2023-02-02, 07:07
Medlem
Ghastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avsiktaren
Hon vill ha uppmärksamhet.

Ja hon är inte i ropet. Gör som Robinson Robban som hittade på olika saker för att få löpsedlar.
Citera
2023-02-02, 09:02
Medlem
Emellies avatar
Stämmer såklart inte.

Synd att media basunerar ut hennes dårskap, det leder till att mer dumheter är att vänta.
Citera
2023-02-02, 09:13
Medlem
6stringlevins avatar
Det här fenomenet heter "projicering" och är ett skolexempel.

Du kan se detta väldigt tydligt hos vissa grupper. Tex så utgår alla pedofiler ifrån att alla andra också är sexuellt attraherade av barn men avstår pga av lagar och sociala konventioner. Att någon kan vara sexuellt attraherad av vuxna kan de helt enkelt inte förstå då de själva inte är det.

Finns även ett stort inslag av detta hos tex alkoholister. Att andra kan dricka med någon form av balans överstiger den egna fattningsförmågan.

Kul för Linda att hon kommer ut.
Citera
2023-02-02, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T-rexhagen
Vad känner/tycker ni andra om detta uttalande?

Länk: https://www.expressen.se/noje/linda-...som-bisexuell/

Hon vill doppa med yngre tjejer för bekräftelse och kommer nu ut som bisexuell

För att rättfärdiga det så är alla tydligen bisexuella.
Citera
2023-02-02, 10:00
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statsminister2030
De flesta män skulle aldrig i livet ha sex med en man. I alla fall inte svenska män.

Hur kommer det sig att du gillar sex med just utländska män? Någon särskild etnicitet som du sväller lite extra för?
Citera
2023-02-02, 10:09
Medlem
Alla gillar att pilla på alla, inget konstigt med det !
Nä men då är man ju homo och hetro.
Lesbisk och bög .
Man har sexuella fantasier om alla kön man möter typ.
Som jag som man som bara gillar lesbiska kvinnor , vad heter det?

Sen gillar jag hetro män åxå men inte bögar.
Vad krångligt det verkar !
Senast redigerad av troligengud 2023-02-02 kl. 10:20.
Citera
2023-02-02, 10:21
Medlem
Dummaste jag hört. Skulle hellre ta ett skott i skallen än att ha en annan mans pissiga kuk i munnen.
Citera
2023-02-02, 10:24
Citat:
Ursprungligen postat av jesussuger
Ännu en fördetting som legat på kylning som nu vill komma in i värmen.
HBTQ-gänget har fått mindre pengar i år och vill göra sig relevanta. Viktigt att flytta fram positionerna så att vi snart kan normalisera nekrofili och pedofili.
Citera
2023-02-02, 15:36
Medlem
Tvivlar. Har personligen aldrig känt någon sexuell dragning till en annan man i hela mitt liv. Med det sagt så finns det nog absolut en inte oansenlig mängd människor som är attraherade till det egna könet utan att för den delen ens veta om det själva.
Citera
2023-02-02, 15:58
Medlem
stone_sleepers avatar
Jag tror att de flesta kvinnor är bisexuella men det betyder inte att de attraheras lika mycket av män och kvinnor. Oftast kan det vara att de föredrar män till 99%, men de dras lite till andra kvinnor också. De kan tänka sig att mysa med en annan kvinna också. De äcklas inte av tanken att slicka fitta på samma sätt som heteromän äcklas av tanken på att suga kuk.
Citera
2023-02-02, 16:14
Medlem
Självklart. Detta bekräftas av det enkla faktumet att det finns män som ser ut som attraktiva kvinnor och kvinnor som ser ut som attraktiva män. Alla ni som säger att ni endast attraherats av människor av motsatt kön kan omöjligt veta detta. Ni kan inte vara säkra på att den där sexiga tjejen ni såg på stan inte var en man.
Citera
2023-02-02, 19:18
Medlem
"Aha men skulle det va så faaarligt då? Lite procent till höger eller vänster, det har allaaaa"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in