2023-01-07, 07:41
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schwarzknopf
Det skrämmande är att kvinnor gör det där skamlöst också. Dom har fan noll respekt för människor. Dom är som små vandrandes Adolf Hitlers hela högen. Med reell makt!

Jag förstår att du raljera lite men jag förstår också hur lite du egentligen raljerar då jag inte är verklighetsfrånvänd utan tyvärr ganska vaken och analytisk av mig.

Aldrig någonsin hört talas om en kvinna som gör så. Är nog din fantasi.

Däremot har taxichaufförer velat ha betalt i sex när de kommit fram och ibland försökt tvinga dig till det av speciellt berusade tjejer.
Citera
2023-01-07, 07:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IceStick
Låt mig gissa: En utländsk man flyr från krig och börjar nytt liv i Sverige. Han lyckas påbörja någon sorts taxiverksamhet, säkert svartjobb. En kvinna tycker att det är en rimlig idé att sätta sitt liv i den mannens händer. Mannen uttalar direkt före färd att om kvinnan skulle vara intresserad så slipper hon betala för resan om han får ha samlag med henne när dom kommer fram. Kvinnan accepterar erbjudandet och färden påbörjas. Väl framme så (som vanligt) så säger kvinnan att hon har huvudvärk och kan tyvärr inte fullfölja dealen. Chauffören blir såklart besviken och säger då att det kostar x kronor. Kvinnan säger att hon kan tyvärr inte betala för hon har glömt plånboken hemma. Killen blir förbannad och påpekar att dom är ju för fan framme, vid hennes bostad, hennes hem! Gå in och hämta plånboken?? Jag kan vänta. Kvinnan gnuggar geniknölarna i 50 sekunder och kommer sedan på en idé, hon svarar mannen: "Ja, så gör vi! Vänta så kommer jag med pengarna!", sedan så går hon in, låser alla dörrar, drar ner persienner, ringer polisen och säger att hon blivit våldtagen och hon säger också att mannen är utanför hennes hus i sin bil och hon tror att han onanerar och kollar på barnporr. Polisen kommer dit och tar kvinnan på hennes ord och negerjäveln deporteras dit han kom ifrån.

Lesson learned, undvik kvinnor i dagsläget.

Gör ont att läsa va du skriver för jag har varit med oM liknande!?
Tjejen blir lämnad i klubben av sin vän hon gråter i klubben o vet inte va hon ska göra
,,,
Jag känner igen henne o frågar va har hänt sen hon förklarar att hon bor 40 kilometer ifrån klubben o blev precis lämnad o hon vet inte hur hon ska ta sig hem!
Jag som e snäll o ringer min vän på natten väcker honom för han ska köra henne med mig i bilen så hon kommer hem!
Min vän går med på det o frågar att hon kan betala bensin?
Hon sa hon har pengar hemma det blir inga problem!
När vi kommer fram o hon ska lämna bilen vid huset frågar min vän snällt kan du hämta pengarna då? (Handlade nog om 300 kronor om jag minns rätt)
Hade hon sagt från början hon har inga pengar jag hade ändå tagit henne hem sen
Hon svarar med att hon kände sig hotad av oss o trodde vi skulle våldta henne under de 40 kilometerna!
Kommer aldrig glömma jag hade koll inte jag eller min vän sa en enda sliskig grej vi båda tyckte synd om henne!
Vi satt på låtar som hon ville lyssna på!
Det slutade med att hon ville ringa polisen från ingenstans!
En läxa för livet även om en kvinna blir sönder slagen framför mina ögon kommer aldrig att hjälpa Till igen!
Dessa e inte ens människor
Senast redigerad av Smartapojken 2023-01-07 kl. 07:47.
Citera
2023-01-07, 07:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Aldrig någonsin hört talas om en kvinna som gör så. Är nog din fantasi.

Däremot har taxichaufförer velat ha betalt i sex när de kommit fram och ibland försökt tvinga dig till det av speciellt berusade tjejer.

Kan du vara mer precis i ditt mumlande?
Citera
2023-01-07, 07:51
Medlem
Zneds avatar
Det där är ingen nyhet. Händer dagligdags i landet nu för tiden. " Körde hem kvinna, blev våldtagen hade varit en nyhet."

Apropå. Sossarna fick 35 % i senaste opinionsundersökningen så det ser mörkt ut för Svedala
Citera
2023-01-07, 07:51
Medlem
Citat:
Det skrämmande är att kvinnor gör det där skamlöst också. Dom har fan noll respekt för människor. Dom är som små vandrandes Adolf Hitlers hela högen. Med reell makt!

Jag förstår att du raljera lite men jag förstår också hur lite du egentligen raljerar då jag inte är verklighetsfrånvänd utan tyvärr ganska vaken och analytisk av mig.

Ja om man e snäll de spottar dig i ansiktet df du ska sätta de på plats de e för städa laga mat o fixa kaffe för oss Alphas
E du snäll mot de de uttnytjar det helt!
Topgforlife
Senast redigerad av Smartapojken 2023-01-07 kl. 07:54.
Citera
2023-01-07, 09:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smartapojken
Ja om man e snäll de spottar dig i ansiktet df du ska sätta de på plats de e för städa laga mat o fixa kaffe för oss Alphas
E du snäll mot de de uttnytjar det helt!
Topgforlife

Dom sociala koderna är helt sneknullade. Män ska behandla kvinnor som människor och kvinnor ska behandla män som människor. Inte som om respektive vore ett boskapsdjur eller betjänt. Men nu har vi ett system som bygger på precis det här, att vi ska vara varandras betjänter. Och vad ger det för effekt? Människosyn? Sociala koder med mera? Men folk har så svårt att förstå, dom varken kan eller vill tänka själva.
Citera
2023-01-07, 10:13
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Kan du vara mer precis i ditt mumlande?

Varför är du så otrevlig? Har någon tjej sårat dig eller vad?

Det är ganska vanligt att utländska taxichaufförer försöker utnyttja svenska fulla tjejer som tar en taxi hem. Förr kunde man sätta en full tjej på en taxi för att hon skulle komma hem säkert, idag bör man som ensam tjej absolut inte åka taxi. Jag har personligen blivit antastad av en taxichaufför när jag var berusad och på väg hem. Som tur var hade jag en pojkvän som mötte upp mig och slog sönder idioten.
Citera
2023-01-07, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Varför är du så otrevlig? Har någon tjej sårat dig eller vad?

Det är ganska vanligt att utländska taxichaufförer försöker utnyttja svenska fulla tjejer som tar en taxi hem. Förr kunde man sätta en full tjej på en taxi för att hon skulle komma hem säkert, idag bör man som ensam tjej absolut inte åka taxi. Jag har personligen blivit antastad av en taxichaufför när jag var berusad och på väg hem. Som tur var hade jag en pojkvän som mötte upp mig och slog sönder idioten.

Jag är allmänt less och bitter på folks beteenden, kvinnor som män. Men kvinnor och deras beteenden är jag synnerligen irriterad över. Vill man avgöra en människas karaktär så ge denne makt. Och det är bara att titta på hur folk beter sig. Det är avskräde hela högen.

Mycket är förtvivlan och besvikelse också. Vi skulle kunna leva i ett shangri-la om folk började tänka lite istället för att agera narcissistiska idioter.

Kvinnor har det inte lätt, men det har inte män heller och vi utsätter varandra för det elände vi lever i. Sedan gnälls det ifrån båda håll och ingen gör något åt det.
Kommer det någon som tänker utanför boxen så åker denna på en box (slag) av dom andra istället.

Typ som i The Matrix, folk är slavar i det här systemet men samtidigt så agerar folk sina egna fångvaktare också. En liten theramed two in one.
Citera
2023-01-07, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JA76
Tycker inte du ska skriva sånt där när du inte har den blekaste aning om vad fan som hänt!!!

klart han kan skriva vadsomhelst om sandapor,dom ska trakasseras till den dag dom hoppar framför ett tåg för helvete
Citera
2023-01-19, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andram
Hr han blivit dömd än? Vad kommer han få för straff ? Vem är tjejen

Rättegången har varit idag, domen kommer om en vecka
Citera
2023-01-20, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Linaannasvea
”Händelsen ska ha inträffat natten till den 28 augusti förra året efter den misstänkta mannen kört kvinnan från Lidköping till Skara. De misstänkta övergreppen ska sedan ha skett i kvinnans bostad.”

Citat från nlt 2023-01-06

Vet ngn mer ?
Rättegången var igår, domen kommer om en vecka. Wae. mindes ingenting och visste inte hur hans mobil kopplats upp på en mast i Skara.
Han förstod inte heller hur hans bil registrerats i Skara, trots översättning av TVÅ TOLKAR😅
Och att hans fru ringt honom 46gånger under timmarna då brottet begicks förklarar han med att hon brukar ringa honom när dom är hemma båda två men befinner sig i var sitt rum. Deras lägenhet på Annagatan i Lidköping är 72kvm..
Vittnet som var kallat (jobbar på Cyrano i Lidköping) fick hämtas dit av polisen då han inte "ville" infinna sig..
Citera
2023-01-21, 17:41
Medlem
Citat:

Låt oss säga att ert uppmålade scenario var sant:

För mannen som då försöker köpa henne är ju guds bästa barn!

Åh neeej, kvinnan lurade mannen på den brottsliga handling han så fromt ville genomföra. Stackarn!

🤮

Ni resonerar som små jvla r*vhål.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in