• 1
  • 2
2023-03-24, 00:02
Medlem
DayNites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PersonalSeasoning
Hur och var träffade du henne?
DS, där finns dom flesta kinks och pervon
hon var väldigt speciell, tyvärr så är det som med dom flesta kvinnor som har kinks, daddyissues mm

crazy in bed , crazy in the head
men det var kul så länge det varade
Senast redigerad av DayNite 2023-03-24 kl. 00:05.
Citera
2023-03-24, 00:03
Medlem
Nej, tack o lov.
Pervon.
Citera
2023-05-23, 22:53
Medlem
Felicia.C.Roses avatar
Det är ju lite pinsamt förstås; men jag måste säga att jag blev upphetsad av de här fisande Brasilianska tjejerna!

https://thisvid.com/videos/brazilian-girl-fart-barrage/

Men blev lite orolig om fis-slavinnan blir naturgasförgiftad... Någon som vet om det är en reell risk vid fis-gangbang???

//FCR
Citera
2023-05-26, 19:46
Medlem
Svavelbryggas avatar
Jag och en väninna brukade fisa varandra i huvudet men det var platoniskt tror jag. Verkar som en kul kink!
Citera
2023-06-14, 16:19
Medlem
MorningwoodHeightss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSwagger
En gång kom det prutt från slidan och det traumatiserade mig lite lätt. Blev slakt direkt. Och blev ett "core" memory.. Hade det kommit prutt från röven hade jag nog spytt

Klara du inte av pruttar från slida eller röv kanske du inte ska ligga med någon över huvud taget. Pruttar under sex sker även om man inte behöver tända på det. Men om man äcklas och blir slak av det har man jävligt stora problem med sig själv och sin sexualitet!
Citera
2023-06-14, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KnullaBella
Nej, tack o lov.
Pervon.

Vad då pervon! Att fisa är helt naturligt, även när man knullar! Tänder man på det är det såklart en jäkla bonus bara.
Citera
2023-06-21, 15:38
Medlem
PersonalSeasonings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MorningwoodHeights
Klara du inte av pruttar från slida eller röv kanske du inte ska ligga med någon över huvud taget. Pruttar under sex sker även om man inte behöver tända på det. Men om man äcklas och blir slak av det har man jävligt stora problem med sig själv och sin sexualitet!

I djurvärlden så känner ju hanar av doften från honor från deras rumpor. I djurhonors pruttar finns det feromoner så det är rätt konstigt ändå att det bara är människor som blir äcklade av pruttar. Tror dock att det finns fler killar som gillar det här men inte vågar erkänna det.
Citera
2023-06-21, 15:44
Medlem
Citat:
I djurvärlden så känner ju hanar av doften från honor från deras rumpor. I djurhonors pruttar finns det feromoner så det är rätt konstigt ändå att det bara är människor som blir äcklade av pruttar. Tror dock att det finns fler killar som gillar det här men inte vågar erkänna det.

Håller helt med dig! Många tjejer har jättesvårt att släppa sig inför sin kille även om många killar inte alls har något emot det. Vissa gillar ju till och med det men vågar inte säga det till tjejen eftersom hon uttrycker att det är så fel att fisa inför någon annan.
Citera
2025-10-13, 09:03
Medlem
Det finns helt klart dom som gillar pruttar från både fittan och röven. Jag är en av dom. Har lyckligtvis en ganska pervers fru som gillar hårt och snuskigt sex. Hon pruttar mig i munnen medans jag tungknullar hennes skithål. Oftast är det lungt men ibland luktar det så man vill spy rakt ut. Muspruttar gillar jag som fan. Jag drar medvetet ut kuken och trycker in den igen för att pressa in luft, hon blir riktigt blöt och kladdig efter många fittpruttar, då går jag ner och slickar i mig hennes sås.
Citera
2025-10-13, 09:31
Medlem
DayNites avatar
Citat:
Hur och var träffade du henne?

Det närmsta jag kommit var att sätta näsan mot en sovande tjejs röv efter att hon pruttande. Hon hade mjukisbyxor på sig så dessvärre fick jag inte prutten direkt i ansiktet. Men fördelen är ju att lukten blir starkare med tyg över anuset. Hon sussade så sött och den luktade lite kryddigt, sen hade hon ätit curry kyckling innan också så inte så konstigt men den natten blev det ett rejält sprut. Har inte vågat berätta det för henne än. Turligt nog vaknade hon inte.
Vi träffades på en community för Kinksters, vi träffades i några år och det är alltid härligt med personer som njuter av att vara öppna och ickedömande.
värsta som finns är kink shameande, livet är kort dö inte nyfiken.
Citera
2025-10-13, 14:23
Medlem
JamesFs avatar
Det är så vidrigt. Bajs är en sak. Men brakskitar, där går fan gränsen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in