• 1
  • 2
2006-07-19, 14:07
Medlem
blejsers avatar
Jag vet att det finns tusentals trådar om sovhjälp efter tjack, men jag är alltså ute efter alla små hemmaknep som INTE inkluderar benzo.
Allt ifrån att springa 5 km naken till receptfria mediciner från apoteket, You name it!
inte bara saker att trycka i sig/ röka, utan även knep och dylikt ifall ni har de!
ALLT UTOM BENZO!

Jag kan starta tråden med min egen favoritmetod:

Kläm i dig nån bira, rök en rejäl jävel (föredrar att röka grönt) och sen lägger du dig skönt i sängen, släcker ner allt och sätter på ganska lugn, skön hiphip/annan lugn musik.

Nu är det eran tur, SHOOT!
Citera
2006-07-19, 14:10
Medlem
Odessas avatar
Det bästa enligt mig är theralen det slår aldrig fel. Spöar både benzo, alkohol, subutex. Finns inget bättre.

Dock lite halvskadligt att blanda med amfetamin, men det är väl allt man landar på.

Finns inga hemmaknep du får rida ut det helt enkelt. Tufft men så är det.

Men att bara ligga o vila ögonen är nyttigt för hjärnan det oxå.
Citera
2006-07-19, 14:20
Medlem
blejsers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Odessa
Det bästa enligt mig är theralen det slår aldrig fel. Spöar både benzo, alkohol, subutex. Finns inget bättre.

Vad är theralen och vart köper man de?
Citera
2006-07-19, 14:25
Bannlyst
min bild!!!!!11 :S hehe

jo röka lite brukar funka för mig.
Citera
2006-07-19, 14:35
Medlem
Odessas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blejser
Vad är theralen och vart köper man de?

Theralen är en lätt neuroleptika som ges till alla över 2 år med sömnsvårigheter den är tyvärr inte receptfri men har du en läkare så får du den direkt då den varken är beroendeframkallande lr narkotika klassad.

Vill du veta mer kika på WWW.FASS.SE
Citera
2006-07-19, 14:38
Medlem
Odessas avatar
En grej kom jag faktiskt på om du inte har nått annat. Du lägger dig i sängen och onanerar tills du somnar. Tänk på riktigt snuskiga grejer(inte svårt på tjack) Så somnar du efter nån timme. Fan det var längesen man gjorde så
Citera
2006-07-19, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Odessa
En grej kom jag faktiskt på om du inte har nått annat. Du lägger dig i sängen och onanerar tills du somnar. Tänk på riktigt snuskiga grejer(inte svårt på tjack) Så somnar du efter nån timme. Fan det var längesen man gjorde så

Skavsår?
Citera
2006-07-19, 14:46
Medlem
Odessas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiskpäls
Skavsår?
Haha jo blod har förekommit men sitta i 8 timmar helt psykotisk precis efter en näbb är riktigt coolt
Citera
2006-07-19, 15:03
Medlem
blejsers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salvage
min bild!!!!!11 :S hehe

:O de va som fan.. aldrig sett den användas tidigare, fast du har ju inte vart så flitig på inläggsfronten så, ser jag menmen.
blir nog ändå ett byte inom snar framtid, så de är lungan
Citera
2006-07-19, 15:17
Medlem
Kafes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blejser
:O de va som fan.. aldrig sett den användas tidigare, fast du har ju inte vart så flitig på inläggsfronten så, ser jag menmen.
blir nog ändå ett byte inom snar framtid, så de är lungan

Ni båda har skrivit EXAKT lika många inlägg
Citera
2006-07-19, 15:20
Medlem
blejsers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kafe
Ni båda har skrivit EXAKT lika många inlägg

alter-ego
(nu har jag fler )
Citera
2006-07-19, 15:43
Medlem
metyls avatar
Jag har hittills inga större problem att sova på tjack, ingen värre AT heller. Lyllo mig, fast har inte tagit några större mängder.

C-vitamin tar ner ruset. En koncentrerad drink av brustabletter borde göra susen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in