2023-11-29, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glitterfian
Denna gäddan måste nomineras till "Gäddan med minst kuk" Om den nu kan kallas för det.. 😂🤢

Citat:
Ursprungligen postat av Lyxpotatissallad
På sista kukbilden så går det knappt att avgöra om det är en kuk eller inte. Då vet man att det är illa

Missa inte filmklippen som lagts till efter chatten

Tyvärr ingen vinnare mikropedopenismästerskapet
Citera
2023-11-29, 22:47
Medlem
dead-arsons avatar
318 - Rätt lyckad men klichéartad dumpenfångst i kategorin White trash:

Varselväst ✅
Micropenis ✅
Haltande gång ✅
Bondlurk ✅
Selfies från grodperspektiv ✅
Citera
2023-11-29, 22:50
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
Fick hjärnblödning 2013 och genom den fick han en droppfot.
I en tidningsartikel från maj 2019 säger han själv:

"– I höst ska jag operera min drop foot. Därefter har jag bestämt mig för att kunna springa igen."

Det såg vi ju i videon att han "sprang". Höll ju så högt tempo att varken Putte eller Sara hängde med i svängarna...

Det är det mest oroande med denna video. Gäddorna springer i cirklar runt 242 och Sara.

En protesgädda skulle kunna steppa ifrån dem ...

De bör uppsöka en crosstrainer omgående, och köra 3-4 pass i veckan.

Varselväst och pussmun. Hela kittet ... Men en sorglig historia, må jag säga.

Kanske fick mannen några dagar av lycka inför detta möte.

Imponerande att trots alla dessa motgångar fortfarande känna erotikens eld.

Kuken står upp, åtminstone i spökform, ända till dess att man sänks ner i graven, tydligen.

Man undrar ju om mannen verkligen var ute efter ett barn. En del blir säkert glada bara någon svarar ...

Nja, ska alla gäddor verkligen hängas ut? Både Fluffmaestro och denna känns åt det grymmare hållet.

Fast i stort sett har Dumpen gjort ett viktigt arbete. Vi kan hoppas att lagar ändras.
Citera
2023-11-29, 22:52
Medlem
KaninHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sommargay
Färsk gäddfärs 😁

Exorsisten 2.0 (Napp #318) Kristianstad

https://dumpen.se/2023/11/29/exorsisten-2-0-napp-318-kristianstad/

Fy fan. Vilken tragisk figur.
Kan inte ens skratta åt den här, bara tragiskt att se. Börjar fundera på att sluta titta på Dumpen faktiskt (men vete tusan om jag kan, det är rätt beroendeframkallande det här) för jag börjar faktiskt bli deprimerad av dessa människor.

Jag har svårt för att skratta åt olyckligt drabbade människor, är man född med liten kuk och är ful som stryk så är man. Men hur i helvete kan han få för sig att småflickor skulle vara intresserade? Jag BEGRIPER det inte.
Strokedrabbad och förlamad liksom...jag blir fan deprimerad alltså.
En 13 åring skulle se honom som livärdig med en 110 åring på långvården och med ena foten i graven, hur kan han ens i sin vildaste fantasi få för sig att en 13 åring skulle bjuda ut sig till honom bara huxflux out of the blue?
Citera
2023-11-29, 22:54
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av dead-arson
318 - Rätt lyckad men klichéartad dumpenfångst i kategorin White trash:

Varselväst ✅
Micropenis ✅
Haltande gång ✅
Bondlurk ✅
Selfies från grodperspektiv ✅

Han har en fin liten villa i ett dyrt område och har suttit i kommunfullmäktige för sossarna. Han är nog snarare GT - GäddTrash.
Citera
2023-11-29, 23:13
Medlem
Glitterfians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ehJc379Eyl7J
Missa inte filmklippen som lagts till efter chatten

Tyvärr ingen vinnare mikropedopenismästerskapet

Vadå du menar att det finns mindre än så?
Citera
2023-11-29, 23:14
Medlem
hetabengts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VarmaVindar
Han har en fin liten villa i ett dyrt område och har suttit i kommunfullmäktige för sossarna. Han är nog snarare GT - GäddTrash.

Inte bara liten kuk. Liten villa också. Antagligen liten hjärna också.

Har han liten bil?
Citera
2023-11-29, 23:17
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaninHitler
Fy fan. Vilken tragisk figur.
Kan inte ens skratta åt den här, bara tragiskt att se. Börjar fundera på att sluta titta på Dumpen faktiskt (men vete tusan om jag kan, det är rätt beroendeframkallande det här) för jag börjar faktiskt bli deprimerad av dessa människor.

Jag har svårt för att skratta åt olyckligt drabbade människor, är man född med liten kuk och är ful som stryk så är man. Men hur i helvete kan han få för sig att småflickor skulle vara intresserade? Jag BEGRIPER det inte.
Strokedrabbad och förlamad liksom...jag blir fan deprimerad alltså.
En 13 åring skulle se honom som livärdig med en 110 åring på långvården och med ena foten i graven, hur kan han ens i sin vildaste fantasi få för sig att en 13 åring skulle bjuda ut sig till honom bara huxflux out of the blue?
Ja du. Alla någorlunda normalt funtade människor förstår intuitivt det du skriver. Det är så självklart att det finns inte. Jag försöker kommentera det hela men det finns inga ord som beskriver den obegriplighet man känner inför dessa varelsers beslut att bete sig såhär.
Citera
2023-11-29, 23:17
Medlem
Blackdollkillers avatar
Hahahahah!!!! Asså för fan, jag dör!!😂😂. Han ligger och håller nåt som liknar en skalad vindruva i storlek - med efterföljande text: ”Den väntar på dig”😂😂.
Jag hoppas denna avart gör nåt kreativt av en bjälke och ett rep. ☠️
Citera
2023-11-29, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glitterfian
Vadå du menar att det finns mindre än så?

Men du ser ju när han drar i den att den gått och gömt sig i gubbmagen. Den är inte stor, blir inte hård, men inte micro.

1:33 in i detta klipp är en med väldigt liten:
https://dumpen.se/wp-content/uploads/2021/11/received_3078783982359866.mp4

Kommer från https://dumpen.se/2021/11/25/mannen-som-ville-visa-vad-pedofiler-gor-med-barn-napp-igen/ men de har pajat länken till videoklippet där på sidan
Citera
2023-11-29, 23:19
Medlem
hetabengts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lyxpotatissallad
På sista kukbilden så går det knappt att avgöra om det är en kuk eller inte. Då vet man att det är illa

Jaa, ser ut som en förväxt klitoris.
Citera
2023-11-29, 23:21
Medlem
Ännu en reflexjacka tänka sig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in