Citat:
Ursprungligen postat av
Escadron
Jag kan inte låta bli att studera bilden och skratta. Vid första anblick så ser det ut som en trött gubbe, men zoomar man in bilden på ansiktet och studerar det lite så ser det ut som att han försöker sig på en "sexig badboy" -look. Gäddans träskor är ju som grädden på moset!
https://dumpen.se/wp-content/uploads/2021/12/Screenshot_20211214-190359_Chrome.jpg
Ja! Jag vet! Antingen försöker han se ut som en sexig farlig kille eller så är det den svåra poeten/kulturmannen som lite plågat sexigt tittar in i kameran han vill efterlikna. Kanske en blandning för att bredda målgruppen? På tal om kameran. VEM ÄR DET SOM HAR FOTAT?! Uppfriskande med nåt annat än keffa selfies så klart. Har Snömorfar riggat en selfiepinne i snön eller är det nån polare som fotar? "Jo, du, Janne. Jag behöver lite sexy nudes att skicka runt på nätet. Kan du fota?".
Och han måste ju frysa gäddröven av sig på den där stolen? Jag börjar frysa bara av att titta på bilden. Man vet ju hur det känns bara när man iklädd byxor råkar sätta sig på en kall bänk. Snömorfar sitter oberört och sexar sig naken, eller möjligen iklädd kallingar? Frågorna är många rörande den bilden!