2026-08-27, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smurfiga
Som någon tidigare skrev. Till och med en 12 åring fattar att denna man är förståndshandikappade och drar öronen åt sig.

DU vet om att han kom in på tips? Och även om han är "efter". Och det vet vi ingenting om, så är han farlig för barn. Vad har du svårt att förstå med det? Tror faktiskt, du får bättre gehör i andra tråden.
Citera
2026-08-27, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Han ser ut som en karaktär i filmen Wrong turn. Oerhört obehaglig.

Vet någon hur det gick med TikTok Janne?

Han försöker ragga på äldre med en massa Ai bilder på sig själv. Då och då upplyser folk att han finns på Dumpen.
Citera
2026-08-27, 23:18
Medlem
watziis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ano47nym
Nu har det brunnit i skallen på Nicklas. Tänk så enkelt livet hade fortsatt vara för honom, om han inte hade sexchattat med barn.

En allians med raketen ser jag nära förestående.
Citera
2026-08-27, 23:19
Avstängd
Citat:
Banjosnubben hade dock sällskap, asiatisk kortväxt kvinna, om jag minns rätt.

Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Inte det minsta förvånande. Det stärker bara mina fördomar ytterligare. Man kan inte göra annat än att tycka synd om kvinnan. #229
Nä, det var samekvinna, kortväxt absolut.
Citera
2026-08-27, 23:20
Avstängd
ERKKANMs avatar
Citat:
Nu har det brunnit i skallen på Nicklas. Tänk så enkelt livet hade fortsatt vara för honom, om han inte hade sexchattat med barn.
Att försöka tysta en tråd säger en hel del om #785
Citera
2026-08-27, 23:20
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Parakit

Har redovisat en deadline om 48 timmar. Då ska Telegram gruppen Gräv vara stäng, och inga fler liknande grupper skall ha startats upp. Detta kan då beivras genom avlönade Indier och sålda uppgifter på Darknet. #785

Var har han deklarerat detta ultimatum?
Citera
2026-08-27, 23:21
Medlem
watziis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ERKKANM
Att försöka tysta en tråd säger en hel del om #785

Vat på gräv. Men han kommer outa alla - samt stänga ner kanalen om inte Gräv upphör, på 48h.
Citera
2026-08-27, 23:25
Medlem
watziis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tindravarg
Jag kan av personlig erfarenhet säga att det där är inget ovanligt beteende där uppe. Det råder en allmän brist på civiliserat beteende, allting är "jå" och "int gjord ja dä". Jägarna må vara "fiktion", men mycket av det är den råa verkligheten. Våldsbenägenheten, känslan av självberättigande. att vara felfri, och att ha utökade rättigheter över särskilt kvinnor och barn. Det är helt normaliserat för 25-åriga män att börja ha "förhållanden" med högstadietjejer.

Hehe, fick du inte leka med dem andra som liten? Det sista har jag faktiskt noll koll på, men resten är saker jag känner mig helt främmande för. Jag känner dock inte långa direkta idioter som #618
Citera
2026-08-27, 23:30
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av watzii
En allians med raketen ser jag nära förestående.
En allians i dumhet, menar du? Ingen normal människa med självaktning vill ju ens komma i närheten av det pedofila raketpuckot #588. Har du ett självskadebeteende eftersom du skriver sådär?
Citera
2026-08-27, 23:34
Avstängd
ERKKANMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gunn-den-4de
Men snälla.

När jag var I den åldern drev jag och trollade både kvinnor och män via nätet. Vi pratar inte om ett förskolebarn utan en 14 åring. De bör rimligen veta vad de gör på nätet.

Och man skickar varken kukbilder till 14 åringar eller 40 åringar som ej bett om det...
Är du säker på att de skickar kukbilder för att 14 åringar ber om det?
Citera
2026-08-27, 23:36
Medlem
watziis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gunn-den-4de
.. nonsens

Alla (90% iaf) tonåringar är förståndshandikappade idioter utan konsekvenstänk.

Dessutom går det inte riktigt att jämföra X som sitter på SIS-hem vars liv kretsar kring cigaretter med Y som var jättesöt och gick i din klass.
Citera
2026-08-27, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AdDefiant6971
det är väl bara för barnen att blocvkera det är väl inte så svårt

Eller, lek med tanken, gäddorna låter bli att kontakta barn. Svårare än så är det väl inte? Varför är det barnens uppgift att blocka kåta VUXNA män?

Ps Väntar fortfarande på dina bevis för mellanhanden. Ladda upp på gofile.io

Vill du jag ska skicka tutorial på hur man gör?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in