2023-10-15, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrCL
Med tanke på att majoriteten av hennes offer verkar finnas i hennes eget hem så ”behöver” hon ju inte söka sig ut för att stämma träff med en fiskare.
Tycker att telefonkonfrontationen var förträfflig.

Först trodde kvinnan att hon kunde smita genom att slänga på luren och ge fan i att svara när Sara försökte ringa upp igen.

Då ringde Sara upp maken och hon blev tvungen att ta samtalet.

Kvinnan öppnade med att hon inte alls visste vad det handlade om men Sara lurade in henne i ett hörn. I tron att hon skulle komma lindrigare undan erkände hon att det enbart var fantasier som senare av misstag växte till orgasm-fantasier. 🤮

Kvinnan försökte spela dum men jag är nog allt lite rädd för att hon kan ha riktiga offer.
Senast redigerad av Vedklyv1980 2023-10-15 kl. 11:32.
Citera
2023-10-15, 11:34
Medlem
Sveppss avatar
Bak-gäddan:

Aktiv 1706/365=

4,6 år på KIK.

Tror inte konfrontationen gjordes i augusti, ingen har täckjacka på sig i augusti.

Denna karl har nog varit på riktiga barn skulle man lätt kunna tro.
Citera
2023-10-15, 11:34
Medlem
#292 ännu en gädda med totalt osexigt bild. Sitter på toa och gör sina behov, börjar tänka på fjortisen och får ståfräs -knäpper då en bild där man även serveras en glimt av en smutsig holk.

Jag är ingen psykolog, men till och med jag fattar att dylik bild har mikroskopisk chans att hetsa upp någon.
Citera
2023-10-15, 11:36
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrCL
Obegripligt!

Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Vad gnäller du om?
Klicka på menyn och välj Hall of shame så kommer hon upp som #291

Citat:
Ursprungligen postat av Negerkyssar
Det gör dom aldrig när det handlar om kvinnor, hon finns inte ens med i hall of shame.

Det verkar ha blivit något fel med hur inlägget publicerats. Går man in direkt på fliken "Hall of shame" (HOS) så finns ej kvinnan med:
https://www.bildtagg.se/bild/v22epgvexdshtc3e92h2j0xw

Om man istället går in på kvinnans post via huvudsidan så finns hon taggad "HOS" och klickar man på den HOS-ikonen så kommer man in på HOS-sidan där hon finns med:
https://www.bildtagg.se/bild/gito49swd7jstzcoj9x662mc
Citera
2023-10-15, 11:39
Medlem
Antero-Rokkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
#292 ännu en gädda med totalt osexigt bild. Sitter på toa och gör sina behov, börjar tänka på fjortisen och får ståfräs -knäpper då en bild där man även serveras en glimt av en smutsig holk.

Jag är ingen psykolog, men till och med jag fattar att dylik bild har mikroskopisk chans att hetsa upp någon.
Helt rätt analys! En riktig skitbild.

Undrar om gäddorna är här på FB och ser vad som skrivs om dom? 💭
Citera
2023-10-15, 11:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
Det verkar ha blivit något fel med hur inlägget publicerats. Går man in direkt på fliken "Hall of shame" (HOS) så finns ej kvinnan med:
https://www.bildtagg.se/bild/v22epgvexdshtc3e92h2j0xw

Om man istället går in på kvinnans post via huvudsidan så finns hon taggad "HOS" och klickar man på den HOS-ikonen så kommer man in på HOS-sidan där hon finns med:
https://www.bildtagg.se/bild/gito49swd7jstzcoj9x662mc
Din första bild visar fliken Videos från gäddfiske och inte Hall of shame. Lätt att blanda ihop...
Citera
2023-10-15, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svepps
Bak-gäddan:

Aktiv 1706/365=

4,6 år på KIK.

Tror inte konfrontationen gjordes i augusti, ingen har täckjacka på sig i augusti.

Denna karl har nog varit på riktiga barn skulle man lätt kunna tro.
Jag befarar att du har rätt.
Han lägger sig platt och vädjar om sympati precis som en hund i underläge.
Det är en försvarsstrategi, inget annat.
Citera
2023-10-15, 11:45
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnutteFia03

Ännu en som är fullt medveten om dumpens existens, skriver i chatten om hur hans liv kan komma att raseras, och ändå tar han den här risken?

Driften måste vara bra stark för vissa som får dem att gå emot sitt eget förnuft på den här nivån.

Det är intressant. En person som både tänder på vuxna och barn borde rimligen lätt kunna disciplinera sig till att inte välja de risker som följer med barnraggande.
Citera
2023-10-15, 11:48
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KanotklubbenKermit
Din första bild visar fliken Videos från gäddfiske och inte Hall of shame. Lätt att blanda ihop...

Aah true true! Då förstår jag varför 291 plötsligt "försvunnit" från HOS. Jag trodde jag klickade på rubriken men i farten tryckte jag tydligen ned rullgardinen och fick fram videos. Då borde negerkyssen gjort samma misstag.
Citera
2023-10-15, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
Det är intressant. En person som både tänder på vuxna och barn borde rimligen lätt kunna disciplinera sig till att inte välja de risker som följer med barnraggande.
Inte om dragningen till barn är för stark, då är riskerna underordnade.
Citera
2023-10-15, 11:58
Medlem
Antero-Rokkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Inte om dragningen till barn är för stark, då är riskerna underordnade.
#292 Ser att Henke skriver i sin chatt att han träffat tjejer 2ggr tidigare! Spännande!🧐
Citera
2023-10-15, 11:58
Medlem
olasvenssons avatar
https://dumpen.se/2023/10/14/hank-292-sundsvall/

Hank (#292) Sundsvall.
Citat:
Hank var nervös för att träffa Dumpen. Alltså blev han lite chockad när Dumpen faktiskt dök upp istället för det barn som han hade bestämt träff med. Med facit i hand så blir det inte bra att bestämma träff med barn.

'Nej, det var inte jag. Jo, det var jag." Helvete vilken snurrig gubbe 😬

Nu har han satt sin sista potatis. Vad arbetar han med?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in