2023-11-17, 14:32
Medlem
139s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Jag tror inte att han är smygbög. Han verkar ha varit öppen bög ganska länge.

Precis, i Svenska Dagbladet från 2007 finns han med i en artikel om det årets Pride-festival:

"Inspektör ***, som till vardags tjänstgör inom Stockholmspolisen men nu inför blixtrande kameror står och pussar på ***, dragklädd och strålande av glädje i sin cheerleader-outfit, gör sin premiär i tåget."
Citera
2023-11-17, 15:00
Medlem
#210 är också med som statist i ett avsnitt av Byhåla (Ronny & Ragge) från tidigt 90-tal där han spelar polis. Ligger på SVT:s Öppet arkiv. Avsnitt 12, cirka 1.50 in i avsnittet. Han är mittenpolisen i gripandet vid husvagnen. Finns med i rulltexterna i slutet av programmet också.

Jäääla skiiit, asså! Han letade pojkpök...
Citera
2023-11-17, 15:04
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Håller med, och det är bland annat därför som jag inte tror på folk som säger att de blir upprörda. De spelar bara upprörda för att de tror sig kunna få diverse fördelar.

Det finns ett ganska enkelt test för att avgöra om ett konto tillhör Dumpen: Skicka en bild på en person som är lik någon av gubbarna som diskuteras i den här tråden och se om personen på andra sidan fortfarande är intresserad. Om så är fallet så är det Dumpen eller någon annan peddojägare.

Jag personligen fattar ju inte hur man kan vilja ligga med att barn från första början men om snubben (för det är ju oftast män) är typ 22 och ser ganska bra ut så kan man ju fatta att en 14-åring blir intresserad och smickrad oavsett om det är en pojke eller flicka. Och man kan kaaaaanske (nej!) fatta att 22-åringen tror att det är på riktigt. Men när gubbjäveln är 75??? Obegripligt till och med när personen är 45 faktikskt. Reality check någon?

Citat:
Ursprungligen postat av Antero-Rokka
Sorry #210 att jag benämner dig smygbög, missat att du redan ramlat ut ur garderoben, från och med nu är du benämnd Riksbög, med tillägget Satans Jävla Gubbjävel.
Jag är bra på att få med många svordomar för att förstärka kontexten. (Vet att min svenskalärare och Mamma inte gillar det, Förlåt)

Jag bryr mig inte så mycket om sexualiteten när det kommer till gäddor. Jag tycker att det är lika sjukt att vilja ligga med ett barn oavsett om man är hetero eller homo (eller något annat). Det har diskuterats lite i tråden och det verkar finnas en större ungdomsvurm bland bögar och därmed en större social acceptans i den sfären. Så är det verkligen. Men jag personligen tycker att det är onödigt att dra in bögeri i detta. Det handlar om barnknullare. Och så är det med det. Punkt.

Det finns dessutom jävligt många exempel på straighta män som tycker om att knulla flickebarn och vad blir då den minsta gemensamma nämnaren? Jo. Just det. Män. Mannen som förövare. Då kan vi börja svära om män på samma sätt och låta som värsta feministfittemuppen anno 1998 som använder man som ett skällsord. Inget jag vill ställa mig bakom - aldrig. Men om du tycker att bög förstärker något i sammanhanget så får du tycka det.

Citat:
Ursprungligen postat av 139
Precis, i Svenska Dagbladet från 2007 finns han med i en artikel om det årets Pride-festival:

"Inspektör ***, som till vardags tjänstgör inom Stockholmspolisen men nu inför blixtrande kameror står och pussar på ***, dragklädd och strålande av glädje i sin cheerleader-outfit, gör sin premiär i tåget."

Ja, precis. Han verkar ju ha varit ute ur skrubben ett tag om man säger så. Förmodligen tidigare än så eftersom han då finns med i en stor dagstidning med sitt ovanliga namn. Men som jag skrev ovan så tycker jag att det är ganska ointressant om en gädda är hetero, straight eller något annat. Barn är barn och de ska inte groomas och liggas med. Oavsett vad.
Citera
2023-11-17, 15:05
Medlem
dead-arsons avatar
Enligt 210’s Facebook hade han ett förhållande med en man som verkar ha gott bort för några år sen. Så väldigt öppet fikus, ja.
Citera
2023-11-17, 15:09
Medlem
Nu när man söker på flera gäddor antigen med personnummer eller namn så finns dom inte. Som #289 som ett exempel. Förr när någon fick skyddad identitet så brukade det stå att personen har skyddad identitet. Har dom ändrat lagen eller är det jag som minns fel.
Senast redigerad av Berraperra1975 2023-11-17 kl. 15:20.
Citera
2023-11-17, 15:16
Medlem
Antero-Rokkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Jag personligen fattar ju inte hur man kan vilja ligga med att barn från första början men om snubben (för det är ju oftast män) är typ 22 och ser ganska bra ut så kan man ju fatta att en 14-åring blir intresserad och smickrad oavsett om det är en pojke eller flicka. Och man kan kaaaaanske (nej!) fatta att 22-åringen tror att det är på riktigt. Men när gubbjäveln är 75??? Obegripligt till och med när personen är 45 faktikskt. Reality check någon?

Jag bryr mig inte så mycket om sexualiteten när det kommer till gäddor. Jag tycker att det är lika sjukt att vilja ligga med ett barn oavsett om man är hetero eller homo (eller något annat). Det har diskuterats lite i tråden och det verkar finnas en större ungdomsvurm bland bögar och därmed en större social acceptans i den sfären. Så är det verkligen. Men jag personligen tycker att det är onödigt att dra in bögeri i detta. Det handlar om barnknullare. Och så är det med det. Punkt.

Det finns dessutom jävligt många exempel på straighta män som tycker om att knulla flickebarn och vad blir då den minsta gemensamma nämnaren? Jo. Just det. Män. Mannen som förövare. Då kan vi börja svära om män på samma sätt och låta som värsta feministfittemuppen anno 1998 som använder man som ett skällsord. Inget jag vill ställa mig bakom - aldrig. Men om du tycker att bög förstärker något i sammanhanget så får du tycka det.

Ja, precis. Han verkar ju ha varit ute ur skrubben ett tag om man säger så. Förmodligen tidigare än så eftersom han då finns med i en stor dagstidning med sitt ovanliga namn. Men som jag skrev ovan så tycker jag att det är ganska ointressant om en gädda är hetero, straight eller något annat. Barn är barn och de ska inte groomas och liggas med. Oavsett vad.

Jag är helt överens med dig i ditt kloka resonemang.
Kan förtydliga att jag inte har något emot bögar eller andra moderna varianter.
Det är de som ger sig på barn jag inte har någonting till övers för.
Barn är allas vår gemensamma framtid och dem ska skyddas till varje pris mot dessa förvridna satans avarter av mänskligheten.
Senast redigerad av Antero-Rokka 2023-11-17 kl. 15:19.
Citera
2023-11-17, 15:19
Medlem
PROLIFICs avatar
Jaja, nu släpper vi snutgäddans bögeri. Det är skit samma tycker jag. Det som är kul med den konfrontationen är ju att han börjar veva. Åtminstone mot telefonen som filmar? Han gör något utfall mot Patrik om jag minns rätt, men det är väl luren han vill åt?

Vilka gäddor är det som har gått till fysisk attack på det sättet? Många flyr ju. Som en kortdistanaslöparare piper de iväg. Till fots eller med bilen. En del tror att de ska snacka sig ur det eller står bara tysta. Men vilka har blivit fysiska?
Senast redigerad av PROLIFIC 2023-11-17 kl. 16:18.
Citera
2023-11-17, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Nu när man söker på flera gäddor antigen med personnummer eller namn så finns dom inte. Som #289 som ett exempel. Förr när någon fick skyddad identitet så brukade det stå att personen har skyddad identitet. Har dom ändrat lagen eller är det jag som minns fel.

Hos SKV hittas ingen med #289's förnamn Jan som avliden. Någon som har fullt personnummer eller ett annat förnamn än Jan? (Namnet Jan har outats här i tråden tidigare).
Citera
2023-11-17, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av realJohnMcCain
Hos SKV hittas ingen med #289's förnamn Jan som avliden. Någon som har fullt personnummer eller ett annat förnamn än Jan? (Namnet Jan har outats här i tråden tidigare).

Den där 289 kollade jag på. Vilken fjantig liten barnprogramledarröst han har när han pratar med "barnet". Han låter som en fritidsledare eller lågstadiefröken som ska låta lite rolig och snäll med barnen. Skulle inte bli förvånad om han jobbade på fritidsgård eller tränade knattelag ideellt eller nåt. Obehaglig groomare, han är verkligen medveten om att han gör väldigt fel och går ner på ungens nivå och försöker framställa sig om en snäll lekfarbror för att hon ska lita på honom.
Citera
2023-11-17, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Den där 289 kollade jag på. Vilken fjantig liten barnprogramledarröst han har när han pratar med "barnet". Han låter som en fritidsledare eller lågstadiefröken som ska låta lite rolig och snäll med barnen. Skulle inte bli förvånad om han jobbade på fritidsgård eller tränade knattelag ideellt eller nåt. Obehaglig groomare, han är verkligen medveten om att han gör väldigt fel och går ner på ungens nivå och försöker framställa sig om en snäll lekfarbror för att hon ska lita på honom.
https://www.laget.se/FSK_fotbollP14-15/News/6762023
Bläddra en bit ner på sidan.
Senast redigerad av Berraperra1975 2023-11-17 kl. 17:21.
Citera
2023-11-17, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
https://www.laget.se/FSK_fotbollP14-15/News/6762023
Bläddra en bit ner på sidan.

Är det J.F? Inte det minsta förvånad att han är engagerad i flickfotboll. Se upp med den där typen. Han verkar vara den absolut värsta sorten.
Citera
2023-11-17, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Är det J.F? Inte det minsta förvånad att han är engagerad i flickfotboll. Se upp med den där typen. Han verkar vara den absolut värsta sorten.
Det finns bara en med hans namn i hela Sverige så det måste va han.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in