2023-01-16, 07:59
Medlem
ingetbranicks avatar
Trist fr hemmapubliken och fr turneringen, sen fr man tycka vad man vill om Kyrgios:

Citat:
Hemmahoppet skadad - drar sig ur

Australian Open startade med ett mardrmsbesked fr hemmapubliken i Melbourne. Nick Kyrgios drar sig ur rets frsta grand slam-turnering p grund av en knskada.

-Jag r frkrossad, s klart, sger han p en presskonferens.

Nick Kyrgios, 21:a p vrldsrankningen, sg sig sjlv som en av frhandsfavoriterna. Han hade ett starkt fjolr d han bland annat gick till final i Wimbledon.

-Helt rligt s r jag bara utmattad av allt det hr, sger han.

(SVT Text)
2023-01-16, 08:01
Medlem
calina85s avatar
Coric fick respass direkt mot unge Lehecka som har blandat och gett senaste ret. Jag som trodde Coric var tillbaka i sin "prime" 🥺
2023-01-16, 08:08
Medlem
bobo909s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick
Trist fr hemmapubliken och fr turneringen, sen fr man tycka vad man vill om Kyrgios:

(SVT Text)

Japp, dom visade en glimt av presskonferensen p eurosport.

Citat:
Ursprungligen postat av calina85
Coric fick respass direkt mot unge Lehecka som har blandat och gett senaste ret. Jag som trodde Coric var tillbaka i sin "prime" 🥺

NextGen formen hller i sig.
2023-01-16, 08:10
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:

Som Coric spelade nr han vann Cincinnati i augusti hoppades man ju det. Men alldeles fr ojmn. Sen vet jag inte om han haft nya skadeproblem heller.
2023-01-16, 08:18
Medlem
bobo909s avatar
Draper r dd. Bryter nog snart.
2023-01-16, 08:24
Medlem
calina85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bobo909
Draper r dd. Bryter nog snart.
Stackarn🥺. Fr mig att tnka p Kozlov som vann ver Dimitrov fr ngot r sedan(?) Tror Dimitrov hade frsta. Kozlov lyckas p ngot magiskt stt trots svrigheter att rra sig i mitten av andra,vinna bde det andra och det tredje. Jvlar vad arg Dimitrov var efter den matchen 😁.

Edit: Draper fr kontakta Kozlov och be om tips hur man fokuserar p matchen mer n krampen 🤐😩
Senast redigerad av calina85 2023-01-16 kl. 08:28.
2023-01-16, 08:30
Medlem
bobo909s avatar
Citat:
Stackarn🥺. Fr mig att tnka p Kozlov som vann ver Dimitrov fr ngot r sedan(?) Tror Dimitrov hade frsta. Kozlov lyckas p ngot magiskt stt trots svrigheter att rra sig i mitten av andra,vinna bde det andra och det tredje. Jvlar vad arg Dimitrov var efter den matchen 😁.

Respekt nd att spela klart matchen av britten.

Ocks sett liknande nr ngon hoppat runt p ett ben inprincip och nd lyckats knipa matchen.
2023-01-16, 08:33
Medlem
calina85s avatar
Citat:
Respekt nd att spela klart matchen av britten.

Ocks sett liknande nr ngon hoppat runt p ett ben inprincip och nd lyckats knipa matchen.
Har inte frresten Draper spelat rtt mycket matcher senaste tiden? Kanske dumt och borde ha vilat lite infr AO?
2023-01-16, 08:34
Medlem
bobo909s avatar
Kwon visar p varfr det inte alltid r s jvla smart att g och vinna 3 timmars finaler dagarna fre. Ligger illa till mot Eubanks.

Citat:
Har inte frresten Draper spelat rtt mycket matcher senaste tiden? Kanske dumt och borde ha vilat lite infr AO?

Nja, det kan man vl inte skylla p shr i starten av ssongen.

0 erfarenhet gllande 5-setare iaf mot en jvla maskin.
Senast redigerad av bobo909 2023-01-16 kl. 08:37.
2023-01-16, 08:35
Medlem
ingetbranicks avatar
Bra av Draper att inte ge upp, men lite orovckande nd att han tar s tvrslut i fjrde set. M s vara att han inte mter vem som helst, men att bli fysiskt utklassad av en 36-ring p det viset ...
2023-01-16, 08:42
Medlem
calina85s avatar
Citat:
Kwon visar p varfr det inte alltid r s jvla smart att g och vinna 3 timmars finaler dagarna fre. Ligger illa till mot Eubanks.

Nja, det kan man vl inte skylla p shr i starten av ssongen.

0 erfarenhet gllande 5-setare iaf mot en jvla maskin.

Draper har vl spelat ett antal GS? Kanske detta r frsta AO dock. Mtte vl Djokovic och tog set i Wimbledon fr ngot r sedan. Sen kanske inte Djokovic r lika mycket maskin som Nadal men han r dock en bollvgg😁
2023-01-16, 08:43
Medlem
bobo909s avatar
FAA nere ett break direkt emot sin landsman.

Fan vad trtt jag r, ser i kors. Blir att kolla lite till, sedan stiga upp sdr lagom till antingen Dimitrov mot Karatsev eller Rublev mot Thiem.

Rune borde vl vara utvilad och redo, men s jkla ltt frsta omgng har han nd inte.

Citat:
Draper har vl spelat ett antal GS? Kanske detta r frsta AO dock. Mtte vl Djokovic och tog set i Wimbledon fr ngot r sedan. Sen kanske inte Djokovic r lika mycket maskin som Nadal men han r dock en bollvgg😁

Tnkte mest jmfrt med Rafa. Vad kan han ha? Typ 5-6 GS matcher kanske.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in