• 1
  • 2
2023-02-01, 23:00
Medlem
T-rexhagens avatar
Vad känner/tycker ni andra om detta uttalande?

Länk: https://www.expressen.se/noje/linda-...som-bisexuell/
Citera
2023-02-01, 23:02
Medlem
Mindbreaths avatar
Alla människor är inte bisexuella men om hon är det är det väl inget fel med det? Hon behöver väl inte försöka bortförklara det med att alla är det...
Citera
2023-02-01, 23:04
Medlem
Statsminister2030s avatar
Jag tror att det är ganska vanligt att kvinnor är det. Dessutom är hon i en bransch där det kryllar av bögar och bi. .

De flesta män skulle aldrig i livet ha sex med en man. I alla fall inte svenska män.
Citera
2023-02-01, 23:05
Medlem
Avsiktarens avatar
Hon vill ha uppmärksamhet.
Citera
2023-02-01, 23:06
Medlem
snooper123s avatar
Dummaste jag hört
Citera
2023-02-01, 23:06
Medlem
jtds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statsminister2030
Jag tror att det är ganska vanligt att kvinnor är det. Dessutom är hon i en bransch där det kryllar av bögar och bi. .

De flesta män skulle aldrig i livet ha sex med en man. I alla fall inte svenska män.

sant detta. det är en kulturfråga. eller influenser söderifrån.
Citera
2023-02-01, 23:11
Medlem
Hon var förälskad i en tjej som ung. Finns folk som förälskar sig i hästar, katter, hundar, barn... handlar inte om att idka sex utan nåt annat, platoniskt. Linda har aldrig lapat fitta och kommer nog aldrig att göra det. Det är bara fantasier och en sak hon säger för att krydda intervjun nu när hon är Melodifestivalsaktuell. Minns dock en intervju där hon berättade att hennes ex Rickard Sjöberg blev paff av att hon hade en dildo. Har för mig att det var därför det tog slut mellan dem - Linda var för snuskig?!
Citera
2023-02-01, 23:39
Medlem
okok1s avatar
Alltså finns inte bögar och lesbianer?
Citera
2023-02-01, 23:42
Medlem
Statsminister2030s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Alltså finns inte bögar och lesbianer?

Linda Bengtzings hatuttalande mot homosexuella :"Homosexuella finns inte"
Citera
2023-02-01, 23:50
Medlem
MyJustices avatar
Det hamnar under kategorin.
Kändis vill ha uppmärksamhet
Citera
2023-02-02, 00:03
Medlem
Agent.Smiths avatar
Tror snarare att alla bisexuella innerst inne är homosexuella. Men det låter så mycket bättre att säga bisexuell.
Citera
2023-02-02, 00:06
Medlem
T-rexhagens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ENTRUMPENTRUMP
Hon var förälskad i en tjej som ung. Finns folk som förälskar sig i hästar, katter, hundar, barn... handlar inte om att idka sex utan nåt annat, platoniskt. Linda har aldrig lapat fitta och kommer nog aldrig att göra det. Det är bara fantasier och en sak hon säger för att krydda intervjun nu när hon är Melodifestivalsaktuell. Minns dock en intervju där hon berättade att hennes ex Rickard Sjöberg blev paff av att hon hade en dildo. Har för mig att det var därför det tog slut mellan dem - Linda var för snuskig?!

Vidrigt att förminska andra för att man själv inte är trygg i sig själv och heller inte har någon som helst kunskap! Att hon heller inte förstår skillnaden mellan sexuell läggning och att utforska sin sexualitet och-eller ha fantasier gör mig förbannad!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in