2023-11-29, 19:47
Medlem
fululfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timpani
För att hitta Kramgäddans Facebook, sök på Facebook på hans för- och efternamn samt orten (fås fram genom att googla på "ett centrum för tegelbruksindustrin i Sverige"). Då hittar du hans kontaktannons på Facebook.

Wow. Profilbilden från 4 december 2022. Hårfästet ihop med frillan ihop med skepparkransen ihop med den skrikröda färgen. Vilket förfall.
Citera
2023-11-29, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av timpani
För att hitta Kramgäddans Facebook, sök på Facebook på hans för- och efternamn samt orten (fås fram genom att googla på "ett centrum för tegelbruksindustrin i Sverige"). Då hittar du hans kontaktannons på Facebook.
vilken stad ör det? uppsala, bältarsbos?. fan ingen koll på tegelindustrin
Citera
2023-11-29, 20:33
Medlem
santos_devilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regel107
Efter man blivit uthängd på dumpen har man inget liv.

Jag hoppas det stämmer, peddos ska sitta inne och inte vara ute bland folk. Varken i verkligheten eller på nätet, eller söka hjälp. Eller det tredje funkar också
Citera
2023-11-29, 20:33
Medlem
Storanglarens avatar
Ni som tjatar om FB för gäddorna. Kolla in FB-kontot "Wewillhuntudown Pirates" där brukar länkar till gäddornas FB läggas upp, åtminstone de som fortfarande är öppna när de läggs upp.
Citera
2023-11-29, 20:37
Medlem
Storanglarens avatar
Citat:
Sadist-Sara slår till igen, ogillar henne mer och mer.
Gädda #316 behöver ju läggas in på psyket, inte hängas ut.
Gädda #317 verkar ju inte heller frisk, sitter man och skriver till barn att man vill knulla dom i röven så försvinner 99.9% från chatten.
Varför är Sara så fixerad vid hur många dom chattar med, deras svar går ju ändå inte att kontollera?
Chanserna att dom 2 senaste äcklena ska få till en dejt med en tonåring är lika med noll.
Hon har säkert rätt i att barn som utsätts för sexuella övergrepp mår dåligt osv..
Men dessa tomtar kommer aldrig få till några möten med riktiga barn.
Bättre dom jagar och hänger ut dömda pedofiler och våldtäktsmän än massa psykfall.
Och tro att dom går att bota lr hjälpa med samtal är ungefär lika troligt som man botar homosexuella.

Fel tråd. Här diskuterar vi endast gäddorna som har fångats. Metoderna som dumpen använder sig av och andra såna diskussioner får du ta i den andra tråden om dumpen.
Citera
2023-11-29, 20:40
Medlem
Storanglarens avatar
Citat:
Efter man blivit uthängd på dumpen har man inget liv.

Och det är så det SKA vara. Vad trodde du? Men som jag skrev till dig tidigare. Har du synpunkter på dumpens arbete så ta det i den andra tråden, så diskuterar vi de gäddor som fångats här.
Citera
2023-11-29, 20:41
Medlem
Eerki18cms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UppsalaMILF
Den där antero ska tamejfan hålla loge för hela flashback.

Du, jag har tappat både gäddnamn och riktigt namn på din profilbild, korvstopparen.

Tror jag såg denna jävul på Ica idag. Står han eller någon i familjen på en vit XC40?

Milfen, vet du vad en loge är?

https://dumpen.se/2023/08/05/28796/

Sockerpappan kallades han för, min benämning är Jocke- kukhuvud, en riktigt dryg och arrogant jävel.

Delar förnam med rikaste Ankan i Ankeborg.

Efternamn : Googla : är ett svenskt efternamn av vallonskt ursprung. Den 31 december 2022 var 425 personer med efternamnet folkbokförda i Sverige.

Han har ingen XC40, kör en Silver VW Touareg, Bor på landet i närheten av dina trakter Milfen.
Senast redigerad av Eerki18cm 2023-11-29 kl. 20:46.
Citera
2023-11-29, 20:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Eerki18cm

Sockerpappan kallades han för, min benämning är Jocke- kukhuvud, en riktigt dryg och arrogant jävel.

Efternamn : Googla : är ett svenskt efternamn av vallonskt ursprung. Den 31 december 2022 var 425 personer med efternamnet folkbokförda i Sverige.

Han har ingen XC40, kör en Silver VW Touareg, Bor på landet i närheten av dina trakter Milfen.

Fan 100 på att de va han.. hans företag kanske leasar en?
Citera
2023-11-29, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eerki18cm

Det finns ett fordon registrerat på företaget dock. Men who knows.. om det är en Volvo eller inte...
Citera
2023-11-29, 21:07
Medlem
MudOvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crankyshake2
Helt chockad att #317 har barn 😳 hade kunnat satsa vad som helst på att han var oskuld. Men tydligen inte. Hans loggar och beteende kändes som nån som knappt hållt en i motsatt kön i handen ens….

Många som skriver här på Flashback som garanterat kommer att bli gröna utav avundsjuka nu när ett fult jävla grott-troll till peddo som han har fått fett på sylen.

Jag är faktiskt själv förvånad över att han har fått till det med tanke på hur fan han ser ut och klär sig. Ser ut som han fastnat i 90-talet med de där jävla kläderna och färga det utav håret.
Citera
2023-11-29, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av realJohnMcCain
Det finns ett fordon registrerat på företaget dock. Men who knows.. om det är en Volvo eller inte...

Ser nu att det är något helt annat. Eventuellt en av Jockes snöskotrar
Citera
2023-11-29, 21:14
Medlem
Sommargays avatar
Färsk gäddfärs 😁

Exorsisten 2.0 (Napp #318) Kristianstad

https://dumpen.se/2023/11/29/exorsisten-2-0-napp-318-kristianstad/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto