2025-07-10, 20:18
Medlem
Än igen visar dumpen att dom har 0 moral och deras fokus är att tjäna pengar på reaktioner och pöbeltänkande, att hänga ut en person med mentala handikap är vidrigt. Tycker synd om den senaste gäddan och hoppas att han lyckas klara sig undan dumpenpubliken (dock så håller jag inte med om vad han säger självklart)
Citera
2025-07-10, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reka
Det råder ju inga tvivel om att han har någon psykisk störning. Kollade hans bostad på Google Maps.
Det ser ut som en stugby mitt ute i skogen. Ett företag som profilerar sig så här "Vi erbjuder tjänster inom individ- och familjeomsorg samt omsorg till personer med funktionsvariation", verkar äga stället.

Här gör ju en uthängning ingen nytta, förutom för underhållning då. Bättre att kontakta boendet att de håller ett öga på #640.
Hade förresten för mig att Dumpen inte hängde ut förståndshandikappade, men det är kanske nya regler nu.

Dumpen är desperata efter pengar så dom har börjat hänga ut förståndshandikappade ja, även individer som inte har gått för att möta ett barn, endast för att tjäna mer pengar.
Citera
2025-07-10, 20:25
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Styrkelyftare
En mycket sjuk gädda på alla sätt och vis. Nyckelband från Sverigedemokraterna dessutom. Jag som trodde att Umeå var blodrött politiskt.

Du ska nog inte lägga för stora värderingar i att han har nyckelband från SD, kunde nog varit vilket parti som helst som hade ett sånt att ge honom
Citera
2025-07-10, 20:26
Avstängd
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrTyger
Inte mycket att skryta med. Lite över medel i längd (förmodligen) men smal som en tändsticka.

Om du refererar till #639?

Inte mycket till konfrontation heller.

Ditt ögonmått bedrar dig som vanligt.

Om man slår ihop dagens gäddtalang med gårdagens Ron Jeremy-klon så får man ungefär Rocco Siffredi.

I en mer vetenskaplig kontext: Får en känsla av att gäddpopulationen på Dumpen är mer välutrustad än genomsnittet.

Kan detta spela in på något sätt, i deras världsbild?
Citera
2025-07-10, 20:34
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven

Om man slår ihop dagens gäddtalang med gårdagens Ron Jeremy-klon så får man ungefär Rocco Siffredi.

I en mer vetenskaplig kontext: Får en känsla av att gäddpopulationen på Dumpen är mer välutrustad än genomsnittet.

Tanken har slagit mig med, med tanke på hur få det är sätt till populationen som har över genomsnittet är det nog faktiskt ganska många som är välhängda på Dumpen. #640 har ju även han en boaorm i brallorna vilket känns som det gör honom ännu farligare eftersom han är en sinnessjuk efterbliven missbrukare med 0 konsekvenstänk, och då tanken att han skulle våldta ett barn med den domkraften känns väldigt olustig.
Citera
2025-07-10, 20:49
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KomplexVandring
Dumpen är desperata efter pengar så dom har börjat hänga ut förståndshandikappade ja, även individer som inte har gått för att möta ett barn, endast för att tjäna mer pengar.

Är inget dom har börjat med har skett hela tiden. Den enda dom har blurrat var väl permobil pedofilen.
Citera
2025-07-10, 20:51
Medlem
Galejans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Varför verkar han ha en osund relation till Resident Evil? Jacka, byxor och t.o.m rygga med Umbrella Corp-logga. Han kan inte vara mer än 14 i huvudet själv.

Det brukar förklara varför de här LSS-typerna raggar på tonåringar. De ser vuxna som ”vuxna” på samma sätt som vi gjorde när vi var 12-14 år. De känner mer samhörighet med barn och ungdomar eftersom de är på samma nivå mentalt. Sedan är det klart att de ändå ÄR vuxna och har den vuxne mannens sexualitet och att det blir ett problem, men det är ett problem för vården att lösa. Inte för två Swishdrivna bounty hunters som har en hall of shame.
Citera
2025-07-10, 20:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven

Som vanligt? Har mig veterligen inte pratat med dig, el. någon annan här, om storlekar tidigare?

Möjligt, följer inte Dumpen mer än ytterst sporadiskt.

Gädda #639 hade dock inget särskilt att komma med. Synd att det inte blev någon konfrontation dock.
Citera
2025-07-10, 21:00
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Varför verkar han ha en osund relation till Resident Evil? Jacka, byxor och t.o.m rygga med Umbrella Corp-logga. Han kan inte vara mer än 14 i huvudet själv.

Man får väl ge honom att han i alla fall har något originellt, dyka upp i full varselkostym hade väl annars legat nära till hands för denna individ. Ger lite #559 vibbar
Citera
2025-07-10, 21:24
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
#640 Bor på ett stödboende. Gäddan har en intellektuell funktionsnedsättning. En kraftig sådan. Förklarar hans maniska skrivande med noll ! ? .
Men det är naturligtvis vis inte försvarligt att skriva det han gör.

Men Dumpen hade gjort mer nytta om man hade kontaktat boendet. Han kommer att skriva såhär igen i framtiden, han förstår inte att det han gör är åt helvete fel. Tveksam om man ska publicera sjuka människor! Men det är vidrigt det han skriver.
Att han inte är normal gör honom extra farlig.
Blir lättare då att gå över gränsen.
Enligt Dr Rahm som forskar på pedofiler så är det vanligt att de även har andra diagnoser.
Det här är nån som det måste hållas koll på.
Tack Dumpen!
Senast redigerad av MeggieCleary 2025-07-10 kl. 21:28.
Citera
2025-07-10, 22:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KomplexVandring
Än igen visar dumpen att dom har 0 moral och deras fokus är att tjäna pengar på reaktioner och pöbeltänkande, att hänga ut en person med mentala handikap är vidrigt. Tycker synd om den senaste gäddan och hoppas att han lyckas klara sig undan dumpenpubliken (dock så håller jag inte med om vad han säger självklart)
Dumpen publicerar inte ens mina kommentarer som inte ens är olämpliga... Djävla kult-organisation! Oavsett om jag uttrycker mig lite vulgärt så är det befogat och bra för att uppmärksamma något... OBS! Har inte undersökt #640 noga, men uppenbarligen hänger Dumpen ut folk till synes cyniskt utan konsekvenstänk som de anklagar gäddorna för att sakna... Personligen ogillar jag både Patrik och Sara som påminner om mobbare/eftersläntrare med ett vendetta och stort vinstintresse såklart... De har humoristiskt kommit med utsagan "Alla pengar går oavkortat till att hjälpa utsatta" medan ADHD-besudlade Sara Nilsson har svårt att hålla bort den flackande blicken och smilandet... Skitsnack! Idag är jag på dåligt humör och därför uppmärksammar jag Dumpens felaktiga representation av gäddor (bl a #635, #637 och många många fler) och uthängningar som kan ifrågasättas, för att jag absolut hatar (empatilösa) som inte förmår att inte diskriminera och ljuga/förtala om folk pga deras subjektivitet/förflutna.
Citera
2025-07-10, 22:30
Medlem
PROLIFICs avatar

Jag orkar inte läsa loggarna. Då har jag läst i stort sett alla loggar hittills. Nu orkar jag inte. Till vardags jobbar jag dessutom med textanalys. Men vad i helvete är detta? Som AI på snedfyllan eller med långt gången demenssjukdom. Eller Translate som fått psykflipp. Jag fattar ingenting. Är det nån som kan förklara vad gäddan försöker säga?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in