2023-10-11, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klaustrofobin
Huruvida något är olagligt eller inte är ju dock irrelevant. Dumpen konfronterar människor som är beredda att förgripa sig på någon som de tror är ett barn.
Klart det är. I alla fall i en rättsstat.
Det finns väl ingen som tror att någon utav gubbarna någonsin har fått en flickunge på kroken?

Att det är "första gången" stämmer nog rätt bra. Sedan att de försöker och försöker igen är åt helvete. Dömmas till internet förbud borde vara ett automatiskt straff för de där avarterna.
Citera
2023-10-11, 02:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cobrass
Har dragit dumpen.se #gädda290 storr över hela hans garage med sprayfärg.
Känns bara onödigt att åka dit för skadegörelse när handlingen i sig inte resulterar i något eller ger effekt
Citera
2023-10-11, 03:27
Medlem
Gurotesukus avatar
Det förvånar mig varenda gång en ny gädda dyker upp att folk inte har uppmärksammat att Dumpen finns. Man måste ju vara ganska blåst om man tror att en 13 eller 14-åring vill ligga med gamla äckliga gubbar.

Att sedan dyka upp i byggarbetskläder eller vad det nu är, är även det väldigt förvånande. Men grattis #290 för att ha förstört ditt liv, och blivit förevigad på nätet.
Citera
2023-10-11, 05:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gurotesuku
Det förvånar mig varenda gång en ny gädda dyker upp att folk inte har uppmärksammat att Dumpen finns. Man måste ju vara ganska blåst om man tror att en 13 eller 14-åring vill ligga med gamla äckliga gubbar.

Att sedan dyka upp i byggarbetskläder eller vad det nu är, är även det väldigt förvånande. Men grattis #290 för att ha förstört ditt liv, och blivit förevigad på nätet.

Förstört ”sitt” liv? Hur i helvete resonerar du? Det är väl förmodligen ett eller flera barns liv personen skapat trauman i och potentiellt förstört? Är nog inte en enda jävel som påstår det är första gången som talar sanning när dom konfronteras av dumpen! Förövarens liv är exakt desamma med den enda skillnaden att omgivningen fått veta vilket jävla as dom är! Dom överlever dock! Många utsatta barn gör det inte!
Citera
2023-10-11, 05:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fisosgrisos
Förstört ”sitt” liv? Hur i helvete resonerar du? Det är väl förmodligen ett eller flera barns liv personen skapat trauman i och potentiellt förstört? Är nog inte en enda jävel som påstår det är första gången som talar sanning när dom konfronteras av dumpen! Förövarens liv är exakt desamma med den enda skillnaden att omgivningen fått veta vilket jävla as dom är! Dom överlever dock! Många utsatta barn gör det inte!

Bla bla bla, lugna ner dig lite.

Klart man förstör sitt liv om man begår handlingar som gör att ingen vill ha med en att göra, frugan lämnar, jobbet helst vill bli av med dig, osv.

Det förminskar inga trauman som övergrepp skapar.
Citera
2023-10-11, 07:15
Medlem
Glitterfians avatar
Gädda 290 är ondskan själv..
Aldrig blivit så äcklad och ledsen på samma gång. Jag önskar livet ur denna äckliga parasit!
Citera
2023-10-11, 07:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av EnJobbigJavel
Du tycker inte att t ex ”Robinson-gäddan (Napp #144)” är mer obehaglig? Han är läskig på riktigt.
Senaste gäddan är inte ”jävligt läskig”.

Gällande din fråga så blir jag förvånad. Tror inte resultatet rent fysiskt skulle vara lika för de två exempel du tar upp. Eller pratar vi jättebebis alternativt fjortonåring i miniatyr?

Jag tycker alla pedofiler är obehagliga, vissa lever ut sina begär mer än andra.
Citera
2023-10-11, 08:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnJobbigJavel
Du tycker inte att t ex ”Robinson-gäddan (Napp #144)” är mer obehaglig? Han är läskig på riktigt.
Senaste gäddan är inte ”jävligt läskig”.

Gällande din fråga så blir jag förvånad. Tror inte resultatet rent fysiskt skulle vara lika för de två exempel du tar upp. Eller pratar vi jättebebis alternativt fjortonåring i miniatyr?

Näst senaste gäddan #289 som pratade som om det var ett småbarn han hade på andra sidan luren, var läskigt. Bjuda på glass och sedan begrukta henne. Sjukt så det förslår.

#290 är mest en fjant med sina cringe selfies. Och sin tro på att nån ska tända på hans chipstuttar.
Citera
2023-10-11, 08:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cobrass
Idioter. Det är ju inte hans son jag ringt till och spelat in. Läs igenom vad jag skrivit för hellvete. Nämnde aldrig michael när ja ringde hans son. Frågade vem ja kommit till å eftersom jag fick ett annat namn än michael så bad jag om ursäkt å sa att jag ringt fel. Har it hotat eller stört hans son på något sätt.

Skulle du kunna transkibera gäddsamtalet, det tycks inte finnas kvar? 🤔

Sa han bor alltså i garaget?
Senast redigerad av Florman 2023-10-11 kl. 09:38.
Citera
2023-10-11, 08:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knasigabananer73
Jag tycker alla pedofiler är obehagliga, vissa lever ut sina begär mer än andra.

Jag tror du helt enkelt missförstått vad jag menar och jag står fast vid att Robinson-gäddan är ”jävligt läskig” medan den senaste inte är det. Två helt olika karaktärer.
Citera
2023-10-11, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Näst senaste gäddan #289 som pratade som om det var ett småbarn han hade på andra sidan luren, var läskigt. Bjuda på glass och sedan begrukta henne. Sjukt så det förslår.

#290 är mest en fjant med sina cringe selfies. Och sin tro på att nån ska tända på hans chipstuttar.

Håller med. Samtalet med 289:an är riktigt obehagligt.
Citera
2023-10-11, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glitterfian
Gädda 290 är ondskan själv..
Aldrig blivit så äcklad och ledsen på samma gång. Jag önskar livet ur denna äckliga parasit!
Du kanske menar 289?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in