Citat:
Ursprungligen postat av
Mindbreath
En kille jag var med ett tag älskade när jag satt på hans ansikte vänd neråt. Han slickade mig och jag kunde höra hur han verkligen sniffade samtidigt. Blev alltid så självmedveten när han höll på så. Han frågade mig en gång om jag inte kunde släppa mig när jag satt så men det klarade jag aldrig av. Slutade träffa honom strax efter, det var lite för freaky.
Min livserfarenhet säger mig att vi är ganska många män som går igång ordentligt på en kvinnas doft i precis den postionen du beskriver..
Inte så att hon ska lukta direkt äckligt eller bajs men en normalt fräsch kvinna med rimlig hygien doftar ju helt underbart om hon exempelvis duschar på kvällen och sen är på jobbet under dagen, cyklar hem eller kanske tränar, kör yoga etc och sen får man hennes kön och rumpa i ansiktet lagom till natten, de dofterna är ju magiska
Kan verkligen andas djupt mellan hennes skinkor och bara njuta av doften en bra stund.
Intressant nog verkar det finnas två direkt motsatta reaktioner från kvinnan.
Den ena är den du beskriver, där hon blir osäker och börjar fundera på hur hon luktar.
Den andra, som jag mycket mer gillar, är när hon reagerar med "fan jag är oduschad och kommer direkt från gymmer men han har näsan i mitt rövhål och verkligen njuter av mig, han måste verkligen älska mig

"
Har haft några tjejer som fist mig i ansiktet genom åren, flest gånger av misstag (tror jag...) är man tillräckligt kåt så är det tändande kan jag tycka... några få har bett om att få göra det, dock aldrig varit med om att någon tjej bett om att jag ska fisa dom i ansiktet