Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2023-01-06, 23:06
  #1
Medlem
DoMeHards avatar
Vänder mig till Flashback för att jag söker objektiva främlingars åsikt kring något jag inte själv förstår.

Detta handlar om sex.

Jag är en kvinna med yngre barn som lever tillsammans med en ny man sedan 1 år tillbaka. Till en början var sexet bra och ömsesidigt och båda försökte. Sedan blev det gradvis att han fick mer av sitt och jag mindre. Jag utförde oralsex på hans specifika vis och han satte på mig. Mina orgasmer uteblev. Han hetsade upp mig, satte på mig och rullade över och somnade och lämnade mig sprängkåt många gånger. Tog upp detta med honom och han lovade bättring. Det fortsatte och utvecklades till att han kunde nypa en sekund i ena bröstet och sedan sätta på mig till att eskalera att inte vidröra mig alls utan bara köra in den och sätta på utan någon som helst upphetsning från mig. Har pratat mycket med honom om detta och förklarat ur min synvinkel att jag också önskar få njuta sexuellt, hur sexuellt frustrerad jag konstant är. Han lovar bättring men inget händer.

Tillägga är att han tidigare berättat att han legat runt mycket med många olika kvinnor och att hans tidigare relationer varit fyllda av bra sex där de legat i snitt 10 gånger per vecka och han alltid prioriterat deras njutning. Han är fortfarande mycket nära vän med dessa och ringer och träffar dem ofta så misstror honom inte om det.

Jag har även föreslagit att vi ska öppna upp förhållandet så vi båda två kan ligga med andra. Han vill inte detta. Känner att jag inte tänder honom, att det är något jag gör som inte ger honom det han behöver från mig. Samt rent egoistiskt vill jag bli åtrådd. Vill bli tillfredsställd och kunna njuta sexuellt igen. Har gått från att älska sex och vilja hela tiden till att tycka att det gör ont och är jobbigt. Jag har helt slutat ta intiativ till sex med sambon då det ändå bara slutar med att jag är otillfredsställd och han rullar över och somnar efter sin orgasm.

Det jag söker här är en objektiv syn på detta. Är det något fel på mig?
Jag har väldigt låg självkänsla och har lätt att skuldbelägga mig själv och har en tillagsinställd personlighet så det är därför jag fortsätter acceptera det. Har även tagit in barn i detta som inte har kvar sin biologiska far utan är i behov av en stabil familjekonstellation.

Hur pratar jag med honom om detta när jag redan varit helt öppen och vi redan haft många samtal och det inte blir någon förbättring alls? Hur går man åt problemet? Vad är egentligen problemet? Hur kommer man ur detta och får ett bra sexliv?
__________________
Senast redigerad av DoMeHard 2023-01-06 kl. 23:08.
Citera
2023-01-06, 23:07
  #2
Medlem
BananShans avatar
Han har väl en annan vilket förståligt ?
Citera
2023-01-06, 23:08
  #3
Medlem
Ewww. Varför vända? Bättre att dumpa.

Kontakt med sina ex som han hade sååå bra sexliv med.
Vad fan så beter man sig inte och sen beskriver du typ någon sorts våldtäkt?

Nä, haha du har hittat en riktigt guldklimp!
Citera
2023-01-06, 23:08
  #4
Medlem
DoMeHards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BananShan
Han har väl en annan vilket förståligt ?

Hur menar du?
Citera
2023-01-06, 23:09
  #5
Medlem
BananShans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoMeHard
Hur menar du?
Att ha tröttnat på dig menar jag.
Citera
2023-01-06, 23:12
  #6
Medlem
RymdNazistens avatar
Ja han har tröttnat på dig (har gjort samma sak) nu är det viktigt att du tar lite kommando och försöker vara lite cool. Om du bara ligger där som ett mähä så tröttnar man ganska fort.

Om han bryr sig så vill han att du ska komma också
Citera
2023-01-06, 23:12
  #7
Medlem
Han är en självisk älskare. Det går inte att ändra på. Han är antagligen ganska narcissistisk överlag, fundera över hur han är som person förövrigt så kommer du förstå varför han är "klar" när han är klar.
Citera
2023-01-06, 23:15
  #8
Medlem
ABBORREs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoMeHard
Jag utförde oralsex på hans specifika vis och han satte på mig.

Man blir lite nyfiken på det där, specifika vis
Kan du utveckla lite ...
Citera
2023-01-06, 23:16
  #9
Medlem
DoMeHards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RymdNazisten
Ja han har tröttnat på dig (har gjort samma sak) nu är det viktigt att du tar lite kommando och försöker vara lite cool. Om du bara ligger där som ett mähä så tröttnar man ganska fort.

Om han bryr sig så vill han att du ska komma också
Skulle inte säga mähä. Anstränger mig. Utför oralsex på hans sätt så han ska bli nöjd. Låter han göra vad han vill.
Citera
2023-01-06, 23:18
  #10
Medlem
DoMeHards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ABBORRE
Man blir lite nyfiken på det där, specifika vis
Kan du utveckla lite ...
Inget speciellt egentligen. Så som han vill ha det bara. Han vill ner djupt i halsen och känna kräkmusklerna krama honom i halsen. Sådant bara. Inget extremt.
Citera
2023-01-06, 23:18
  #11
Medlem
RymdNazistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoMeHard
Låter han göra vad han vill.

ja och det är väl det som är ett mähä? måste vara lite spänning, alla tröttnar på en knulldocka
Citera
2023-01-06, 23:19
  #12
Medlem
MyJustices avatar
Kanske han tyckert att erat sexliv är tråkigt ..
Tycker mig kunna ana det .
Vad ni ska göra åt det vet inte jag
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback