2015-07-06, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Odessa
Det bästa enligt mig är theralen det slår aldrig fel. Spöar både benzo, alkohol, subutex. Finns inget bättre.

Dock lite halvskadligt att blanda med amfetamin, men det är väl allt man landar på.

Finns inga hemmaknep du får rida ut det helt enkelt. Tufft men så är det.

Men att bara ligga o vila ögonen är nyttigt för hjärnan det oxå.

Kul feltänk. Det är ju jättenyttigt för hjärnan med alla droger folk stoppar
i sig, bara man ligger och vilar ögonen, rofl
Citera
2015-07-06, 01:27
Medlem
10 öl och en mini lina sedan ett par smörgåsar och 2 liter vatten så somnar man di0rekt.
Citera
2015-07-06, 06:15
Medlem
karbolexans avatar
Jag själv tycker ingenting fungerar om man ska gå på en naturlig väg. Har man tjackat så får man leva med att man inte kan sova.

Det går ju givetvis att hinka alkohol tills att man däckar men det brukar inte vara så attraktivt alternativ när jag vill somna, då dagen efter bara blir ännu värre om man börjar hälla i sig ännu mer på morgontimmarna. Man får helt enkelt lägga sig i sängen och ligga där tills att man så småningom somnar.
Citera
2015-07-06, 13:57
Medlem
Då det i stort sett inte finns något som hjälper förutom att knapra i sig något piller, så anser jag att det bästa är att bara gå och lägga sig i sängen. Även om du inte somnar, så får du ändå en viss vila. Denna vila räcker oftast för att du ska slippa AT dagen efter/samma dag.
Så kryp ner i sängen och bara ligg där i några timmar ( 6 Tim iaf), så kommer du må bättre.
Dessutom brukar man somna till korta stunde även om man kanske inte alltid märker det.
När du väl har "sovit" dina timmar, så se till att få i dig lite mat och vätska.
Citera
2015-07-06, 18:50
Medlem
rotfrukts avatar
Fixa något lätt att käka, lägg dig i sängen och titta på en film/ serie. Funkar alltid för mig.
Tar oftast tillsammans med min flickvän. Hon vill alltid gå och lägga sig när jag känner att jag vill vara vaken flera timmar till. Brukar hänga med henne till sängen och titta på film för att ha någonting att göra. Somnar oftast efter en kvart.

Då har jag dock druckit x antal folköl under rusets gång. Så om det inte funkar blir väl mitt tips att förtära ett 6-pack folkisar under ruset.
Citera
2015-07-07, 05:13
Medlem
Brukar ligga i sängen/soffan och huda i typ 6 timmar för att sedan avsluta med att komma. Sen somnar jag som en stock.
Citera
2015-08-01, 11:42
Medlem
Jag tror att felet folk gör när don tagit tjack är att många tar bara en dos och när de då sen vill sova så går inte det och då mår många dåligt.själv tar jag aldrig bara en gång utan tar mer på morgonen.då tror en del att då kommer jag ju aldrig somna,ja jag kan förstå att vissa känner så men faktum är det att den enda skildrade på den modellen jag kör är att jag mår bra enda tills jag somnar jag får ingen avis alltså och är vaken ungefär lika länge..
Citera
2015-08-31, 15:19
Medlem
Melonyys avatar
Inget annat än Quatepin hjälper för mig iallafall. Lägg dig tillrätta i sängen och känn hur hela systemet lägger ner, så sover du gott efter att ha varit vaken fyra dygn.
Citera
2015-09-08, 03:56
Medlem
Pimilos avatar
Kan någon snälla svara på om det är lugnt att ta en propavan 25 mg till att sova på tjack eller liknande?

Eller kommer de förvärra mina hallucinationer och krypningar?..
Citera
2015-09-08, 07:12
Medlem
Behelels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pimilo
Kan någon snälla svara på om det är lugnt att ta en propavan 25 mg till att sova på tjack eller liknande?

Eller kommer de förvärra mina hallucinationer och krypningar?..

De går bra.
Citera
2015-09-08, 15:35
Medlem
En omöjlighet tycker jag. Eller väldigt svårt i alla fall. Testa sömnprocedurer innan du lägger dig kanske.
Citera
2015-09-08, 18:26
Medlem
Några sängfösare och en runk brukar lösa det mesta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in