2025-03-18, 21:08
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skinnyfrog
Mysigt!!! Inför kunder hade jag alltid en godis klubba i munnen inför träffen 🤭 Det uppskattades väldigt mycket.. Egentligen var det inte för deras skull, utan för jag får lätt blodsocker fall och klubban förebygger det. Men upptäcke fort att det var nåt många gick igång på 💕

Skulle nog inte funka för mig. Skulle se ännu flickaktigare ut med godisklubba i munnen, men klart om någon kund insisterar så ... men helst inte.😰

Jag brukar se till att jag har tillräckligt med vätska i kroppen före möte och gärna ha ätit någon frukt. Aldrig träff om jag har symptom på tex förkylning.

Men vätskan känns viktigare. Minns en sommar då jag fått för lite vätska i mig och kände mig yr och konstig, nästan sjuk.
Citera
2025-03-18, 21:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lill-Ann
Skulle nog inte funka för mig. Skulle se ännu flickaktigare ut med godisklubba i munnen, men klart om någon kund insisterar så ... men helst inte.😰

Jag brukar se till att jag har tillräckligt med vätska i kroppen före möte och gärna ha ätit någon frukt. Aldrig träff om jag har symptom på tex förkylning.

Men vätskan känns viktigare. Minns en sommar då jag fått för lite vätska i mig och kände mig yr och konstig, nästan sjuk.

Jag har den inte i munnen under träffen 🤭 Ja vatten är bra 🙏
Citera
2025-03-19, 10:34
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Jag har den inte i munnen under träffen 🤭 Ja vatten är bra 🙏

Tolkade det så.

Har ni andra varit med om typ "sjukdomsfall" under era träffar?

Två här. En som under själva akten fick avbryta på grund av kramp i foten. Att lösa krampet i foten tog sin tid och vi överskred min timme med 20 minuter, men det bjuckade jag på.

En annan kund: Typ 120- isch kilo, stor bjässe, som pumpade mig så tungt och hårt att jag fick ont i ländryggen, som senare gick över. Värre när det gått för honom. Han blev tungandad och satte sig vimmelkantig på min soffa och jag befarade en hjärtinfarkt. Panik. Skulle jag ringa 112 och begära ambulans och om de kommit och fattat misstankar, skulle polisen knackeliknack på dörren? Som tur var hämtade sig kunden efter några minuter. Han var bara allmänt otränad.

Jösses.
Senast redigerad av Lill-Ann 2025-03-19 kl. 10:44.
Citera
2025-03-19, 11:10
Medlem
Citat:

Inte hänt än, men vart orolig flera gånger. Särskilt med överviktiga äldre män som försöker pumpa på som om dom vore 20 och sen är helt slutkörda efteråt...
Citera
2025-03-19, 11:30
Avslutad
Citat:
Tolkade det så.

Två här. En som under själva akten fick avbryta på grund av kramp i foten. Att lösa krampet i foten tog sin tid och vi överskred min timme med 20 minuter, men det bjuckade jag på.

En annan kund: Typ 120- isch kilo, stor bjässe, som pumpade mig så tungt och hårt att jag fick ont i ländryggen, som senare gick över. Värre när det gått för honom. Han blev tungandad och satte sig vimmelkantig på min soffa och jag befarade en hjärtinfarkt. Panik. Skulle jag ringa 112 och begära ambulans och om de kommit och fattat misstankar, skulle polisen knackeliknack på dörren? Som tur var hämtade sig kunden efter några minuter. Han var bara allmänt otränad.

Jösses.

Men fy vad läskigt 😢 Vilken tur det gick bra 💕 Nej jag har inte varit med om nåt liknande. Ibland tror endel kunder att de ska orka pumpa i en timme tex, men det brukar alltid visa sig att det gör dem inte 🤭
Citera
2025-03-19, 11:41
Avslutad
Vet någon här inne om det finns några svenska poddar med och om frivilliga sexarbetare? Är otroligt sugen på och starta en 🙂
Citera
2025-03-19, 11:45
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Men fy vad läskigt 😢 Vilken tur det gick bra 💕 Nej jag har inte varit med om nåt liknande. Ibland tror endel kunder att de ska orka pumpa i en timme tex, men det brukar alltid visa sig att det gör dem inte 🤭

Hemska tanke, men tänk om jag har ihjäl någon, eller är delaktig i det på grund av tex hjärtinfarkt.😨 Undrar om den där starka upphetsningen är bra för folk med dåligt hjärta? Någon läkare här som kan ge besked? Dear, doctor.🙏

Ja, en del överskattar sin förmåga. Just detta att en del tror de är samma som då de var yngre. 😰
Senast redigerad av Lill-Ann 2025-03-19 kl. 11:49.
Citera
2025-03-19, 19:22
Medlem
Citat:
Orkar man inte pumpa en timme så är det dags att träna..är några år över 50 pumpar lätt en timme framförallt om analt är med..sjkkr sexigt med en som kan köras ordentligt i analen.Hänt mer än en gång att mam blivit kallad mönster o jag måste vara bra tränad
Citera
2025-03-19, 22:59
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mustang26
Orkar man inte pumpa en timme så är det dags att träna..är några år över 50 pumpar lätt en timme framförallt om analt är med..sjkkr sexigt med en som kan köras ordentligt i analen.Hänt mer än en gång att mam blivit kallad mönster o jag måste vara bra tränad

Sällan någon pumpat mig i en hel timme.⏳De allra flesta kommer väldigt snabbt, gammal som ung. 🌋 De som håller på länge brukar oftast vara spända, berusade, eller ha någon form av blockering som spökar.👻
Senast redigerad av Lill-Ann 2025-03-19 kl. 23:02.
Citera
2025-03-20, 06:38
Avslutad
Citat:
Sällan någon pumpat mig i en hel timme.⏳De allra flesta kommer väldigt snabbt, gammal som ung. 🌋 De som håller på länge brukar oftast vara spända, berusade, eller ha någon form av blockering som spökar.👻

Jag har samma erfarenhet som du och många av mina kunder var tränade. Jag träffade aldrig kunder som var berusade, hade nolltolerans till både alkohol och droger.

Ja många kommer snabbt, men jag lärde mig att en orgasm går och reglera med små knep och man kan hjälpa dem hålla längre. Men även få dem och komma precis innan tiden är slut så de gick ifrån mig så nöjda som möjligt 🤭💕Det är en superkraft 🤣

Har nog aldrig varit med om att någon ”pumpat” mig nonstop i en timme, inte ens berusade eller andra substanser, men åt andra sidan är det inget jag går igång på heller inom sex. Skulle nog hinna bli uttråkad ganska många gånger under den timmen så inget jag sökt privat 🤭

Ha en bra dag allihopa ☀️
Citera
2025-03-20, 07:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mustang26

Jag skulle själv inte orka eller vilja bli ”pumpad” en hel timme så om en kund hade önskat just specifikt det hade jag sagt nej 🙂 Analt är ingen tjänst jag erbjudit. Alla gillar olika 💕
Citera
2025-03-20, 08:34
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Då skulle du träffa mej, jag kommer aldrig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in