chef vet om de med redan
Har du möjlighet att få reda på hur det går på jobbet för gäddan nästa vecka och lämna lite info här?
Citera
2026-09-12, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Har du möjlighet att få reda på hur det går på jobbet för gäddan nästa vecka och lämna lite info här?

Hans chef/arbetsledare har sagt han inte är välkommen på måndag, de har valt o avsluta honom som inhyrd på Saab.

Hur de går på sprinklerbolaget vet jag inte, men lär ju inte få va kvar
Citera
2026-09-12, 21:04
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Hans chef/arbetsledare har sagt han inte är välkommen på måndag, de har valt o avsluta honom som inhyrd på Saab.

Hur de går på sprinklerbolaget vet jag inte, men lär ju inte få va kvar
Tack för info.
Ja, ingen vill väl ha en sån här på sin arbetsplats.
Bra att han fastnade i Dumpens nät.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in