2023-01-06, 22:44
Medlem
Pippipipparpippins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HemskeSven
Lysande slutledningsförmåga!
Tackar. Trotts att jag är född i farstun så ställde jag ju ändå frågan.
Citera
2023-01-06, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fiftyforfifty
Att du och dina gelikar inte förstår, det förstår jag och förväntar mig absolut inget annat från er. Som sagt, den mentalitet som dumpen anhängare har är kopplad till låg intelligens och lågutbildade.
Dumpen gör då något i varje fall, de som förändrar världen till det bättre om så bara en millimeter
förtjänar inte att få skit för det.
Jag upplever inte att det finns något uppviglande på dumpen, flertalet av de som hängs ut är dömda
sexualbrottslingar, som notoriskt fortsätter. Trots det så finns det ingen som vill lyncha dem
Citera
2023-01-07, 01:14
Medlem
KebabOchBearnaises avatar
Tror det finns många som sitter på poster som honom som söker efter barn eller bara är allmänt vidriga människor. Våldtäkter, kvinnomisshandel, psykisk störning osv.

Det dyker ju upp nya störda människor hela tiden som sitter på högre positioner än medelsvensson
Citera
2023-01-07, 02:30
Medlem
I politikbyrån så var dom i Almedalen. Herr Alexander Bard och riksdagskandidat för MED sa då "Vi vill klassiska partistämmor där alla ligger med varandra och super mycket".

Och ja, har skärmdump från SVT som bevisar att det jag skriver är sant.

MED är bara ett gäng stollar.. ju tidigare de försvinner desto bättre.

Inför förra valet (2018) värvade de Katerina Janouch...

En sak som visade sig vara ganska ogenomtänkt och osmart.. för hon är den hon är så dom fick inse att... Det är inte smart att värva en en rasistisk högerextrimist som företrädare..

Detta parti har som sagt så grava problem att de har avskaffat sitt eget existensberättigande för länge sen.
Citera
2023-01-07, 03:13
Medlem
Benny98s avatar
Mannen hade sin penis som avatar- den fiktiva flickan hade redan sett hans penis när hon kom in i chatten. Mannen dök aldrig upp till mötet som den fiktiva flickan ville ha.

Så vad vi har är en snuskgubbe som gillar att hänga på knullsidor, men det är ett väldigt privat intresse som många har. Den fiktiva 14-åringen fick egentligen inte hänga på den här sidan, det var därför hon ville att han inte skulle anmäla henne.

Felet han gjorde var att han fortsatte att chatta med den fiktiva 14-åringen, ställde vuxna frågor till henne, samt att han dessutom i sitt yrkesliv är intresserad av skolfrågor, vilket är en försvårande omständighet.
Citera
2023-01-07, 06:32
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snooper123
Har han något kvar att leva för?
Han har väl kuken kvar och kan tröstrunka? Det skulle vara det då.
Citera
2023-01-07, 07:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pippipipparpippin
Är det här den politik som MED haft för avsikt att föra? Alltås att legalisera det Dumpen kämpar mot?
Kommer MED att överleva som parti?

Sexköp är legaliserat av 90% av länderna i västvärlden.
Dom vill nog återställa rättssäkerheten vid våldtäckts mål.

Dom vill alltså göra Sverige till ett normalt europeiskt land.
Citera
2023-01-07, 09:07
Medlem
Är han invald för Skövdepartiet i Skövde kommun?
Citera
2023-01-07, 09:23
Citat:
Ursprungligen postat av Benny98
Så vad vi har är en snuskgubbe som gillar att hänga på knullsidor, men det är ett väldigt privat intresse som många har.

Nej. Mannen har sökt kontakt med minderåriga. Spelar ingen roll om det var en fiktiv minderårig i detta fallet.
Citera
2023-01-07, 09:49
Medlem
ankademikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pippipipparpippin
Då tolkar jag det som att vi tycker lika?
Frågan är då, vad vill MED egentligen? Och är detta relaterat till deras företrädares lagvidriga överträdelser i dagsläget?

EPåpekar hur tokigt ditt inlägg är, detta alltså:
"Är det här den politik som MED haft för avsikt att föra? Alltås att legalisera det Dumpen kämpar mot?
Kommer MED att överleva som parti?"

Att du säger dig tolka mitt påpekande, att den politik du kallar pedofil-medlöperi är normal politik europeiska länder och inte pedofilvurm, som medhåll bevisar att du är en idiot.

Ser även att du skriver Janouchs motstånd mot massinvandring gör henne till rasistsk högerextremist ( #128 ).

Sjuka pladdrare.
Citera
2023-01-07, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Meiji
Nej, det kan man inte anta. Vad jag förstår, så fiskar Dumpen efter *svensktalande* gäddor. Som förväntat, så fångar man då främst svenskar.

Vilket är skitsnack. De har haffat en hel del icke-vita. Men den stora majoriteten har visat sig vara etniska svenskar. Detta är fakta och ni kan sluta att förtränga detta. Etniska svenskar knullar barn i Thailand, trots att Sverige har massa babbar som inte åker och knullar barn i Thailand. Det är en svensk pedofilgrej detta.
Citera
2023-01-07, 09:55
Medlem
Grodfrityrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trollmongot
Sexköp är legaliserat av 90% av länderna i västvärlden.
Dom vill nog återställa rättssäkerheten vid våldtäckts mål.

Dom vill alltså göra Sverige till ett normalt europeiskt land.
Det stämmer inte.

Karta:
https://sv.wikipedia.org/wiki/Prosti..._the_world.PNG
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in