2006-07-19, 17:51
Medlem
TomiXs avatar
Då jag använde amfetamin dagligen så rökte jag alltid en holk på kvällen och somnade väldigt gott på dem

Låtsasbenzo a.k.a Stilnoct, Sonata och Imovane fungerar också helt okej, och Theralen som någon sade här ovan. Dock fungerar inte theralen för alla, men en hel del.
Citera
2006-07-19, 17:57
Medlem
Ett svalt och mörkt sovrum är ju viktigt! Sen kan man ju ligga och fundera på HIV-smittade ryska gatubarn som suger för en 0.01 fulhorse tex, så tycker man efter ett tag att man inte har det så pjåkigt där man ligger endå!^^
Citera
2006-07-19, 20:15
Medlem
Tjacktorskens avatar
Atarax, postafen, theralen, propavan. Där har du dunderpiller, iallafall ataraxen, theralen och propavan. Man slocknar direkt, slår aldrig fel.
Citera
2006-07-19, 20:38
Medlem
blejsers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjacktorsken
Atarax, postafen, theralen, propavan. Där har du dunderpiller, iallafall ataraxen, theralen och propavan. Man slocknar direkt, slår aldrig fel.

Vill inte låta trist när du radar upp så många vackra namn men..
Det är precis som jag sa, bara många vackra namn.
Jag behöver veta vart du köper de, vad de gör egentligen (tror inte att de står att man ska ha de vid svårt att sova efter tjålan) osv osv..
Jag vill helt enkelt att ni skriver som ni skulle ha berättat det om ni hade vart nyladdade!
Citera
2006-07-19, 20:47
Medlem
size_queens avatar
postafen är receptfri åksjuketablett, men hjälper det mot sånt? det visste jag inte..
hur många tar ni/du isåfall?
Citera
2006-07-19, 21:05
Medlem
Tafatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blejser
Jag behöver veta vart du köper de, vad de gör egentligen (tror inte att de står att man ska ha de vid svårt att sova efter tjålan) osv osv..
Jag vill helt enkelt att ni skriver som ni skulle ha berättat det om ni hade vart nyladdade!

Kolla på www.fass.se så får du reda på exakt vad det är. Propavan & Theralen är väldigt lätt att få utskrivet, säg bara att du har svårt att somna (alt. vaknar många gånger under natten) så får du utskrivet ett par paket /flaskor. Det är väldigt lätta insomningsmediciner som inte är beroendeframkallande eller något sådant.

Röka brass &/eller käka benzo är absolut bäst men det fick man inte säga så jag säger onanera. Fungerar väldigt bra om man bortser från skavsåren.

Annars är det väl det klassiska: få i sig vitaminer, försöka äta & dricka, lyssna på lugn musik (hip hop, trip hop eller reggae är perfekt) & se på TV (formel 1 var idealiskt när det gick på 4:an förr (om man tände av på söndag), om man somnade från ett tag spelade det ingen roll, bilarna åker bara runt runt runt, fantastiskt menlöst. Dessutom är ljudet sövande).

edit: Såg att flera av mina tips redan var nämnda men så går det när man är slirig.
Citera
2006-07-19, 22:12
Medlem
Geils avatar
mer tjack seriöst alltså, en liiiiiiiten lina för att bota huvudvärken sen direkt i säng och blunda. fungerar för mig iaf. men å andra sidan har ja knappt nån at alls
Citera
2006-07-19, 22:39
Medlem
Nozinan är svaret på din fråga...eller var iaf svaret på min då jag sökte nåt att "landa på"...i stora doser ska det vara...nozinan är lätt att få utskrivet och är inte beroende framkallande. fungerar tämligen bättre än alla benz och låtsas benz när man är lite halvslirig samt att du sover som en liten söt Leguan "All night long"....kan säga att om man har en jobbig avis då kan dessa små runda piller komma till stor hjälp
summan av kardemumman här är att du inte blir mer slirig(för jag kan lova dej att det blir du på benz och dylikt)(om du inte somnar med en gång då)...

så, iväg till tant vitrock och be henne skaka fram en burk 25.or till dej...4 sådana och du sover som ett litet barn...och du slipper trakassera din lille soldat...

för den här gången har detta fruntrimret gett ett av sina bästa råd på länge(slirig på stilnoct dock, men vadå)?

over and out!
Citera
2006-07-19, 23:39
Medlem
Benzo

Ja Benzo är ju som sagt bäst. Jag vet inte vad jag skulle ta mig till utan dom.
Citera
2006-07-19, 23:52
Medlem
Tjacktorskens avatar
Citat:

Atarax skriver läkarna ut som ångestdämpande, men jag kallar det ett jävla hån mot oss med panikångest. Dem första två veckorna som jag "medicinerades" med atarax sov jag säkert 20 timmar om dygnet och var fortfarande grovt deprimerad. Postafen är som sagt receptfritt och är liksom atarax en antihistamin som gör en ganska sänkt.

Theralen och propavan får man enkelt utskrivet av läkaren mot sömnproblem.
Citera
2006-07-19, 23:59
Medlem
Knäckebröds avatar
Blejser, du är ju minst 18-år fyllda och Imovane eller Propavan alternativt ihop i kombintion är inte nämnvärt svårt att få med sig hem. Samla kraft och uppsök en läkare där du delger vederbörande, en för dig ohållbar situation samt vikten av att få bli utsövd för en gång skull, så ska du se att det löser sig. Lite slir på mig nu ifall jag missat något av vikt bortser du bara från detta inlägg. Bra, lycka till.

[Edit: Edit: Hello, ich been late as usual.]
Citat:
Jag vet att det finns tusentals trådar om sovhjälp efter tjack, men jag är alltså ute efter alla små hemmaknep som INTE inkluderar benzo.
Allt ifrån att springa 5 km naken till receptfria mediciner från apoteket, You name it!
inte bara saker att trycka i sig/ röka, utan även knep och dylikt ifall ni har de!
ALLT UTOM BENZO!

Jag kan starta tråden med min egen favoritmetod:

Kläm i dig nån bira, rök en rejäl jävel (föredrar att röka grönt) och sen lägger du dig skönt i sängen, släcker ner allt och sätter på ganska lugn, skön hiphip/annan lugn musik.

Nu är det eran tur, SHOOT!
Citera
2006-07-20, 06:36
Bannlyst
En stadig holk funkar alltid när jag håller på å landar efter att jag och min näsa har haft kalas. Nu använder jag inte affe så ofta iofs. Ett par, 3, 4 gånger om året kanske ngt mer.

Jag har aldrig upplevt mina avtändningar svåra och då ska det nämnas att jag vid ett tillfälle (3-4 år sedan) var vaken 120 - 122 timmar i sträck på en femma dos.

Visst var man seg på avtändningen och lättirriterad efter 120 timmar men lättirriterad är jag alltid när jag är trött haha. Rökte på en stadig innan jag lade mig på soffan å somnade till TV'n och såg samtidigt till att ha en wake 'n' bake färdigmeckad i min bong att tändas på när jag vaknade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in