2023-01-18, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av braattha
Åhlens själva har svarat på snackisen och förklarar att trosorna Kan av misstag kan ha fått fel tvättlapp.
Så det kanske inte var fel lapp mao
Dom pudlar nog.

Sluta. Du kanske borde checka källorna innan du skapar trådar.
Citera
2023-01-18, 20:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Jag vädrar mina kalsonger och det fungerar klockrent, så samma borde gälla trosor. Jag skulle vilja lukta på välanvända trosor. Jag brukar använda samma kalsonger i ca 2 veckor, sen lägger jag dom i tvätthögen och handtvättar alla samtidigt efter två månader. Men så lider jag inte av dålig rövhygien som de flesta andra gör.
Är inte du taxichaufför? Mycket sittande i skumgummi/lädersäten? Snabbmat varje dag? Taxibyxor i nylonmaterial?

Det kan inte lukta hallon om dig…
Citera
2023-01-18, 20:15
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalamity
Är inte du taxichaufför? Mycket sittande i skumgummi/lädersäten? Snabbmat varje dag? Taxibyxor i nylonmaterial?

Det kan inte lukta hallon om dig…

Jag använder inte samma kalsonger när jag jobbar som jag gör hemma. Taxikalsongerna kan jag använda i en månad i streck. Jag är oftare hemma än i bilen och jag pruttar aldrig när jag jobbar så kalsongerna håller sig rena.
Citera
2023-01-18, 20:17
Medlem
Megaforces avatar
Är det därför det luktar så mycket fisk ute numera?
Citera
2023-01-18, 20:18
Medlem
KnolaDinMamas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Jag använder inte samma kalsonger när jag jobbar som jag gör hemma. Taxikalsongerna kan jag använda i en månad i streck. Jag är oftare hemma än i bilen och jag pruttar aldrig när jag jobbar så kalsongerna håller sig rena.

Är du psykiskt sjuk? Nej jag menar allvar. Att en vuxen person precis skrev det du skrev ovanför är bisarrt, minst sagt.
Citera
2023-01-18, 20:21
Medlem
CommonSenses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnolaDinMama
Kvinnor är så jävla skitiga. De tvättar håret på sin höjd en gång i veckan. "fÖr dEt föRsTöR hååÅÅreEeT". De använder inte tvål för att tvätta musen. Nu ska dom inte heller tvätta trosorna med musvätskor och bajspartiklar i. Dra åt helvete. Smutsiga äckliga död-fisk-stinkande varelser.

Vill bara spy.
Det är därför dom stinker parfym
Citera
2023-01-18, 20:22
Medlem
KnolaDinMamas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CommonSense
Det är därför dom stinker parfym

Turkdusch de Luxe á la Horor.
Citera
2023-01-18, 20:24
Medlem
CommonSenses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnolaDinMama
Turkdusch de Luxe á la Horor.
Åkte buss idag för första gången på över 10 år, kom in ett gäng tjejer ( 4st runt 16-17 år ) och det stank parfym. Va tvungen och dra upp jackan över näsan för dom stank parfym. Vidriga jävlar
Citera
2023-01-18, 20:34
Medlem
braatthas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kn1vman
Sluta. Du kanske borde checka källorna innan du skapar trådar.
Det är sant, mitt fel, det var efter fem som skrev "kan" inte Åhlens
Citera
2023-01-18, 20:39
Medlem
ABBORREs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Privattaxin
Äsch det är väl bara extremister som den där asperger-ungen som skulle ta detta på allvar. Fitta luktar inte gott efter en arbetsdag och det rinner ständigt saft från fittan som impregnerar tyget, iallafall hos dom kvinnor som är i min närhet, min mamma osv. Det måste tvättas för att bli rent.
Va fan tvättar du mammans trosor :
Citera
2023-01-18, 20:46
Avslutad
Jag använder kallingarna en vecka sen vänder jag på dom och kör en vecka till. Allt för Gretas skull.
Citera
2023-01-18, 20:51
Medlem
Soperents avatar
Kanske delvis förklarar varför vissa går runt och stinker människa. Förr i tiden innan det fanns tvättmaskiner vädrade man kläder men troligtvis inte underkläder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in