Citat:
Det låter lite så? Du som säljare av tillfälliga sexuella tjänster är så kåt att du inititerar en träff med en kund som han betalar för. På en toalett dessutom. Jag fattar inte, om du nu är så kåt, varför tar du betalt? Borde du inte vilja ligga utan betalning då? Är man kåt på riktigt så spelar ju pengarna ingen roll?
Hur känns det att ta betalt av den du ligger med för att du är så kåt? Jag kan inte relatera alls. Berätta gärna! Sorry om jag är påträngande. Jag har aldrig nånsin hört en hora säga såna här saker förut. Superspännande! Fattar grejen om det är nån pay pig så klart.
Man är kåt, kontaktar kunden, han kommer och knullar och betalar. Super! Men hur känns det gentemot honom? Blir det inte nån sorts findom-grej av det hela? Inget fel med alls! Verkligen inte. Det finns ju uppenbarligen ett kundunderlag för det. Men näe, jag fattar inte. Det är ju inte findom heller riktigt? Du är hora. Du är kåt och vill knulla. Det vill vi alla. Underlivet ska ha sitt! Men att ta betalt när man ligger av kåthet? Skulle kännas tvärskevt för mig. Men det är ju bara jag. Kul att höra hur du tänker och känner kring det här! Hoppas att jag inte steppar på några tår här, jag bara tycker att det är så spännande just för att jag aldrig hört en sexarbetare säga nåt liknande förut. 🫶
Jag har skrivit extremt mycket om jobb genom agentur vs frilansande. Blir tjötigt att dra detta igen. Du kan säkert söka på mina inlägg.
😊
Edit: Jag ser att du har gjort en edit. Han är dominant av sig säger du. Kommer och knullar på beställning när du är kåt och betalar för det dessutom. Härliga tider! 🥳💲
Hur känns det att ta betalt av den du ligger med för att du är så kåt? Jag kan inte relatera alls. Berätta gärna! Sorry om jag är påträngande. Jag har aldrig nånsin hört en hora säga såna här saker förut. Superspännande! Fattar grejen om det är nån pay pig så klart.
Man är kåt, kontaktar kunden, han kommer och knullar och betalar. Super! Men hur känns det gentemot honom? Blir det inte nån sorts findom-grej av det hela? Inget fel med alls! Verkligen inte. Det finns ju uppenbarligen ett kundunderlag för det. Men näe, jag fattar inte. Det är ju inte findom heller riktigt? Du är hora. Du är kåt och vill knulla. Det vill vi alla. Underlivet ska ha sitt! Men att ta betalt när man ligger av kåthet? Skulle kännas tvärskevt för mig. Men det är ju bara jag. Kul att höra hur du tänker och känner kring det här! Hoppas att jag inte steppar på några tår här, jag bara tycker att det är så spännande just för att jag aldrig hört en sexarbetare säga nåt liknande förut. 🫶
Jag har skrivit extremt mycket om jobb genom agentur vs frilansande. Blir tjötigt att dra detta igen. Du kan säkert söka på mina inlägg.
😊
Edit: Jag ser att du har gjort en edit. Han är dominant av sig säger du. Kommer och knullar på beställning när du är kåt och betalar för det dessutom. Härliga tider! 🥳💲
Jag gjorde en ”Edit” eftersom i en moneyslave relation är kvinnan dominant o mannen undergiven o så är det verkligen inte för oss. Har även varit inne på det förut (tror jag eller iaf hållt med någon annan som skrev) att jag är flexibel med arvode o tid gentemot honom eftersom vi träffas så ofta. Så är det då verkligen en moneyslave relation om jag inte kräver ett öre för en snabbis som jag har initierat? Eller om jag inte kräver fullt ut arvode om han på senare tid uppvaktat mig enormt. Det tycker inte jag. Du har ju inte stenkoll på alla detaljer i vår relation.
Jag tror att du visst hört det jag beskriver förut för det är väl inte första gången du ber användare här som inte jobbar som du utveckla o förklara? Just detta med att vara kåt o inte kåt verkar vara ett hett ämne som upprepas hela tiden (iaf de gånger jag loggar in o läser). Jag vet o kan ärligt talat inte förklara mer utan bara hänvisa till vad andra har skrivit eftersom jag känner gen mig i deras förklaringar, för behövs det verkligen en djupgående analys o förklaring?
Jag fattar det känns tvärskevt för dig, o kanske andra SW, att ta betalt för att knulla när man är kåt. Men för mig skulle det kännas tvärskevt o jag skulle må dåligt av att knulla någon man inte är kåt på, är inte kåt o finner fysiskt avtändande.. dvs som vissa här har sagt om sina träffar o kunder. Så där är vi ju alla olika.
Du tror inte just han (o sexköpare generellt) uppskattar att jag skriver att jag är kåt o kan ses för en snabbis än att träffa en annan SW som gör detta av andra (enbart ekonomiska, tex förskottsbetalning pga pengarna på kontot är slut) anledningar?
Senast redigerad av Saanndraa 2026-08-09 kl. 17:30.
Senast redigerad av Saanndraa 2026-08-09 kl. 17:30.
. Det blev väldigt hett o intensivt under dessa 5-10 min. Man får ta det som det blir tänker jag, går ju inte jämföra med en vanlig 1 h träff hemma men det förstår jag att du fattar.