Citat:
Ursprungligen postat av
PROLIFIC
Jag orkar inte läsa loggarna. Då har jag läst i stort sett alla loggar hittills. Nu orkar jag inte. Till vardags jobbar jag dessutom med textanalys. Men vad i helvete är detta? Som AI på snedfyllan eller med långt gången demenssjukdom. Eller Translate som fått psykflipp. Jag fattar ingenting. Är det nån som kan förklara vad gäddan försöker säga?
Jag laddade ner en del av #640 chatt som en bild. Sen lät jag chatgpt sammanfatta texten som va i bilden och då blev det så här. Kanske något du kan göra för vi kommer verkligen sakna dina sammanfattningar.
”Texten du visar är ett långt meddelande från någon som presenterar sig som "Tobias Holknekt". Innehållet är starkt sexuellt, olämpligt och kan uppfattas som trakasserande. Här är en neutral sammanfattning av vad som sägs:
Sammanfattning:
Avsändaren frågar om mottagaren är singel och säger att han själv är det. Han uttrycker en önskan att lära känna mottagaren och går snabbt över till att skriva mycket explicita sexuella fantasier och handlingar han vill utföra. Texten innehåller detaljerade beskrivningar av sexuella handlingar och referenser till kroppsvätskor, vilket gör den mycket olämplig och potentiellt kränkande.”