• 1
  • 2
2023-01-06, 22:50
Medlem
”Händelsen ska ha inträffat natten till den 28 augusti förra året efter den misstänkta mannen kört kvinnan från Lidköping till Skara. De misstänkta övergreppen ska sedan ha skett i kvinnans bostad.”

Citat från nlt 2023-01-06

Vet ngn mer ?
Senast redigerad av Linaannasvea 2023-01-06 kl. 22:57. Anledning: För lite info
Citera
2023-01-06, 22:51
Medlem
Har du något citat eller är allt något du hittat på?
Citera
2023-01-06, 22:56
Moderator
Chantres avatar
https://www.nlt.se/2023/01/06/lidkop...ldtagit-henne/

Dock låst artikel.
Citera
2023-01-06, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Armadou
Har du något citat eller är allt något du hittat på?

Har uppdaterat trådstarten
Citera
2023-01-06, 23:13
Bannlyst
Låt mig gissa: En utländsk man flyr från krig och börjar nytt liv i Sverige. Han lyckas påbörja någon sorts taxiverksamhet, säkert svartjobb. En kvinna tycker att det är en rimlig idé att sätta sitt liv i den mannens händer. Mannen uttalar direkt före färd att om kvinnan skulle vara intresserad så slipper hon betala för resan om han får ha samlag med henne när dom kommer fram. Kvinnan accepterar erbjudandet och färden påbörjas. Väl framme så (som vanligt) så säger kvinnan att hon har huvudvärk och kan tyvärr inte fullfölja dealen. Chauffören blir såklart besviken och säger då att det kostar x kronor. Kvinnan säger att hon kan tyvärr inte betala för hon har glömt plånboken hemma. Killen blir förbannad och påpekar att dom är ju för fan framme, vid hennes bostad, hennes hem! Gå in och hämta plånboken?? Jag kan vänta. Kvinnan gnuggar geniknölarna i 50 sekunder och kommer sedan på en idé, hon svarar mannen: "Ja, så gör vi! Vänta så kommer jag med pengarna!", sedan så går hon in, låser alla dörrar, drar ner persienner, ringer polisen och säger att hon blivit våldtagen och hon säger också att mannen är utanför hennes hus i sin bil och hon tror att han onanerar och kollar på barnporr. Polisen kommer dit och tar kvinnan på hennes ord och negerjäveln deporteras dit han kom ifrån.

Lesson learned, undvik kvinnor i dagsläget.
Citera
2023-01-07, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chantre
https://www.nlt.se/2023/01/06/lidkop...ldtagit-henne/

Dock låst artikel.
Han heter wae. mustafa. bosatt i Lidköping
Senast redigerad av JA76 2023-01-07 kl. 00:27.
Citera
2023-01-07, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IceStick
Låt mig gissa: En utländsk man flyr från krig och börjar nytt liv i Sverige. Han lyckas påbörja någon sorts taxiverksamhet, säkert svartjobb. En kvinna tycker att det är en rimlig idé att sätta sitt liv i den mannens händer. Mannen uttalar direkt före färd att om kvinnan skulle vara intresserad så slipper hon betala för resan om han får ha samlag med henne när dom kommer fram. Kvinnan accepterar erbjudandet och färden påbörjas. Väl framme så (som vanligt) så säger kvinnan att hon har huvudvärk och kan tyvärr inte fullfölja dealen. Chauffören blir såklart besviken och säger då att det kostar x kronor. Kvinnan säger att hon kan tyvärr inte betala för hon har glömt plånboken hemma. Killen blir förbannad och påpekar att dom är ju för fan framme, vid hennes bostad, hennes hem! Gå in och hämta plånboken?? Jag kan vänta. Kvinnan gnuggar geniknölarna i 50 sekunder och kommer sedan på en idé, hon svarar mannen: "Ja, så gör vi! Vänta så kommer jag med pengarna!", sedan så går hon in, låser alla dörrar, drar ner persienner, ringer polisen och säger att hon blivit våldtagen och hon säger också att mannen är utanför hennes hus i sin bil och hon tror att han onanerar och kollar på barnporr. Polisen kommer dit och tar kvinnan på hennes ord och negerjäveln deporteras dit han kom ifrån.

Tycker inte du ska skriva sånt där när du inte har den blekaste aning om vad fan som hänt!!!
Citera
2023-01-07, 00:34
Moderator
Chantres avatar
Om det är personen som nämns i tråden så är han gift. Inget företag registrerat på sig. Förekommer inte tidigare på Lexbase.
Citera
2023-01-07, 00:40
Medlem
Citat:
Om det är personen som nämns i tråden så är han gift. Inget företag registrerat på sig. Förekommer inte tidigare på Lexbase.

Gift, bor i Lidköping annagatan 42
Född 870102
Citera
2023-01-07, 00:43
Medlem
Citat:
Brukade hänga på Alfreds i Lidköping, har "vänner" på restaurang Cyrano i Lidköping
Citera
2023-01-07, 07:14
Medlem
Hr han blivit dömd än? Vad kommer han få för straff ? Vem är tjejen
Citera
2023-01-07, 07:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IceStick

Det skrämmande är att kvinnor gör det där skamlöst också. Dom har fan noll respekt för människor. Dom är som små vandrandes Adolf Hitlers hela högen. Med reell makt!

Jag förstår att du raljera lite men jag förstår också hur lite du egentligen raljerar då jag inte är verklighetsfrånvänd utan tyvärr ganska vaken och analytisk av mig.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in