Citat:
Ursprungligen postat av
Pagojuice
Har läst nästan allt i fupen och jag förstår inte hur de kan komma till slutsatsen att han kan lida av en allvarlig psykisk störning?
Det här är en iskall man som väntar ut vad utredningen visar innan han vill uttala sig. Som sitter i förhör efter förhör och säger ”Inga kommentarer” och säger att han senare ska återkomma till vissa saker vilket han aldrig gör i slutändan. Han leker med dem. Han är uppenbarligen inte psykotisk utan beräknande och kall med en mycket egoistisk världsbild där allt kretsar kring paragrafrytteri och milimeterrättvisa bara för sakens skull. Att vara dum i huvudet är inte att likställa med allvarlig psykisk störning
Hoppas på livstid och en lex Tintin ❤️
Jag har inte kommit längre än soctanten men håller med i det du skriver.
Hans narcissistiska beteende syns också relationen till sin familj, mamman är ju ganska öppen med hur sonen vänt alla i familjen ryggen. Pappan säger det blivit bättre på slutet.
Finns ju inget i familjen som verkat hata mamman utan ju längre tiden gått börjat se sonens beteende de också.
Systern nämner ngt ljud meddelande som mamman till pojken fått där hon ska vara arg men upplever inte som att de andra i familjen tyckt illa om henne. Utan försökt få sin son/bror att samarbeta.
Åklagaren Karin verkar också lite skum, märkligt att hon inte minns något.
Dock en sak som förvånar mig, han pratar ju vilt till alla om detta och sin störda exfru. Tom till taxichaffisen nämner han strulet.
Men nämner knappt att han har barn till tjejen han börjat dejta utomlands. Och snackar knappt om sin exfru.
Och en sista grej att nämna, mamman önskade så innerligt ett barn till, förlorade ett i 9 månaden och 6månader sedan är hon plötsligt barnlös.
Jag önskar verkligen om hon förslet få fler barn att hennes önskan uppfylls.
Att hon tar kraft och fortsätter förverkliga den drömmen.
Lider med henne.