2023-11-23, 07:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UpAndGo2
Det är tydligen skillnad på folk och folk och anses man som "finare" i samhället kan man åtnjuta särbehandling och så även på Dumpen och detta till min förvåning och besvikelse. Varför ingen filmad konfrontation som med alla andra?

Du läste inte inlägget eller?

Det står bokstavligen att han försvann och aldrig gick så långt som att bestämma träff.
Citera
2023-11-23, 07:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
#314 låter som en Hampus Nessvold-karaktär, och vilken mini-pitt på det! Han slår ju verkligen på sin professionella roll i samtalet, vilket gör det hela extremt bisarrt. Han pratar likt en politiker, som kan begå ett högst allvarligt brott och med hjälp av retorik försöka få det att låta som om den snattat en karamell i kafeterian typ.
Ja och ungefär som Kungen med sitt "jaahopp, nu vänder vi blad..."

Gädda #314 verkar vara en dubbelnatur. Strikt och korrekt med kavaj på arbetstid, och så här på fritiden
https://dumpen.se/wp-content/uploads/2023/11/received_289160010783620.jpeg

https://dumpen.se/2023/11/22/fastighetsgaddan-313-jonkoping/
Citera
2023-11-23, 08:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Inget.internet
Ja och ungefär som Kungen med sitt "jaahopp, nu vänder vi blad..."

Gädda #314 verkar vara en dubbelnatur. Strikt och korrekt med kavaj på arbetstid, och så här på fritiden
https://dumpen.se/wp-content/uploads/2023/11/received_289160010783620.jpeg

https://dumpen.se/2023/11/22/fastighetsgaddan-313-jonkoping/

Nu är jag ju inte en IT expertforensiker, men det ser snarare ut som ett appfilter
Tror ej att snubben springer runt med balaklava på sig.

Citera
2023-11-23, 08:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ElementarSturgeon
Nu är jag ju inte en IT expertforensiker, men det ser snarare ut som ett appfilter
Tror ej att snubben springer runt med balaklava på sig.

Jag ser det också, precis som med solglasögonen ovanför, bara försökte skoja till det lite!
Citera
2023-11-23, 08:16
Medlem
Eerki18cms avatar
Det rör på sig hemma hos vår kära 💩-Henke, Frun har ändrat sitt efternamn till sitt flicknamn. Förstår henne, då det inte kan vara kul att ha 💩-Henkes ovanliga efternamn. Det är nog snart ingen i Sundsvall som inte hört talas om 💩-Henke och hans framfart.

Sista gäddan #313 hade varit chef på domstolsverket i Jönköping, så han var inte svår att hitta. Men som ni skriver, ingen konfrontationsvideo och ett väldigt märkligt telefonsamtal. Han lät som allt vara bara med undantag för lite ont i axeln. ( Någon ånger existerade inte)
På Sara lät det som hon ringde och talade med en avlägsen släkting.
Citera
2023-11-23, 08:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Inget.internet
Jag ser det också, precis som med solglasögonen ovanför, bara försökte skoja till det lite!

Ah, sorry, missade ironin - har inte fått i mig tillräckligt med kaffe.

Ursäkta om jag lät som en besserwisser

Ha en bra dag
Citera
2023-11-23, 10:25
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Escadron
Jag kan inte låta bli att studera bilden och skratta. Vid första anblick så ser det ut som en trött gubbe, men zoomar man in bilden på ansiktet och studerar det lite så ser det ut som att han försöker sig på en "sexig badboy" -look. Gäddans träskor är ju som grädden på moset!

https://dumpen.se/wp-content/uploads/2021/12/Screenshot_20211214-190359_Chrome.jpg

Ja! Jag vet! Antingen försöker han se ut som en sexig farlig kille eller så är det den svåra poeten/kulturmannen som lite plågat sexigt tittar in i kameran han vill efterlikna. Kanske en blandning för att bredda målgruppen? På tal om kameran. VEM ÄR DET SOM HAR FOTAT?! Uppfriskande med nåt annat än keffa selfies så klart. Har Snömorfar riggat en selfiepinne i snön eller är det nån polare som fotar? "Jo, du, Janne. Jag behöver lite sexy nudes att skicka runt på nätet. Kan du fota?".

Och han måste ju frysa gäddröven av sig på den där stolen? Jag börjar frysa bara av att titta på bilden. Man vet ju hur det känns bara när man iklädd byxor råkar sätta sig på en kall bänk. Snömorfar sitter oberört och sexar sig naken, eller möjligen iklädd kallingar? Frågorna är många rörande den bilden!
Senast redigerad av PROLIFIC 2023-11-23 kl. 10:29.
Citera
2023-11-23, 11:08
Medlem
Glitterfians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charvet
#314, och han hade varit lokalenhetschef på Domstolsverket, för att vara exakt.

Tycker betoningen på "vård" landar lite fel. Det blir ett frikort för gäddorna att "visa att de gör något", samtidigt som den moraliska frågan hamnar i bakvattnet. Domstolsgäddan tar sig an det mycket rationellt och pratar om det som om det gällde en svullen armbåge eller en krånglande menisk och Sara bekräftar honom i det. Väldigt märkligt att man med vissa gör konfrontationer där man skriker åt gäddorna och närmast jagar dem in i portuppgången, medan andra kommer undan ett lättsamt telefonsamtal där man snickesnackar och undrar hur det går med det där bekymret.

Har vart bättre med första samtalet.. Hade velat höra honom skruva sig av ångest
Citera
2023-11-23, 12:02
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lessler
Han säger i telefonsamtalet som måste ha ägt rum i förrgår (”Ok om vi publicerar imorgon?”) att han via arbetsgivaren är i kontakt med företagshälsovården. Eftersom tjänsten han hade var ute i september enligt uppgift i tråden, borde han väl ha chattat under anställning hos nya arbetsgivaren.
Tre månaders uppsägning, man annonserar direkt personen meddelat att den avser sluta. Han kanske är kvar fortfarande?
Citera
2023-11-23, 12:17
Medlem
Jodasaatt70s avatar
Sorgligt samtal att lyssna på! Här finns ingen ånger. Han säger det han tror att Sara och omvärlden vill höra. När Sara frågar om stöd för anhöriga är han helt ointresserad och det är tydligt att han inte förstår varför de behöver stöd.
Han understryker också med stolthet? att han inte har hunnit förgripa sig på ngn.
Ändå så skriver han i sin chat att det är svårt för vuxna som vill ha sex med minderåriga. Äckel!! Fatta att vuxna inte ska ha sex med barn! Att barnet har fyllt 15 är även det totalt oacceptabelt, det är frtf ett barn!
Jag hoppas han åker dit så det ryker om det. Jävla gris. Offerkoftan är på när han berättar om sin hypersexualitet.
Och han verkar tro att arbetsgivaren ska ha förståelse så långe han söker vård.
Vad är det med dessa sjuka jävlar som skickar bilder på sina skrev, med eller utan kläder, och tror att en kvinna blir attraherad?! Jag blir så avtänd att jag vill spy.
Citera
2023-11-23, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jodasaatt70
Sorgligt samtal att lyssna på! Här finns ingen ånger. Han säger det han tror att Sara och omvärlden vill höra. När Sara frågar om stöd för anhöriga är han helt ointresserad och det är tydligt att han inte förstår varför de behöver stöd.
Han understryker också med stolthet? att han inte har hunnit förgripa sig på ngn.
Ändå så skriver han i sin chat att det är svårt för vuxna som vill ha sex med minderåriga. Äckel!! Fatta att vuxna inte ska ha sex med barn! Att barnet har fyllt 15 är även det totalt oacceptabelt, det är frtf ett barn!
Jag hoppas han åker dit så det ryker om det. Jävla gris. Offerkoftan är på när han berättar om sin hypersexualitet.
Och han verkar tro att arbetsgivaren ska ha förståelse så långe han söker vård.
Vad är det med dessa sjuka jävlar som skickar bilder på sina skrev, med eller utan kläder, och tror att en kvinna blir attraherad?! Jag blir så avtänd att jag vill spy.

Precis, den där bilden där han öppnat sina byxor och fotar skrevet med trassligt könshår och det ena nakna benet? Vad är det för något? Är det något han uppfunnit själv eller är det en trend bland gäddorna? Aldrig sett något med konstigt av en man som försöker få något barn att bli kåt och vilja ligga med honom. Det vore bra om det bli brottsligt också.
Citera
2023-11-23, 13:12
Medlem
Jodasaatt70s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Precis, den där bilden där han öppnat sina byxor och fotar skrevet med trassligt könshår och det ena nakna benet? Vad är det för något? Är det något han uppfunnit själv eller är det en trend bland gäddorna? Aldrig sett något med konstigt av en man som försöker få något barn att bli kåt och vilja ligga med honom. Det vore bra om det bli brottsligt också.
😅
Jag väntade bara på att han skulle göra en ”Hank” och ta en bild på toaringen också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in