2024-06-12, 14:05
Avstängd
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Är han avliden så bör det stå på Ratsit nu.

Ring hans farsa och fråga, mobilen står på Ratsit. *ironi*
Citera
2024-06-12, 14:10
Medlem
#427 skickar bilder på en gråhårig mikropenis. Vilken värld lever man i om man som till åren kommen med utseende likt pomperipossa tror att barn går igång på att se en gråhårigs gubbjävels mikropenis?

Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Hahaha! Årets Dickpic kan vara korad idag. Vi har äntligen fått en tvättäkta röksvamp uppstånden ur vitmossan. Herrejävlar vad uttorkad han är.

https://dumpen.se/wp-content/uploads/2024/06/IMG_8473.png

Han har rejäla synproblem också. Långt gången grå starr med grumlade ögon. Han skulle helt enkelt hållit sig till 80-åringen han träffade, för faktum är att han ser oerhört gammal ut för sin ålder. Stackarn, brädorna till kistan är redan slipade.

Fy fan, jag skrattar så jag kiknar. Man får ändå tacka Dumpen för att man får ta del av sånt här. På ett sätt är det hela grejen jag garvar åt. Inte bara hans sorgliga historia till kuk utan att de verkligen har skapat en hemsida där så kallade män hängs ut från sin absolut sämsta sida. Det kommer gå till historien som en märklig freakshow. Jag menar, det är liksom inte kungar och drottningar som kommer att prägla 2000-talet när historieböckerna skrivs om 500 år. Det är såna här galenskaper som blir ihågkomna.

Härligt att se att det inte bara lär bli DaddyCool som tar hem alla priser i år. Det finns även lite konkurans på "mindre" områden. Det blir nog endå en gäddgala i år som inte helt kommer ösa över priser till Zlatan av barnjakt Daddycool.
Senast redigerad av DaddyCool64 2024-06-12 kl. 14:15.
Citera
2024-06-12, 14:19
Medlem
Rumpkorvens avatar
Jag är förvånad över att så få går in på gäddornas facebook och kommenterar där.
Citera
2024-06-12, 15:08
Medlem
Blackdollkillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman

Förnamn: norrländsk hamburgerkedja på tre bokstäver
Efternamn: Henrik fick en son

Tack, bra fixat!! Öppen Facebook för kommentarer med!! Dukat bord ju - vem börjar med att lägga första stenen i hans jackficka tro?😂😂😂
Citera
2024-06-12, 15:09
Medlem
Blackdollkillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpkorven
Jag är förvånad över att så få går in på gäddornas facebook och kommenterar där.

Jag med, har också funderat på det. Men kommit fram till att folk ändå är försiktiga iom det inte finns någon dom i botten, så riskerar man göra sig skyldig till förtal eller ofredande eller liknande? Ja jag vet inte🤷🏻‍♂️.
Citera
2024-06-12, 15:21
Medlem
Finns det en egen tråd om gädda #237 Politiker, tränare och gädda i ett? Moderatgäddan

https://dumpen.se/2023/06/14/politiker-tranare-och-gadda-i-ett-napp-237-varnamo/

Kan inte hitta något, borde väl finnas en tråd då fallet trots allt blev väldigt stort? Han är nästan helt bortplockad från alla forum och google. Känns som att han har folk som är inne och rensar så fort det skrivs om honom.
Senast redigerad av atinySetare 2024-06-12 kl. 15:23.
Citera
2024-06-12, 15:28
Medlem
isgetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av atinySetare
Finns det en egen tråd om gädda #237 Politiker, tränare och gädda i ett? Moderatgäddan

https://dumpen.se/2023/06/14/politiker-tranare-och-gadda-i-ett-napp-237-varnamo/

Kan inte hitta något, borde väl finnas en tråd då fallet trots allt blev väldigt stort? Han är nästan helt bortplockad från alla forum och google. Känns som att han har folk som är inne och rensar så fort det skrivs om honom.

Låter som han har valt Impulskollen AB's abonnemangsform.
Citera
2024-06-12, 15:30
Medlem
dead-arsons avatar
Citat:

Ja, imponerande osynlig.
Han måste köpt Impulskollens VIP-paket.
Citera
2024-06-12, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av isgeten
Låter som han har valt Impulskollen AB's abonnemangsform.
Jag misstänkte det, men att få en tråd borttagen på flashback brukar väl endå bli lite svårare?
Citera
2024-06-12, 15:32
Medlem
Tunnel-peddots alla CSI-timmar räddade honom inte
Citera
2024-06-12, 15:33
Medlem
isgetens avatar
Citat:
Jag misstänkte det, men att få en tråd borttagen på flashback brukar väl endå bli lite svårare?

?? På dagens Fb är det snarare svårare att få ha kvar en tråd.

Hur som helst. Röksvampen fångade mitt intresse nu istället. Verkar som barnknullaren fortfarande är aktiv lärare och varför är hans facebook fortfarande obesudlad?!
Citera
2024-06-12, 15:53
Medlem
RadioRunkas avatar
någon som vet hur det gått med Slingraren(424) med frugan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in