Jag är helt övertygad om att #421 kommer att krossas som en mask av alla i sin omgivning. Arbetslöshet och ensamhet är vad som återstår.
Jag är precis lika övertygad om att #422 kommer att landa på fötterna och att hans arbetsgivare och bekantskapskrets kommer att omhulda honom och supporta honom så snart man initialt tagit lite avstånd för syns skull. När dammet lägger sig kommer styrelsegäddan att slussas vidare till en mer avskild plats i organisationen och kanske skiftas runt en aning i diverse styrelser men försörjningen är inte hotad. Inte heller umgänget. För styrelsegäddan är God™ och en del av frälset.
Människor måste förstå att alla inte är lika mycket värda, trots att sådana som #422 byggt sin karriär på att påstå att så är fallet.
Det är helt fascinerande med denna tystnad från medias sida. Det enda jag kan komma på är att det finns kontakter och vänskapsförhållanden som allmänheten inte bör få veta om.
Helt riktigt det som du skriver om pridepederast. Där finns det säkert mycket smuts att rota i.
Svt & Tv4 kör ju några mediegranskande program som uppmärksammas men de granskar ju samhället och inte sina egna medier. Joseph Heller skrev boken Moment 22
Stämmer. Han kommer så småningom att behöva byta sin fina tillvaro i Vasastan till ett mer spartanskt egenhändigt litet helvete, förmodligen någonstans på landsbygden eller på en mindre ort. Även om han har råd att bo kvar ett tag kan jag inte se hur han ska stå ut med skammen mitt i smeten där. En pariah utan uppdrag. Ska han sitta och uggla där i lyan hela dagarna? Låter för outhärdligt. Han drar sig undan. Livet som han kände det är över. Spelar ingen roll att en och annan bögpolare visar medlidande. Ingen annan kommer att göra det.
Tvärtom tror jag. Lättare att ha en anonym tillvaro i Sthlms innerstad än på landsbygden.
Om han inte emigrerar till Thailand. Några års betalt med fackpampslön från Unionen, därefter pension så går det nog att leva drägligt i Thailand.
Jag är helt övertygad om att #421 kommer att krossas som en mask av alla i sin omgivning. Arbetslöshet och ensamhet är vad som återstår.
Jag är precis lika övertygad om att #422 kommer att landa på fötterna och att hans arbetsgivare och bekantskapskrets kommer att omhulda honom och supporta honom så snart man initialt tagit lite avstånd för syns skull. När dammet lägger sig kommer styrelsegäddan att slussas vidare till en mer avskild plats i organisationen och kanske skiftas runt en aning i diverse styrelser men försörjningen är inte hotad. Inte heller umgänget. För styrelsegäddan är God™ och en del av frälset.
Människor måste förstå att alla inte är lika mycket värda, trots att sådana som #422 byggt sin karriär på att påstå att så är fallet.
#421 är dock vidrigare i chatloggen, även om #422 också kan tända på djursex och olla här och där när han blir kåt, så är det åtminstone något han har vett att hålla för sig själv.
#421:s video är gudasänd. Som jag skrattat och mös gott när jag insåg att jag ser detta publicerat på webben inför allt och alla. Lycka till säger jag med din ådriga kuk.
Anmäla för vad menar du? Det är ju han själv som begått handlingen genom att tokbacka?? Om det nu är det du syftar på? Finns inget brott i grunden att anmäla, däremot skulle han haft en lapp för vårdslöshet i trafik, Eller framkallande av fara för annan eller liknande.
Nej tyvärr så har du fel och din analys är bedrövlig. Det finns två brott utan vidare. 1. ofredande eftersom tjackhoran öppnar #421 bildörr 2. Nödsituation eftersom konsekvenserna av att hängas ut på dumpen både orsakat död, misshandel, egendomsskada, ekonomisk skada etc. så har han goda anledningar att fly för sitt liv. Du ser ju tom hur de fortsätter stressa genom att gå efter. Vilka beteer sig så förutom 2 kriminella pundare?
Nej tyvärr så har du fel och din analys är bedrövlig. Det finns två brott utan vidare. 1. ofredande eftersom tjackhoran öppnar #421 bildörr 2. Nödsituation eftersom konsekvenserna av att hängas ut på dumpen både orsakat död, misshandel, egendomsskada, ekonomisk skada etc. så har han goda anledningar att fly för sitt liv. Du ser ju tom hur de fortsätter stressa genom att gå efter. Vilka beteer sig så förutom 2 kriminella pundare?
Alla föräldrar skulle kunna tänka sig att öppna dörren till fordonet och även mer därtill
Om en gubbjävel hade försökt att få deras minderåriga barn att ha sex med dem
Pridebögsgäddan är ett bra tecken på att man varken ska vara med i facket eller rösta på sossarna
Enligt senaste poddavsnittet så finns det ca 15-16 gäddor som väntar på att bli publicerade.
Segt att det ska ta flera dagar innan det kommer ut något.
Kan man vara så emot Dumpen som Janne är utan att vara en gädda själv? Absolut minst måste han ha någon kompis som han vet om är gädda. Dumpen är verkligen hans nemesis
Pridebögsgäddan är ett bra tecken på att man varken ska vara med i facket eller rösta på sossarna
Enligt senaste poddavsnittet så finns det ca 15-16 gäddor som väntar på att bli publicerade.
Segt att det ska ta flera dagar innan det kommer ut något.
Gissar att Sara och Patrik innan varje publicering behöver en hel del tid för att hinna hålla uppföljande samtal med respektive nyfångad gädda, kontakter med anhöriga som behöver stöd samt kontakt och stöd till arbetsgivare. Det är ingen liten sak detta att publicera en ny gädda. Jag har stor respekt för det arbete S&P lägger ner på detta. Och i ärlighetens namn förstår jag inte hur de orkar med detta rent emotionellt och psykiskt. Jag blir både genuint arg och mår illa av de uthängningar jag tar del av, särskilt i de fall där det rör sig om väletablerade gäddor högre upp i samhällsskikten. Och både #421 och #422 är ju rejält farliga gäddor. Jag har sett effekterna av denna typ av övergrepp på nära håll och är tacksam över de insatser Dumpen gör för att på sikt få till stånd en skärpning av lagstiftningen!
#421:s video är gudasänd. Som jag skrattat och mös gott när jag insåg att jag ser detta publicerat på webben inför allt och alla. Lycka till säger jag med din ådriga kuk.
Fattar inte hur kuk-fixerade alla gäddor är. 421 har ju nästan gråten i halsen när han visar upp den där jävla ”storkuken”.
#421 På Telegram har de fått för sig att mannen är grek?! Måste isåfall berömma honom för att hans lingvistiska nivå helt ligger i linje med en infödd svensk lastbilschaffis.
Sedan måste han väl bytt namn också? Finns väl ingen grek med så svennigt namn? 🤔