2015-02-14, 00:27
Medlem
1Sawyer1s avatar
Finns en meysam mohammadyeh i Angered med rätt ålder om man googlar på namnet. Är det rätt person tro?
Citera
2015-02-14, 13:35
Medlem
IIIDraculs avatar
Dom har pris på sina skallar fortfarande enligt ryktena
Citera
2015-02-14, 16:31
Medlem
Om det finns ett pris på deras liv, hur stor är summan?
Citera
2015-03-08, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IIIDracul

Vad är problemet då? En bor väl kvar i Eriksbo?
Citera
2015-03-19, 03:46
Medlem
Alla bor ju kvar i GBGområdet.
Något nytt om herrarna?
Citera
2015-03-23, 23:48
Medlem
Mosbulles avatar
De jävla asen som startade branden och därmed mördade så många borde sitttainne för gott.

Sicka kassa lagar vi har i det här landet.
Citera
2015-03-25, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IIIDracul
Det där är bara skitsnack eller storsnackeri!

Samtliga GM (särskilt "Momo", bror till Milad som tillhörde Gårdstensalliansen) har återfallit i brottslighet i Göteborg och är således kända i vissa kretsar i Göteborg och inget har hänt eftersom det är betraktat att det var ett misstag det som hände. Typ

Snacka går ju, men visst är man förvånad eftersom man trodde att en del invandrare skulle hämnas
Citera
2015-03-25, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tellusstar
Det där är bara skitsnack eller storsnackeri!

Samtliga GM (särskilt "Momo", bror till Milad som tillhörde Gårdstensalliansen) har återfallit i brottslighet i Göteborg och är således kända i vissa kretsar i Göteborg och inget har hänt eftersom det är betraktat att det var ett misstag det som hände. Typ

Snacka går ju, men visst är man förvånad eftersom man trodde att en del invandrare skulle hämnas

Misstag?? Det kan bara var invandrare som går på sån smörja, det måste handla om en, turligen nog för oss, självförintande art de där "invandrarna"
Citera
2015-03-28, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Firez
meysam bor i eriksbo. varje gång jag ser honom så kokar det inombords.

http://www.facebook.com/Meysam.Mohammadyeh

Är det verkligen han som var den där oskyldiga, rädda, mesige yngste, som var på fel plats vid fel tidpunkt, som bröt ihop och avslöjade allihop, som många offer sympatiserade med eftersom han inte är eller var den där kriminella typen, osv? En tatuerad, rakad, skrattande, dopad muskelberg med kaxiga bilder på en offentlig Facebook-profil och som bor kvar i samma område är inte vad jag förväntade mig.

Hur blev det med ryktet att tjejen som förlorade sina två systrar dejtar eller dejtade en av gärningsmännen? Stämde det?
Citera
2015-04-03, 01:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anonn
Är det verkligen han som var den där oskyldiga, rädda, mesige yngste, som var på fel plats vid fel tidpunkt, som bröt ihop och avslöjade allihop, som många offer sympatiserade med eftersom han inte är eller var den där kriminella typen, osv? En tatuerad, rakad, skrattande, dopad muskelberg med kaxiga bilder på en offentlig Facebook-profil och som bor kvar i samma område är inte vad jag förväntade mig.

Hur blev det med ryktet att tjejen som förlorade sina två systrar dejtar eller dejtade en av gärningsmännen? Stämde det?

Hur fan kan han leva med 60 liv på sitt samvete som ingenting.
I samma stad dessutom.
Helt absurt.
Citera
2015-04-09, 01:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rippad&Stenhård
Shoresh Kaveh

Housein Arsani

Meysam Mohammadyeh

Mohammad Mohammadamini

har verkligen inget "gjorts" mot dessa????

t.ex. den andra på listan verkar finnas i gbg....enligt sökning på nätet...
Citera
2015-04-09, 01:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ceetch
Kände kaveh och hans lillebror genom gemensamma vänner. Gick också i klassen över hans lillebror I i en skola i Hjällbo.

Vill inte tala illa om folk men båda 2 va riktiga idioter. Båda va kriminella sen dagen dom föddes så helt överraskad va jag inte när ja hörde vad han ställt till med.

Funderar här...det ultimata hade ju varit om det satt ett pris på deras föräldrar/syskons huvuden....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in