2023-02-02, 00:09
Medlem
T-rexhagens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agent.Smith
Tror snarare att alla bisexuella innerst inne är homosexuella. Men det låter så mycket bättre att säga bisexuell.

Och hur fan har du kommit fram till det?
Har du koll på vad en sexuell läggning är?
Har du någonsin tänkt utanför dina 4 jävligt deprimerande väggar?
Citera
2023-02-02, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T-rexhagen
Att tro att det är vanligt för kvinnor är så jävla inskränkt och korkat.
Men något som är ännu mer IQ-befriat är att tro att en sexuell läggning uppstår för att man umgås med människor som har en viss sexuell läggning och-/eller att yrket spelar roll.

Sexualitet verkar ha betydelse för yrkesvalet dock. Inte konstigare än att kön har betydelse.

Men teorin om att LB varit bortglömd och nystartar karriären i regnbågens alla färger på Mello är nog ganska hållfast.
Citera
2023-02-02, 00:25
Medlem
T-rexhagens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZiggeZiggarett
Sexualitet verkar ha betydelse för yrkesvalet dock. Inte konstigare än att kön har betydelse.

Men teorin om att LB varit bortglömd och nystartar karriären i regnbågens alla färger på Mello är nog ganska hållfast.

Vilket årtionde lever du i som tror att sexualitet och kön har betydelse vid yrkesval.
Citera
2023-02-02, 00:31
Medlem
Citat:
Vilket årtionde lever du i som tror att sexualitet och kön har betydelse vid yrkesval.

Kolla SCB.

Jo, det har fortfarande stor betydelse.
Citera
2023-02-02, 02:41
Bannlyst
Citat:
Vad känner/tycker ni andra om detta uttalande?

Länk: https://www.expressen.se/noje/linda-...som-bisexuell/

Jaaaa, bara för att lilla Linda är bisexuell, så är ju alla andra det också.

Lustigt hur fikusar/flator och annat trams alltid ska projicera sin egna sexualitet på andra människor.
Citera
2023-02-02, 04:11
Bannlyst
Citat:

Jag tycker att det är en icke-nyhet år 2023.
Citera
2023-02-02, 04:53
Medlem
Inkommers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avsiktaren
Hon vill ha uppmärksamhet.
Ja, men lite klent att att bara säga att man är bisexuell utan att ens ha legat med någon tjej.
För att få ordentligt med likes så måste man iallafall byta kön juridiskt idag!!
Citera
2023-02-02, 05:03
Medlem
Citat:
Att tro att det är vanligt för kvinnor är så jävla inskränkt och korkat.
Men något som är ännu mer IQ-befriat är att tro att en sexuell läggning uppstår för att man umgås med människor som har en viss sexuell läggning och-/eller att yrket spelar roll.

Det ÄR otroligt vanligt bland kvinnor speciellt i jämförelse med hur vanligt det är bland män.

Är väl inte så märkligt att väldigt många kvinnor kan ha en sexuell dragning åt andra kvinnor dom har inte samma begränsning som maskulinitet ger.
Citera
2023-02-02, 05:15
Medlem
jesussugers avatar
Ännu en fördetting som legat på kylning som nu vill komma in i värmen.
Citera
2023-02-02, 05:37
Medlem
Citat:

När jag var barn och förälskade mig i både flickor och pojkar, så trodde jag att alla gjorde det.
Sedan nådde jag tonåren och insåg att detta kallades att vara "bisexuell" och att inte alla var det. Att det vanligaste är att man är heterosexuell.

Min tanke är att man borde ha koll på att långt ifrån alla är bisexuella, när man själv är vuxen. Men att vissa kanske säger så ändå, att de tror att alla andra också är bisexuella, lite för att "släta över" sin egen bisexualitet.
Citera
2023-02-02, 05:47
Medlem
Avsiktarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inkommer
Ja, men lite klent att att bara säga att man är bisexuell utan att ens ha legat med någon tjej.
För att få ordentligt med likes så måste man iallafall byta kön juridiskt idag!!

Av alla kändisar som har utgett sig för att vara bisexuella är det nog bara Alexander Bard som menar det.
Citera
2023-02-02, 06:59
Medlem
MrMadoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statsminister2030
Jag tror att det är ganska vanligt att kvinnor är det. Dessutom är hon i en bransch där det kryllar av bögar och bi. .

De flesta män skulle aldrig i livet ha sex med en man. I alla fall inte svenska män.

Kan du förklara det fetstilta
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in