2025-07-11, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av freethinker2024
Dumpen publicerar inte ens mina kommentarer som inte ens är olämpliga... Djävla kult-organisation! Oavsett om jag uttrycker mig lite vulgärt så är det befogat och bra för att uppmärksamma något... OBS! Har inte undersökt #640 noga, men uppenbarligen hänger Dumpen ut folk till synes cyniskt utan konsekvenstänk som de anklagar gäddorna för att sakna... Personligen ogillar jag både Patrik och Sara som påminner om mobbare/eftersläntrare med ett vendetta och stort vinstintresse såklart... De har humoristiskt kommit med utsagan "Alla pengar går oavkortat till att hjälpa utsatta" medan ADHD-besudlade Sara Nilsson har svårt att hålla bort den flackande blicken och smilandet... Skitsnack! Idag är jag på dåligt humör och därför uppmärksammar jag Dumpens felaktiga representation av gäddor (bl a #635, #637 och många många fler) och uthängningar som kan ifrågasättas, för att jag absolut hatar (empatilösa) som inte förmår att inte diskriminera och ljuga/förtala om folk pga deras subjektivitet/förflutna.

Du skriver i fel tråd. Här diskuteras bara sådana som du. Du får gå till den andra tråden.
Citera
2025-07-11, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HmaHma
#639 verkar hålla sig hemifrån, bilen var borta under natten men runt 10:00 var han hemma i ca 20 minuter för att sedan ge sig av igen. Han kanske packade lite kläder?
Men glassbilen han hade hemma kördes bort utav anhöriga i onsdags och då sågs gäddan inte till. Han gömde sig förmodligen bakom gardinen på övervåningen.
Underbart med insiderinformation om den grisen #639. Fortsätt gärna och uppdatera oss det uppskattas.
Citera
2025-07-11, 12:10
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Protonic75
Bryggan är ett stödboende inom socialtjänsten. Verksamheten erbjuder stöd i olika former till män, 20 år och uppåt med missbruks- och beroendeproblematik. Vistelsen kombineras med behandling, studier eller någon form av sysselsättning. Bryggan ska erbjuda en trygg, drogfri miljö och strukturerad dygnet runt-verksamhet.

Precis. Den infon har jag också hittat. Jag undrar var uppgifterna om LSS kommer från.#640
Citera
2025-07-11, 12:19
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AwakeAsFuck
Han finns i Krimfup och ska vara dömd för kvinnomisshandel. Jag vill inte betala för att se domen så jag har inte verifierat det. Mer vet jag inte.
Har du sett någon misshandelsdom? Jag har inte grävt runt så noga, däremot har jag sett att det pratats om kvinnobox i sociala medier. Antagligen folk som känner till honom.

2015 dömdes han för sexuellt ofredande mot en tjej som då var under 15. Han äcklade sig online mot henne, lite på samma sätt som nu förutom att han inte skickade runk och kuk. Nog kan man gissa sig till att det här beteendet inte legat i vila i 10 år? Man kan undra vad den här glassrunkaren döljer. #639
Citera
2025-07-11, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Underbart med insiderinformation om den grisen #639. Fortsätt gärna och uppdatera oss det uppskattas.

ska försöka dela med mig om / när det kommer ny info
Citera
2025-07-11, 12:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Har du sett någon misshandelsdom? Jag har inte grävt runt så noga, däremot har jag sett att det pratats om kvinnobox i sociala medier. Antagligen folk som känner till honom.

2015 dömdes han för sexuellt ofredande mot en tjej som då var under 15. Han äcklade sig online mot henne, lite på samma sätt som nu förutom att han inte skickade runk och kuk. Nog kan man gissa sig till att det här beteendet inte legat i vila i 10 år? Man kan undra vad den här glassrunkaren döljer. #639

Nej jag har inte sett någon dom. Jag har bett om det men ingen har lagt upp på nätet och länkat till det. Det går ju att maska så att han inte pekas ut. Ingen rök utan eld brukar man säga om sånt snack.

Nej glassrunkaren har knappast legat lågt i tio år.
Citera
2025-07-11, 13:46
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AwakeAsFuck
Nej jag har inte sett någon dom. Jag har bett om det men ingen har lagt upp på nätet och länkat till det. Det går ju att maska så att han inte pekas ut. Ingen rök utan eld brukar man säga om sånt snack.

Nej glassrunkaren har knappast legat lågt i tio år.

Jag har inte sett någon misshandelsdom, däremot den om sexuellt ofredande mot en tjej som var under 15. Han är alltså dömd för liknade beteende som mot fiskaren. Dock minus kuk och runk om jag fattat det rätt. Har bara skummat domen, läste inte så noga.

V.g. misshandel så har jag inte sett någon dom. Möjligen att han har blivit friad. Han är ett as som runkat bort familjeföretaget ja, men att han är dömd för misshandel är inte bekräftat såvitt jag vet. #639
Citera
2025-07-11, 13:52
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kastenhof
Enligt alla bolag går företaget med förlust och har enbart 1 anställd.

https://www.allabolag.se/foretag/bohlins-glass-trollh%C3%A4ttan-ab/trollh%C3%A4ttan/livsmedel-tillverkning/2KHV2VGI63IIO

Kanske att han får ett uppsving nu när har har fått lite gratisreklam och skapat lite uppmärksamhet runt firman

Bolaget är registrerat 2020
Jasså då var det ju inte så mycket att snacka om.
Citera
2025-07-11, 13:54
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Precis. Den infon har jag också hittat. Jag undrar var uppgifterna om LSS kommer från.#640

Det vet jag faktiskt inte. Var just infon om att han bor på missbrukshem jag hittade.
Men denna snubbe verkar ju vara precis så som dom flesta av dessa individer är, massor med diagnoser som gör dom helt icke fungerande i samhället och håller på med droger samt letar småtjejer som mentalt är på samma nivå.
Citera
2025-07-11, 13:58
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HmaHma
#639 verkar hålla sig hemifrån, bilen var borta under natten men runt 10:00 var han hemma i ca 20 minuter för att sedan ge sig av igen. Han kanske packade lite kläder?
Men glassbilen han hade hemma kördes bort utav anhöriga i onsdags och då sågs gäddan inte till. Han gömde sig förmodligen bakom gardinen på övervåningen.

Undrar just hur familjen reagerar om han blir förskjuten eller om dom accepterar det.
Citera
2025-07-11, 14:01
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Protonic75
Det vet jag faktiskt inte. Var just infon om att han bor på missbrukshem jag hittade.
Men denna snubbe verkar ju vara precis så som dom flesta av dessa individer är, massor med diagnoser som gör dom helt icke fungerande i samhället och håller på med droger samt letar småtjejer som mentalt är på samma nivå.

Jag såg att det igår diskuterades att han bor på boende och man tycker att det skulle räckt att Dumpen tar ett snack med boendet istället för att publicera. Jag tror dock inte han har IF, han är nog "bara" så pundig att hjärnan hamnat på utvecklingsstördas nivå. Vet inte riktigt vad folk tycker att personalen på boendet ska göra åt hans fullkomligt bisarra skriverier.

Jävligt störigt att han skriver så sinnessjukt svårläst. Det skulle vara intressant att orka plöja skiten och få inblick i hans hjärna. #640
Citera
2025-07-11, 14:06
Medlem
Protonic75s avatar
Många av Gäddorna har ju domar som vore väldigt intressant att läsa, men ingen vill ju såklart lägga ut flera 100kr på det. Funtade på om alla här kunde bidra med några kronor så kunde man man köpa FUPar och sedan skicka runt till alla. Men vet inte hur det skulle gå till rent tekniskt, ingen vill ju såklart röja sin anonymitet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in