Citat:
Ursprungligen postat av blejser
Vill inte låta trist när du radar upp så många vackra namn men..
Det är precis som jag sa, bara många vackra namn.
Jag behöver veta vart du köper de, vad de gör egentligen (tror inte att de står att man ska ha de vid svårt att sova efter tjålan

) osv osv..
Jag vill helt enkelt att ni skriver som ni skulle ha berättat det om ni hade vart nyladdade!

Kolla på
www.fass.se så får du reda på exakt vad det är. Propavan & Theralen är väldigt lätt att få utskrivet, säg bara att du har svårt att somna (alt. vaknar många gånger under natten) så får du utskrivet ett par paket /flaskor. Det är väldigt lätta insomningsmediciner som inte är beroendeframkallande eller något sådant.
Röka brass &/eller käka benzo är absolut bäst men det fick man inte säga så jag säger onanera. Fungerar väldigt bra om man bortser från skavsåren.
Annars är det väl det klassiska: få i sig vitaminer, försöka äta & dricka, lyssna på lugn musik (hip hop, trip hop eller reggae är perfekt) & se på TV (formel 1 var idealiskt när det gick på 4:an förr (om man tände av på söndag), om man somnade från ett tag spelade det ingen roll, bilarna åker bara runt runt runt, fantastiskt menlöst. Dessutom är ljudet sövande).
edit: Såg att flera av mina tips redan var nämnda men så går det när man är slirig.