• 5
  • 6
2015-09-08, 18:46
Medlem
Pimilos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Behelel
De går bra.

Det gick väldigt bra för mig! Var väldigt uppe i varv och slocknade efter 10-15 min.
Citera
2015-09-08, 19:50
Medlem
getbusys avatar
Jag måste ha benzo för att sova efter tjack intag. Helt omöjligt för mig annars, ser ut som en hålögd zombie dagen efter annars haha.
Citera
2015-09-08, 22:07
Medlem
UpplystSvampguds avatar
Jag måste väl ha extremt tur då har bara gjort det ett fåtal gånger om det spelar någon roll, men den gången då jag drog som mest var på en festival vid 10-tiden, somnade sedan utan problem runt 2-3 i ett iskallt tält och mycket hög psytrance spelandes 200 meter bort
Citera
2015-09-08, 22:35
Medlem
tycker fan att tjacket börjar hålla kortare och kortare i ruslängd brukar inte ha några problem att sova, ont så är ju en stadig måltid en rätt bra sängfösare
Citera
2015-09-09, 03:45
Medlem
iDunos avatar
Ja mat hjälper och en stadig holk om man inte har benz. Men många gånger har man bara legat i timmar.. känns det som i alla fall.
Citera
2015-09-10, 09:29
Medlem
För mig är det otroligt enkelt att somna på tjack samt äta och dricka. Tjack är mer som en medicin än en drog för mig men nu var det ett bra tag sedan jag tog tjack.

För att bidra till tråden: Drick något varmt, ät något kaloririkt, duscha innan och rök en fet. För ändamålet att sova är spice bättre än CB när man dragit uppåt imo.
Citera
2015-09-20, 18:10
Medlem
nu är jag för lat för att plöja genom tråden, men att vräka i sig c-vitamin/juice i mängder gör att tjacket går ur kroppen fortare, då tjack trivs bättre i en basisk kropp men c-vitamin försurar kroppen och gör därmed att du pissar ut tjacket fortare.
Citera
2025-05-01, 20:28
Medlem
Burnwines avatar
Quetiapine och imovane funkar bra för mig. Brukar äta när jag lägger mig också
Citera
2025-05-01, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Odessa
Theralen är en lätt neuroleptika som ges till alla över 2 år med sömnsvårigheter den är tyvärr inte receptfri men har du en läkare så får du den direkt då den varken är beroendeframkallande lr narkotika klassad.

Vill du veta mer kika på WWW.FASS.SE

Nej, ingenting tyder på att Theralen/Alimemazin är det minsta neuroleptisk i sin verkan. Den antagoniserar histamin-receptorer och är därmed en glorifierad allergitablett.
Citera
2025-05-02, 10:24
Medlem
tjurensfarts avatar
Ja alltså imovane funkar ju fint, även fast det är lite ”fusk”. Har använt det en gång när insikten om att sömn på något annat sätt inte skulle fungera.

Planera sista dosen. Jag har som regel att om jag vill/behöver sova på kvällen, så drar jag sista linorna kl 14:00. Om man tycker att det är jobbigt att gå utan dos 14-22, så kan man väll ta en öl eller något.

När klockan sen är runt 22-23 så har det alltså gått 8-9 timmar. Då tar jag med lite naturgodis upp i sängen, slänger på nånting på tvn och röker mig sne. Så somnar man(jag) gott.
Citera
2025-05-03, 15:38
Medlem
KringExs avatar
Om man håller sig till att ta en dos på morgonen och en kring lunch så brukar man kunna somna på kvällen, så länge det inte handlar om monsterdoseringar eller att tjacket är bankat med metamfetamin (vilket förekommer titt som tätt)
Citera
2025-05-03, 18:17
Medlem
Är väl inget problem att sova dag 2? Amatörer som behöver benzo och liknande skit. Stå ert kasst!

Äta sen sova brukar fungera fint!
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in