2024-05-29, 22:53
Medlem
421 är en riktigt äcklig jävel.
Bara uppsynen och hans sätt att prata med sin äckliga uppsyn får en att vilja kasta upp.
Som sagt,en riktigt ful gädda.
Elak jävel.
Citera
2024-05-29, 23:15
Medlem
RollAWillSaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ubskyld
Kan du dela med dig av hans ursprung? Han ser knappt svensk ut. #421

Grek, vill jag minnas.
Citera
2024-05-30, 00:07
Medlem
Blackdollkillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Patrik242
#421 är för jävla cool ändå tycker jag. älskar hur han diggar loss i bilen. Sedan borde han anmäla dumpen också tycker jag. Det hade jag gjort direkt om jag var han.

#422 Fett med en topp-gädda som kan mangla till knarkarna hos dumpen. Stämma skiten ut dem Ska bli kul att se hur de står sig rätten när det inte är fiktion och på andras bekostnad utan när de ska svara för sitt eget högst verkliga skit haha. kommer nog inte gå så bra för dem

Anmäla för vad menar du? Det är ju han själv som begått handlingen genom att tokbacka?? Om det nu är det du syftar på? Finns inget brott i grunden att anmäla, däremot skulle han haft en lapp för vårdslöshet i trafik, Eller framkallande av fara för annan eller liknande.
Citera
2024-05-30, 00:32
Medlem
knark-kungens avatar
Blev inget myshångel för styrelsegäddan den här gången, han är så jävla körd.
Citera
2024-05-30, 03:02
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Blev inget myshångel för styrelsegäddan den här gången, han är så jävla körd.
Stämmer. Han kommer så småningom att behöva byta sin fina tillvaro i Vasastan till ett mer spartanskt egenhändigt litet helvete, förmodligen någonstans på landsbygden eller på en mindre ort. Även om han har råd att bo kvar ett tag kan jag inte se hur han ska stå ut med skammen mitt i smeten där. En pariah utan uppdrag. Ska han sitta och uggla där i lyan hela dagarna? Låter för outhärdligt. Han drar sig undan. Livet som han kände det är över. Spelar ingen roll att en och annan bögpolare visar medlidande. Ingen annan kommer att göra det.
Citera
2024-05-30, 03:33
Medlem
Korv-Bajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dead-arson
Tycker Unionen slängde honom [#422] under bussen rätt duktigt.

Citat:
– Ett omedelbart, omfattande och kontinuerligt krisstöd är ombesörjt och flera i
organisationen håller kontakt med den berörde personen, skriver man
[UNIONEN] i ett mejl
till Arbetsvärlden.
https://www.arbetsvarlden.se/omfattande-krisstod-till-uthangd-unionen-topp/
Citera
2024-05-30, 03:38
Medlem
Korv-Bajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Stämmer. Han kommer så småningom att behöva byta sin fina tillvaro i Vasastan till ett mer spartanskt egenhändigt litet helvete, förmodligen någonstans på landsbygden eller på en mindre ort. Även om han har råd att bo kvar ett tag kan jag inte se hur han ska stå ut med skammen mitt i smeten där. En pariah utan uppdrag. Ska han sitta och uggla där i lyan hela dagarna? Låter för outhärdligt. Han drar sig undan. Livet som han kände det är över. Spelar ingen roll att en och annan bögpolare visar medlidande. Ingen annan kommer att göra det.

Jag undrar om sådana där höjdare ändå inte är rätt bra på att hålla varandra om ryggen även när det blåser lite.
Många har nog skaffat tillräckligt med lik i garderoben själva för att komma upp sig,
och vet att det kan vara deras egen tur att hamna i rampljuset nästa gång.
Citera
2024-05-30, 05:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charvet
Tydligen är dock det han gjort för oviktigt för att DN, Aftonbladet, Expressen, SVT, SR osv ska bry sig om det. Hade han skrivit "neger" i ett internt mejl hade dessa svin däremot ryckt ut omedelbart. Visserligen är #422 varken rasifierad eller handikappad, men en Pride-pederast som också är socialdemokratisk fackpamp tillhör såklart skyddsobjekten i det här samhället.

Det är helt fascinerande med denna tystnad från medias sida. Det enda jag kan komma på är att det finns kontakter och vänskapsförhållanden som allmänheten inte bör få veta om.

Helt riktigt det som du skriver om pridepederast. Där finns det säkert mycket smuts att rota i.
Citera
2024-05-30, 06:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
Det är helt fascinerande med denna tystnad från medias sida. Det enda jag kan komma på är att det finns kontakter och vänskapsförhållanden som allmänheten inte bör få veta om.

Och att han kanske vet något om dem? Eller att de åtminstone tror att han vet något om dem?

Plus förmodligen att sossebukens pedofilande inte ska få störa EU-valet.

Jag läste någonstans att fackbukens utnämning till 2:e vice ordförande var omtvistad - hittar inte sidan igen, men det har ju också städats rejält - kanske visste/anade andra att något inte stod rätt till redan i höstas och kanske tidigare än så? Och kanske bidrog det till Unionens extremt snabba polisanmälan efter Dumpens påvisande av bukens längtan efter hångel och knull med minderåriga pojkar?
Citera
2024-05-30, 07:06
Medlem
Galejans avatar
Jag är helt övertygad om att #421 kommer att krossas som en mask av alla i sin omgivning. Arbetslöshet och ensamhet är vad som återstår.

Jag är precis lika övertygad om att #422 kommer att landa på fötterna och att hans arbetsgivare och bekantskapskrets kommer att omhulda honom och supporta honom så snart man initialt tagit lite avstånd för syns skull. När dammet lägger sig kommer styrelsegäddan att slussas vidare till en mer avskild plats i organisationen och kanske skiftas runt en aning i diverse styrelser men försörjningen är inte hotad. Inte heller umgänget. För styrelsegäddan är God™ och en del av frälset.

Människor måste förstå att alla inte är lika mycket värda, trots att sådana som #422 byggt sin karriär på att påstå att så är fallet.
Citera
2024-05-30, 07:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad

Helt riktigt det som du skriver om pridepederast. Där finns det säkert mycket smuts att rota i.

Svt & Tv4 kör ju några mediegranskande program som uppmärksammas men de granskar ju samhället och inte sina egna medier. Joseph Heller skrev boken Moment 22
Citera
2024-05-30, 08:01
Medlem
dead-arsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen

Tvärtom tror jag. Lättare att ha en anonym tillvaro i Sthlms innerstad än på landsbygden.

Om han inte emigrerar till Thailand. Några års betalt med fackpampslön från Unionen, därefter pension så går det nog att leva drägligt i Thailand.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in