Citat:
Ursprungligen postat av
Gynekologstol
Håller med, och det är bland annat därför som jag inte tror på folk som säger att de blir upprörda. De spelar bara upprörda för att de tror sig kunna få diverse fördelar.
Det finns ett ganska enkelt test för att avgöra om ett konto tillhör Dumpen: Skicka en bild på en person som är lik någon av gubbarna som diskuteras i den här tråden och se om personen på andra sidan fortfarande är intresserad. Om så är fallet så är det Dumpen eller någon annan peddojägare.
Jag personligen fattar ju inte hur man kan vilja ligga med att barn från första början men om snubben (för det är ju oftast män) är typ 22 och ser ganska bra ut så kan man ju fatta att en 14-åring blir intresserad och smickrad oavsett om det är en pojke eller flicka. Och man kan kaaaaanske (nej!) fatta att 22-åringen tror att det är på riktigt. Men när gubbjäveln är 75??? Obegripligt till och med när personen är 45 faktikskt. Reality check någon?
Citat:
Ursprungligen postat av
Antero-Rokka
Sorry #210 att jag benämner dig smygbög, missat att du redan ramlat ut ur garderoben, från och med nu är du benämnd Riksbög, med tillägget Satans Jävla Gubbjävel.
Jag är bra på att få med många svordomar för att förstärka kontexten. (Vet att min svenskalärare och Mamma inte gillar det, Förlåt)
Jag bryr mig inte så mycket om sexualiteten när det kommer till gäddor. Jag tycker att det är lika sjukt att vilja ligga med ett barn oavsett om man är hetero eller homo (eller något annat). Det har diskuterats lite i tråden och det verkar finnas en större ungdomsvurm bland bögar och därmed en större social acceptans i den sfären. Så är det verkligen. Men jag personligen tycker att det är onödigt att dra in bögeri i detta. Det handlar om barnknullare. Och så är det med det. Punkt.
Det finns dessutom jävligt många exempel på straighta män som tycker om att knulla flickebarn och vad blir då den minsta gemensamma nämnaren? Jo. Just det. Män. Mannen som förövare. Då kan vi börja svära om män på samma sätt och låta som värsta feministfittemuppen anno 1998 som använder man som ett skällsord. Inget jag vill ställa mig bakom - aldrig. Men om du tycker att bög förstärker något i sammanhanget så får du tycka det.
Citat:
Ursprungligen postat av
139
Precis, i Svenska Dagbladet från 2007 finns han med i en artikel om det årets Pride-festival:
"Inspektör ***, som till vardags tjänstgör inom Stockholmspolisen men nu inför blixtrande kameror står och pussar på ***, dragklädd och strålande av glädje i sin cheerleader-outfit, gör sin premiär i tåget."
Ja, precis. Han verkar ju ha varit ute ur skrubben ett tag om man säger så. Förmodligen tidigare än så eftersom han då finns med i en stor dagstidning med sitt ovanliga namn. Men som jag skrev ovan så tycker jag att det är ganska ointressant om en gädda är hetero, straight eller något annat. Barn är barn och de ska inte groomas och liggas med. Oavsett vad.