Citat:
Nu var det ju inte stammispriser jag frågade om. Jag frågade dig, som gärna framhärdar att du primärt gör träffar av andra orsaker än pengar, om du skulle träffa honom om han inte ville betala mer. Inga pengar, inga presenter, inga tjänster. Skulle du kontakta just honom då om du blev akut kåt eller bara vanligt kåt?
Träffa honom igen vid utebliven betalning? Fattar inte. Vad betyder det? Det jag undrade var om du skulle ha sköna gratisknull med honom när du är kåt? Varför måste det gå 2-3 månander? Hur tänker du där?
Den andra frågan då! Har du några gulliga kunder du gillar och som du skulle kunna träffa så som jag beskrev ovan? Jag har alltså några kunder som jag skulle kunna tänka mig att umgås med (inte på bekostnad av annat i livet) för att jag tycker om att prata med dem och vi gör saker som jag uppskattar. Mysigt med såna kunder tycker jag. När det finns nåt mer liksom. 😊 Men att ligga med dem utan betalning skulle aldrig hända. Det vet de också. De är inte många, men de är några stycken.
Du som pratar om selektivitet, attraktion osv borde han drösa av såna kunder ju! 🥳
Träffa honom igen vid utebliven betalning? Fattar inte. Vad betyder det? Det jag undrade var om du skulle ha sköna gratisknull med honom när du är kåt? Varför måste det gå 2-3 månander? Hur tänker du där?
Den andra frågan då! Har du några gulliga kunder du gillar och som du skulle kunna träffa så som jag beskrev ovan? Jag har alltså några kunder som jag skulle kunna tänka mig att umgås med (inte på bekostnad av annat i livet) för att jag tycker om att prata med dem och vi gör saker som jag uppskattar. Mysigt med såna kunder tycker jag. När det finns nåt mer liksom. 😊 Men att ligga med dem utan betalning skulle aldrig hända. Det vet de också. De är inte många, men de är några stycken.
Du som pratar om selektivitet, attraktion osv borde han drösa av såna kunder ju! 🥳
Fast du skrev tidigare om välgörenhet o att man försöker snärja någon vid gratisknull. Jag tro mig veta med säkerhet att gratisknull kan ingå i vissa stammiserbjudanden 🙂 Så ser inte jag på det hela, om han träffat mig 3 ggr på 1 v med full betalning så har jag inga problem att veckan efter erbjuda något mer generöst.
Det är mer uppskattning än snärja någon tycker jag.
Jag tyckte att jag var tydlig? Om han inte hade velat betala mer (dvs utebliven betalning o gåvor), då hade jag ändå träffat honom igen (fortfarande utan betalning) men det hade behövt gå 2-3 månader, o anledningen för en paus har jag ingen lust att berätta här så det blir ett ämne för en djupare analys. Han är medveten om min anledning o det borde räcka att han vet än främlingar på FB.
Med andra kunder som jag träffat - nope, förmodligen inte, där är det mer en affärsuppgörelse o alltid varit. Det hade känts konstigt kanske för alla parter o skiftning av dynamiken. Det betyder nödvändigtvis inte att det handlar om en pengafråga.
Jag har ju även skrivit att efter jag ändrade sättet att kunna kontakta mig på - så får jag absolut inte ett stort flöde av förfrågningar längre 🙂 men det kommer jag inte gå in på ikväll eftersom det har tagits upp förr.
Senast redigerad av Saanndraa 2026-08-09 kl. 19:06.
Senast redigerad av Saanndraa 2026-08-09 kl. 19:06.