2023-01-15, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crowdy
Självklart om han vill att Tom ska besöka honom att han ska få det, det är de tokiga kärringarna inklusive Linnea som ska utöva sjukgymnastip på hponom och greja med katetern som inte hör hemma där. Vad jag fått svar påchatten är att äldreboendet kontaktades i dag på förmiddagen och dom ska ändra sina rutiner omedelbart vad gäller de inneboendes säkerhet.
Låter bra
2023-01-15, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av potatislandet
Editerat:

Häromdagen gav någon som kallar sig Anna Panna in i hans kommentarer med utläggning om hur mediernas uppgift är att granska makten men ist använder makten medierna för att granska medborgarna. ”Därför har vi inte demokrati i Sverige” ???

Användaren Petter Niklasson (som Tom tror är en släkting eller granne) ber om exempel på hur och när detta sker, svaret blir väldigt typiskt för hur många av dom resonerar så fort dom ställs mot väggen:

” Tyvärr har jag viktigare för mig än att väcka sovande personer, som inte ser, inte hör och inte förstår... Du får göra din egen läxa och/eller dina egna misstag, dvs lära på dina egna misstag istället för andras, om du väljer den vägen... Kan dock förtydliga att media har skyldighet att ge möjlighet till genmäle när de skriver om enskilda, men gör ofta inte det.... Du kan leta i nyhetsflödet, finns hur mycket som helst...”

Anna Panna är en känd figur vad gäller brott mot djurskyddslagen mm. I höstas hade hon över 20 hundar till salu i en liten etta utanför Varberg (har jag för mig) Hon hade importerat dem från någonstanns. Det dräller av dokument från henne både uppe hj JO, JK samt de flesta domstolar i landet. Det är många journalister som har följt henne genom åren och avslöjat hennes alla lögner.
2023-01-15, 17:34
Medlem
Citat:
Anna Panna är en känd figur vad gäller brott mot djurskyddslagen mm. I höstas hade hon över 20 hundar till salu i en liten etta utanför Varberg (har jag för mig) Hon hade importerat dem från någonstanns. Det dräller av dokument från henne både uppe hj JO, JK samt de flesta domstolar i landet. Det är många journalister som har följt henne genom åren och avslöjat hennes alla lögner.
Tyckte väl att jag sett henne figurera lite varstans i grupperingar som handlar om djur, socialtjänsten och covid mm
2023-01-15, 17:41
Medlem
Lillamig72s avatar
Tom har lagt ut en ny inspelning med sin syster.
Vilket helvete hon har med Tom. Familjen har verkligen försökt allt för att få Tom att lyssna och förstå allvaret i hans beteende..

Jag klarade inte av att lyssna på allt på en gång. Lyssnat i omgångar..
Systerns man försöker förklara fakta för Tom. Går inte in. Tom förstår inte

Då lägger sig den där eljest Rickard foliehatt i samtalet. Bisarrt…
Rickard verkar inte ha så många hästar hemma. Låg iq. Han har fått sitt barn omhändertaget. Pojken med trumpeten.
Lever i en husvagn. Har djurförbud. Lät sina 7 schäferhundar bo i en skabbig husvagn..
Senast redigerad av Lillamig72 2023-01-15 kl. 17:44.
2023-01-15, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Vilket helvete hon har med Tom. Familjen har verkligen försökt allt för att få Tom att lyssna och förstå allvaret i hans beteende..

Rickard verkar inte ha så många hästar hemma. Låg iq. Han har fått sitt barn omhändertaget. Pojken med trumpeten.
Lever i en husvagn. Har djurförbud. Lät sina 7 schäferhundar bo i en skabbig husvagn..

Rickard har precis alla bokstavskombinationer utom I och Q.
2023-01-15, 17:49
Medlem
Citat:

Tom verkar tydligen tro att det någonsin sker att människor köper ut arvtagare genom att avbetala på 30 år och den dör Richard tycker att systern är dum ..
2023-01-15, 18:10
Medlem
potatislandets avatar
Citat:

Synd att Anna Panna har viktigare saker för sig än att underbygga sina strider i kommentarsfälten med argument och fakta.

Facebook flätar samman Sveriges samlade dårskap.
2023-01-15, 18:11
Medlem
Hasselassefrasses avatar
Citat:

Ja hur dum kan man bli? Han förstår verkligen inte. De försöker och försöker men det går verkligen inte.
Vem kan någonsin köpa ett boende med en avbetalning? Ja har bolån som 99% av Sveriges befolkning som äger sitt boende.
Får man sen inte lån så kan man ju inte köpa. Hur svårt ska det vara att förstå. Ska systern då avstå sin fars sista vilja och ge sin del till Tom som behandlar alla i sin närhet som skit. Sen kommer han till 100% förlora gården till kronofogden ändå som han lever och det ansvar han uppvisar.
Så efter faderns död har han alltså blivit.
Arbetslös
Utan boende
Singel
Utan familj/släkt
Utan gamla vänner
Och han tycker det går sååå bra och han är lycklig.
Senast redigerad av Hasselassefrasse 2023-01-15 kl. 18:14.
2023-01-15, 18:23
Medlem
Tjena_67s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hasselassefrasse
Asså detta är ju bara mer
O mer sjukt. Höra det samtalet visar ju bara hur trög han är. Är han lite svagbegåvad?
Sen en jävla röra L är kär i Tom, Tom är kär i m@lin. L är ju rädd för han låter det som. Men när han pratar med M tindrar ögonen på han.
Idag är han själv då jävlar sänder han live. Så rädd och va ensam bättre och fly
Håller med. Han har i sina lives uttryckt att han älskar den psyksjuka pistolattrapp-mamman... kan undra hur L tar detta?
2023-01-15, 18:24
Medlem
Tjena_67s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fittballenigruset
Ja bra fråga, det är onekligen intressant att följa allt detta tycker jag.

Hur många timmar sover Tom per dag? Hur länge var han inlagd på psyk? Han verkar ju verkligen manisk är han bipolär möjligtvis, någon händelse som triggat psykos som den där historian med sin far?
0.5-3 h / natt. Mer behövs inte för att fungera mentalt och ta rationella beslut.
Senast redigerad av Tjena_67 2023-01-15 kl. 18:27.
2023-01-15, 18:30
Medlem
Citat:

Pratar inte denne Rikard att han bor på Nordanvik sedan 2005 och att han där träffat systern?
2023-01-15, 18:34
Medlem
Hasselassefrasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Etyehuro
Pratar inte denne Rikard att han bor på Nordanvik sedan 2005 och att han där träffat systern?
Han har bott i byn ett kortare tag men inte längre. Det finns mycket historier om honom i byggden….

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in