Citat:
Ursprungligen postat av
Lill-Ann
Jo, men ibland sammanfaller kundens önskemål med mina egna. Tex var jag nyfiken på hur det skulle kännas att bli daskad på rumpan, hade inte blivit det förut. Och detta var jag tydlig med inför kunden och han tog hänsyn till detta och var mycket angelägen om att inte daska alldeles för hårt.
Bra kund och vi hade fint samspel och jag upplevde det som skönt och ungefär som jag föreställt mig. Efteråt kändes det SÅ avstressande och all negativ energi var - poff - borta. Kände mig "renad" i brist på bättre ord.👍👍
Privat har jag också fått detta, men han har daskat för löst, för mesigt och jag kände ju starkt att jag inte kunde tvinga honom till detta då han uppenbart inte ville daska mig. Kändes inget bra för honom så då så.
Jag gör i princip bara GFE-träffar men jag tycker nog att en del kunder har kört på med smisk utan att fråga. Iofs inte särskilt hårt, men ibland så blir det ju så att att en del "missar" lite och det blir för hårt. När två kroppar är i rörelse så kan det ju bli så, men annars frågar de flesta innan om sånt är ok. Privat så har det hänt att jag så totalt gått upp i stunden och morgonen efter vaknat upp med lätt blåslagna lår och rumpa och sönderbiten underläpp. 🤪 Det skulle aldrig funkat med kund, det är en sån aktivitet som liksom bara händer där och då för att man är så sjukt kåt. Det där lilla galna djuret! 😸 Om jag inte har den dynamiken med min sexpartner så är det inte kul alls. För mig handlar smisk och rough så sjuuuukt mycket om det mentala. Egentligen bara det mentala faktiskt. Inte så mycket den fysiska känslan av omild behandling, jag tänder inte på smärta på det viset liksom.
Jag har skrivit om honom tidigare. Jag hade en kund som gillade rough och det säger jag ingenting om. Men vi hade ju inte alls den dynamiken så det blev bara så sjukt fel när han örfilade och tog strypgrepp (som han dessutom gjorde på heeeelt fel sätt). Bara liksom obehagligt och fel. Tondövt av honom att inte känna av det. Javisst, jag är ett proffs och spelade med två (kanske tre, nä det var bara två, han fick en chans till men det funkade inte då heller) ggr innan jag avslutade honom. Han trodde kanske att jag tyckte att det var nice, men för mig blir det så tomt och platt när personen själv inte fattar att såna aktiviteter kräver rätt dynamik och connection. Annars blir det verkligen bara konstigt.
Känslan av att vara renad kan jag relatera till. Efter ett riktigt jävla passionerat ligg! (privat) Kanske är det så att kunder kan ha lite samma känsla efter en lyckad träff? Vet faktiskt inte, men några av mina kunder brukar iaf uttrycka nåt liknande. Spänningar släpper och så är det ju nån slags verklighetsflykt för en stund. 😊
Citat:
Ursprungligen postat av
Lill-Ann
Det lät ju förstås intressant; ett rum på ett köpcentrum. Vad kan det varit för rum? Vad finns det för rum där? Jag har alltid varit svag för sex på udda platser, men ALDRIG med en kund. Det har varit lägenheter, våningar, villor, hotellrum och någon gång bil.🚗
Mest udda platsen var på trampolinen i Germaniaparken i Djursholm. 😆😅😂🤣För vissa ingen udda plats, men för MIG var det, som inte kommer därifrån.
Men det var inte med kund.👨
Och, nej, jag har aldrig haft sex på toaletten 10 000 meter över marken ✈️ som jag hört att folk gjorde förr.
Jodå, nog är en trampolin udda. Det tycker jag! Oavsett var det finns nånstans. 😊
Men så är jag ganska så basic vad gäller sånt faktiskt, är lite bekväm av mig och vill kunna leva ut ordentligt, flera olika ställningar, hålla på länge, ta pauser, switcha hål några ggr (bra om penis tvättas av för att undvika uvi) och så. Jag gillar att ligga, vääääldigt mycket, men föredrar en säng. Sån är jag!
Som de flesta andra så har jag provat utomhus, bilar, i vatten osv. Är väl kanske lite kul där och då, men jag väljer helst annat. Utomhus blir jobbigt med män som är 30 cm längre. Ståsex är jobbigt då och det är inte alltid så kul att vara den som ligger ner på marken ute. Jag har dessutom ingen som helst exhibitionstisk ådra så jag tänder inte alls på tanken att nån skulle råka se osv. Men det kan faktiskt vara ganska så nice att ge en avsugning utomhus. 🤪
Med kunder umgås jag inte på det sättet att vi spontant skulle ha sex på udda platser. Det är ju liksom fråga om väldigt planerat sex. Alla mina befintliga kunder är dessutom gifta så de vill ju ha det så diskret som möjligt. Inte sätta på mig på en rastplats nånstans liksom. Jag kan iofs gilla att göra träffar i bil med kunder jag känner väl. Jag kan känna mig så skönt horig när jag gör det. 😅 Men nej, mina kunder är nog också ganska så bekväma av sig och vill ha det bekvämt och bra. (många är ju dessutom äldre så jag inte vad de skulle orka med rent fysiskt!) Så har det sett ut när jag gjort långa FMTY också och jag har umgåtts med kunden i en hel vecka. Vi är ju liksom inget nyförälskat kärlekspar som plötsligt blir så kåta att vi inte kan hålla oss från att knulla i en provhytt. Kunden kanske vill, men den dynamiken finns ju som sagt inte så även vid såna träffar har det varit sex på ganska basic ställen. Säng, soffa, dusch, köksbord osv. Inget "vildare" än på nån solsäng vid en privat pool typ.