2023-10-15, 12:00
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Inte om dragningen till barn är för stark, då är riskerna underordnade.

Frågan är då om det är rimligt att anta att dragningen till barn faktiskt är betydligt starkare än dragningen till vuxna, eller att dragningen till vuxna är lika mycket skådespel som när homosexuella levt nästan hela sitt vuxna liv som heterosexuella innan de kommer ut.
Citera
2023-10-15, 12:02
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antero-Rokka
#292 Har nog ingen högre position med en årslön på 349.000:-. Springgrabb! 🤣

Hans fru tjänar 5-6000 kr mer än honom i månaden. Inte någon fantasiskillnad i lön men kanske räcker för att hans manliga ego ska vara kantstött.
Citera
2023-10-15, 12:07
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olasvensson
https://dumpen.se/2023/10/14/hank-292-sundsvall/

Hank (#292) Sundsvall.

'Nej, det var inte jag. Jo, det var jag." Helvete vilken snurrig gubbe 😬

Nu har han satt sin sista potatis. Vad arbetar han med?

Han är handläggare på Nordea.
Citera
2023-10-15, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Hans fru tjänar 5-6000 kr mer än honom i månaden. Inte någon fantasiskillnad i lön men kanske räcker för att hans manliga ego ska vara kantstött.
Som dumpenkändis kommer numera ligga på 0 kr så om mansegot skadades av löneskillnaden innan så är det nog i respirator nu
Citera
2023-10-15, 12:14
Medlem
Antero-Rokkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svepps
Han är handläggare på Nordea.
Du får nog byta ut ÄR mot VAR i slutet av nästa vecka.
På Nordea går han numera under namnet Kåt-Henrik!
Senast redigerad av Antero-Rokka 2023-10-15 kl. 12:19.
Citera
2023-10-15, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
Det räknas som sexuell störning men uppfyller kriterierna för sexuell läggning dvs sexuell preferens som inte är påverkbar/botbar. Det är viktigt att förhålla sig till det så vi kan lägga ned tugget om att det är en sjukdom som kan behandlas och/eller botas.
Jag tror inte det kan botas tyvärr och en störning är det absolut, en sjuk sådan.
Det kan man inte säga om hetero- eller homosexualitet som jag här benämner som läggningar.

Se bara på de två senast fångade gäddorna hur de vrider och kvider. De vet att det är sjukt och förbjudet men de gör allt i sin makt för att komma ut i så god dager som möjligt.
Senast redigerad av Vedklyv1980 2023-10-15 kl. 12:52.
Citera
2023-10-15, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antero-Rokka
Du får nog byta ut ÄR mot VAR i slutet av nästa vecka.
På Nordea går han numera under namnet Kåt-Henrik!
Allvarligt?
Citera
2023-10-15, 12:40
Avstängd
Storanglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hejstefan
Japp, och det visste dumpen eftersom alla ”barn” hade kontakt med var dom. (Tror jag)
Jag försvarar inte dessa äckel, men ska man förstöra nåns liv ska det krävas mer än en chatt.
Häng ut dömda pedofiler och riktiga äckel, dom andra kan få en varning, hamnar dom i nätet igen är det bara hänga ut dom.

Återigen. (Inte första gången man påminner dig...) Fel tråd om du vill diskutera dumpens metoder.
Här diskuteras endast gäddorna som fångas.
Citera
2023-10-15, 12:49
Medlem
AllHailBoognishs avatar
#292 är lätt den mest ångestladdade gäddan sedan ”det kommer gå åt helvete med frugan”! Fyfan, han utsöndrar så mycket ren och skär helvetesångest att man kan ta på den
Citera
2023-10-15, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av poiuy1298
Skulle gissa att "handläggare" på Nordea är en väldigt bred befattning och lönerna är säkert väldigt spretiga - allt från under 30.000 för unga direkt från skolan och sen upp till 60-90.000 i månaden för de som jobbat länge.

Känner att ett förtydligande kring hans arbete behövs. Han HAR jobbat på Nordea men fick sluta pga sexuella trakasserier för ca 8 år sedan. Så jag är inte särskilt förvånad att han återigen bevisat att han är ett svin. Han var riktigt vidrig under tiden på Nordea mot alla sina yngre kvinnliga kollegor och jag är glad att någon vågade kliva fram och berätta om hans beteende vilket ledde till hans avskedande. (Jag var en av dessa om ni funderar på hur säker källan är)
Efter Nordea har han haft diverse olika jobb som han uppenbarligen inte har kunnat behålla.

Övrig kuriosa:
”Handläggare” på Nordea i den här benämningen rör sig absolut inte ens i närheten av 60’. Klart att lönespannen kan röra sig om dessa summor i bankvärlden men absolut inte på den arbetsplats han var på.
Citera
2023-10-15, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
#292 är lätt den mest ångestladdade gäddan sedan ”det kommer gå åt helvete med frugan”! Fyfan, han utsöndrar så mycket ren och skär helvetesångest att man kan ta på den
Man ser att ångesten gör fysiskt ont i honom när han gnisslar tänder vid ett tillfälle
Citera
2023-10-15, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
Det ska han göra, för det han gör mot barn är fruktansvärt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in