Citat:
Ursprungligen postat av
IceStick
Låt mig gissa: En utländsk man flyr från krig och börjar nytt liv i Sverige. Han lyckas påbörja någon sorts taxiverksamhet, säkert svartjobb. En kvinna tycker att det är en rimlig idé att sätta sitt liv i den mannens händer. Mannen uttalar direkt före färd att om kvinnan skulle vara intresserad så slipper hon betala för resan om han får ha samlag med henne när dom kommer fram. Kvinnan accepterar erbjudandet och färden påbörjas. Väl framme så (som vanligt) så säger kvinnan att hon har huvudvärk och kan tyvärr inte fullfölja dealen. Chauffören blir såklart besviken och säger då att det kostar x kronor. Kvinnan säger att hon kan tyvärr inte betala för hon har glömt plånboken hemma. Killen blir förbannad och påpekar att dom är ju för fan framme, vid hennes bostad, hennes hem! Gå in och hämta plånboken?? Jag kan vänta. Kvinnan gnuggar geniknölarna i 50 sekunder och kommer sedan på en idé, hon svarar mannen: "Ja, så gör vi! Vänta så kommer jag med pengarna!", sedan så går hon in, låser alla dörrar, drar ner persienner, ringer polisen och säger att hon blivit våldtagen och hon säger också att mannen är utanför hennes hus i sin bil och hon tror att han onanerar och kollar på barnporr. Polisen kommer dit och tar kvinnan på hennes ord och negerjäveln deporteras dit han kom ifrån.
Lesson learned, undvik kvinnor i dagsläget.
Gör ont att läsa va du skriver för jag har varit med oM liknande!?
Tjejen blir lämnad i klubben av sin vän hon gråter i klubben o vet inte va hon ska göra
,,,
Jag känner igen henne o frågar va har hänt sen hon förklarar att hon bor 40 kilometer ifrån klubben o blev precis lämnad o hon vet inte hur hon ska ta sig hem!
Jag som e snäll o ringer min vän på natten väcker honom för han ska köra henne med mig i bilen så hon kommer hem!
Min vän går med på det o frågar att hon kan betala bensin?
Hon sa hon har pengar hemma det blir inga problem!
När vi kommer fram o hon ska lämna bilen vid huset frågar min vän snällt kan du hämta pengarna då? (Handlade nog om 300 kronor om jag minns rätt)
Hade hon sagt från början hon har inga pengar jag hade ändå tagit henne hem sen
Hon svarar med att hon kände sig hotad av oss o trodde vi skulle våldta henne under de 40 kilometerna!
Kommer aldrig glömma jag hade koll inte jag eller min vän sa en enda sliskig grej vi båda tyckte synd om henne!
Vi satt på låtar som hon ville lyssna på!
Det slutade med att hon ville ringa polisen från ingenstans!
En läxa för livet även om en kvinna blir sönder slagen framför mina ögon kommer aldrig att hjälpa Till igen!
Dessa e inte ens människor