2024-05-30, 11:20
Medlem
dead-arsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
#421 På Telegram har de fått för sig att mannen är grek?! Måste isåfall berömma honom för att hans lingvistiska nivå helt ligger i linje med en infödd svensk lastbilschaffis.

Sedan måste han väl bytt namn också? Finns väl ingen grek med så svennigt namn? 🤔

Fanns nån exkollega till 421 här i tråden som kanske kan bringa klarhet i frågan.

Han är ju onekligen rätt mörk i pigmentet men varför just grek? Pursvenskt namn som snarare borde indikera vallon eller resandefolket?
Citera
2024-05-30, 11:27
Avslutad
Kul att det verkar som att åtminstone ett par gäddor har hittat hit till tråden. Välkomna!
Ni tycks dock ha OTROLIGT svårt för att hålla er till ämnet, som står i rubriken, om ni tittar där!
Allmän avsky för Dumpen, personangrepp och övrig dynga luftas inte här.
Men är man gädda så är det ju inte ens höga hjärnkapacitet som gör att man hamnar på Dumpen.
Se bara på #421. Smart gubbe som skickar allt det där till en för honom helt okänd person. Materialet skulle kunna hittas av föräldrar, kompisar, polis eller skola så småningom. Noll konsekvenstänk där!

Ett friskt samhälle hade burat in en sån gubbe på förvaring, oavsett om han har sökt minderåriga eller inte. Men nu var det precis det han gjorde...
Citera
2024-05-30, 12:43
Medlem
Ubskylds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
#421 På Telegram har de fått för sig att mannen är grek?! Måste isåfall berömma honom för att hans lingvistiska nivå helt ligger i linje med en infödd svensk lastbilschaffis.

Sedan måste han väl bytt namn också? Finns väl ingen grek med så svennigt namn? 🤔

Vad menar du med Telegram? Informationen om att 421 eventuellt var grek kom från hans före detta kollega
Citera
2024-05-30, 12:47
Medlem
Anteauss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dead-arson
Fanns nån exkollega till 421 här i tråden som kanske kan bringa klarhet i frågan.

Han är ju onekligen rätt mörk i pigmentet men varför just grek? Pursvenskt namn som snarare borde indikera vallon eller resandefolket?
Det är just exkollegan som redan svarat här i tråden att han har för sig att #421 är av grekiskt ursprung.
Citera
2024-05-30, 13:50
Medlem
Jag tittar i Sveriges befolkning 1970. Där står det att #421 är Född Husby-Ärlinghundra (Stockholms län, Uppland). Så var dom får Grekland ifrån kan jag inte förstå. Dessutom är båda hans föräldrar också födda i Sverige med svenska namn.
Senast redigerad av Berraperra1975 2024-05-30 kl. 13:57.
Citera
2024-05-30, 14:56
Medlem
isgetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Jag tittar i Sveriges befolkning 1970. Där står det att #421 är Född Husby-Ärlinghundra (Stockholms län, Uppland). Så var dom får Grekland ifrån kan jag inte förstå. Dessutom är båda hans föräldrar också födda i Sverige med svenska namn.

Hörsägen säger att han har haft en grekisk hund - Kokoni. Dom är väldigt förtjusta i att slicka i sig honung.

Han kallades även för Malakas på jobbet. Det är ju väldigt passande för rattrunkaren må jag säga.
Senast redigerad av isgeten 2024-05-30 kl. 14:58.
Citera
2024-05-30, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av isgeten
Hörsägen säger att han har haft en grekisk hund - Kokoni. Dom är väldigt förtjusta i att slicka i sig honung.

Han kallades även för Malakas på jobbet. Det är ju väldigt passande för rattrunkaren må jag säga.
Malakas var ju jävligt passande på #421 men jag hade aldrig hört det ordet så var tvungen att titta på Wikipedia.
Malakas (Greek: μαλάκας [maˈlakas]) is a commonly used profane Greek slang word, with a variety of different meanings, but literally meaning "man who masturbates"
Senast redigerad av Berraperra1975 2024-05-30 kl. 15:08.
Citera
2024-05-30, 15:31
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dead-arson
Tvärtom tror jag. Lättare att ha en anonym tillvaro i Sthlms innerstad än på landsbygden.

Om han inte emigrerar till Thailand. Några års betalt med fackpampslön från Unionen, därefter pension så går det nog att leva drägligt i Thailand.
Visst, men särskilt anonym är han knappast efter detta. Mitt i Stockholm kommer han möta fler blickar.

Citat:
Ursprungligen postat av Elofsson666
#421:s video är gudasänd. Som jag skrattat och mös gott när jag insåg att jag ser detta publicerat på webben inför allt och alla. Lycka till säger jag med din ådriga kuk.
Det skålar vi för. Farsan Baloo liksom, "jag ska lära dig allt jag kan".

Citera
2024-05-30, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975

#421 Samt att gäddan låter som en söderkis, ingen brytning öht.
Citera
2024-05-30, 18:30
Medlem
Tortellis avatar
Jag funderar på #421 och #422 . Min erfarenhet av både centrala Stockholm och dessa bruksorter i tex Västmanland, så är jag övertygad om att bägge 2 kan gå under radarn i Centrala Stockholm, människor är annorlunda och många har bråttom. Men mindre orter där är det ett helvete, med allt skitprat. Jag tror faktiskt att #422 kan fortsätta att leva i innerstan, ni som har samma erfarenhet av stad och bruksort, tror ni #422 kan bo kvar utan en massa blickar? Och annat som följer.
Citera
2024-05-30, 18:51
Medlem
Ollonets avatar
421 poetiska texter går inte av för hackor.(Spela in ett röstmeddelande där du säger.Pappa Thomas kan du inte pulla min fitta ,så suger jag din stora ådriga kuk pappa) Hans fru slår väl frivolter av förtjusning när hon ser dessa vackra texter.
Citera
2024-05-30, 19:01
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Jag funderar på #421 och #422 . Min erfarenhet av både centrala Stockholm och dessa bruksorter i tex Västmanland, så är jag övertygad om att bägge 2 kan gå under radarn i Centrala Stockholm, människor är annorlunda och många har bråttom. Men mindre orter där är det ett helvete, med allt skitprat. Jag tror faktiskt att #422 kan fortsätta att leva i innerstan, ni som har samma erfarenhet av stad och bruksort, tror ni #422 kan bo kvar utan en massa blickar? Och annat som följer.
Visst är man mer anonym i en stor stad som Stockholm.
Ska man bo i innerstaden så bör man ha pengar då t.ex en 1a går på 3 miljoner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in