2023-11-29, 22:13
Medlem
Storanglarens avatar
Enligt hans Linkedin har han varit på samma jobb i 35 år och två månader. Så många dagar till lär det dock inte bli. Får nog plocka ut pension de sista åren.
Citera
2023-11-29, 22:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
Enligt hans Linkedin har han varit på samma jobb i 35 år och två månader. Så många dagar till lär det dock inte bli. Får nog plocka ut pension de sista åren.

Fy helvete, tror du det är ett pedofilt våldtäktsoffer han har på sin profilbild på linkedin??
Citera
2023-11-29, 22:21
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 122OrtKrigaren
Enligt artikeln så har han två döttrar.

Han har (hade?) ändå jobb, fru, barn och villa. Svårt att tänka sig när man läser igenom chatten. Enligt linkedin verkar han också ha barnbarn.
Frun verkar ha stöttat honom genom stroken. Och alla i familjen donerade till hans födelsedagsinsamling. Tragiskt för den familjen som från och med idag kommer att vara splittrad för all framtid. Så kan det gå när man är trött på livet och väljer att söka barn i sexuellt syfte istället för att värna om de värden man faktiskt har kvar i livet.
Citera
2023-11-29, 22:22
Medlem
Nattiskatts avatar
Gädda #318, varför går han så konstigt? Fan vad många gäddor som har gul reflexväst på sig, vet en sådan som alltid gått runt i det som hade passat på dumpen.

Det var inte mycket att flasha med där inte, pinsamt och tragiskt att man hamnar där… det är en gåta för mig hur det går till och hur man kommer på den idén. Han måste vara en av dem som har en peddo-störning. Mycket märklig snubbe. Satt och funderade på varför han går himla konstigt också.
Citera
2023-11-29, 22:23
Medlem
Glitterfians avatar
Denna gäddan måste nomineras till "Gäddan med minst kuk" Om den nu kan kallas för det.. 😂🤢
Citera
2023-11-29, 22:24
Medlem
Lyxpotatissallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 122OrtKrigaren
Enligt artikeln så har han två döttrar.

Han har (hade?) ändå jobb, fru, barn och villa. Svårt att tänka sig när man läser igenom chatten. Enligt linkedin verkar han också ha barnbarn.
Japp. Gift är han i alla fall enligt Ratsit.
Citera
2023-11-29, 22:26
Medlem
Storanglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UppsalaMILF
Fy helvete, tror du det är ett pedofilt våldtäktsoffer han har på sin profilbild på linkedin??

Nej det är nog hans barnbarn.
Citera
2023-11-29, 22:26
Medlem
eldrattans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nattiskatt
Gädda #318, varför går han så konstigt? Fan vad många gäddor som har gul reflexväst på sig, vet en sådan som alltid gått runt i det som hade passat på dumpen.

Det var inte mycket att flasha med där inte, pinsamt och tragiskt att man hamnar där… det är en gåta för mig hur det går till och hur man kommer på den idén. Han måste vara en av dem som har en peddo-störning. Mycket märklig snubbe. Satt och funderade på varför han går himla konstigt också.

Han har haft stroke. Då brukar halva kroppen bli rätt förlamad. Fast hur kan han själv tro att en 13 åring är intresserad av någon som han som är 60 år och halvt invalid. Han verkar ju ändå ha en viss mental kapacitet eftersom han arbetar.

Det går bortom mitt förstånd detta.
Citera
2023-11-29, 22:28
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glitterfian
Denna gäddan måste nomineras till "Gäddan med minst kuk" Om den nu kan kallas för det.. 😂🤢
Haha

"Härlig tunga och mun", nja...
Citera
2023-11-29, 22:29
Medlem
Storanglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nattiskatt
Gädda #318, varför går han så konstigt?

Fick hjärnblödning 2013 och genom den fick han en droppfot.
I en tidningsartikel från maj 2019 säger han själv:

"– I höst ska jag operera min drop foot. Därefter har jag bestämt mig för att kunna springa igen."

Det såg vi ju i videon att han "sprang". Höll ju så högt tempo att varken Putte eller Sara hängde med i svängarna...
Citera
2023-11-29, 22:29
Medlem
Lyxpotatissallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glitterfian
På sista kukbilden så går det knappt att avgöra om det är en kuk eller inte. Då vet man att det är illa
Citera
2023-11-29, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av realJohnMcCain
#200 skriver på sin Facebook att han är artist. Lyssnade lite på en av alla sånger han framför. Låter för jävligt!! Jag var tvungen att stänga av skiten. Snacka om att sakna verklighetsförankring och självinsikt. Kille är helt loss!

Ja, rätt dåligt.

Men han har sjukliga vanföreställningar alltså, blir inlagd på psyk med jämna mellanrum med pga psykos eller nåt åt det hållet. Det framgår lite hints om att det är något konstigt som pågår i skallen på honom (utöver perversiteterna) i chatten och konfrontationen, men kanske lättare att uppfatta det om man kände till hans problem med verklighetsuppfattning och tankestörningar sen innan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in