2023-01-07, 10:00
Medlem
Pippipipparpippins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ankademiker
EPåpekar hur tokigt ditt inlägg är, detta alltså:
"Är det här den politik som MED haft för avsikt att föra? Alltås att legalisera det Dumpen kämpar mot?
Kommer MED att överleva som parti?"

Att du säger dig tolka mitt påpekande, att den politik du kallar pedofil-medlöperi är normal politik europeiska länder och inte pedofilvurm, som medhåll bevisar att du är en idiot.

Ser även att du skriver Janouchs motstånd mot massinvandring gör henne till rasistsk högerextremist ( #128 ).

Sjuka pladdrare.

Jag får be om ursäkt om jag råkat kalla någon rasistisk högerextremist.
Jag tycker i normalfallet inte att invandringskritiker är rasister.

Sen får jag lägga ned den här diskussionen om MED för min del då jag i allmänhet vet för lite om var de står i sina olika frågor. Dock tycker jag att du läser in för mycket utifrån mina uttalanden som är högst spartanska i denna tråd.
Citera
2023-01-07, 10:13
Medlem
Grodfrityrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ankademiker
Det som nämnts, köpar/säljar-neutral lag rörande prostitution och nymodigheteten samtyckeslag har väl ingen explicit pedofil koppling. Danska män och de i andra länder inte pedofiler för att de gillar lagarna de har.

Jag ogillar jag libertanism/gränslöshet som MED tycks luta åt, och förstår det är vad som fiskas efter, men enskilda politikers moral styrs knappast av partiprogram, där jag inte sett att MED vill luckra upp ålderskrav som L:s och C:s ungdomspolitiker.

Såväl högern, vänstern och mitten torde ha haft påkomna pedofiler. Att Bard snackat med MED värst i tråd, men även Örebropartiets Markus Allard och SD:s Riks har det.

Det är väl inget konstigt med att snacka med Bard, men Bard står som kandidat nummer 19 på MEDs riksdagslista.

https://www.medborgerligsamling.se/r...or-valet-2022/
Citera
2023-01-07, 10:15
Medlem
Bizmarcks avatar
Ganska snygg kuk för sin ålder ändå!
Citera
2023-01-07, 10:23
Medlem
Så jävla många sjuka personer i Sverige. Känns som att varje gata har minst en pedofil, mördare och våldtäktsman. Fucking vidriga männniskor hela högen. När fan blev det så vanligt med pedofiler? Är allt p.g.a. att sociala medier och chattappar som Kik gör det enkelt för de att kontakta barn?

Pedofiler förtjänar livstids fängelse, alternativt dödsstraff.
Citera
2023-01-07, 10:32
Medlem
Grodfrityrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morgonrodnad
Hur högt upp på listan stod han? Hade han några andra uppdrag för partiet?

I övrigt självfallet bra av MED att agera direkt. Inget centerpartistiska velande.

Plats 25 år 2018,
plats 29 år 2022,
Han har varit ledamot i partistyrelsen.

Partistyrelse, Aug 2022
https://web.archive.org/web/20220812...partistyrelse/
Citera
2023-01-07, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grodfrityr
Det stämmer inte.

Karta:
https://sv.wikipedia.org/wiki/Prosti..._the_world.PNG

Jo jag skrev västvärlden.

I många länder är lagarna till för att hålla sexarbetare borta i från gatorna
men polisen ser ofta mellan fingrarna.
Citera
2023-01-07, 10:39
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gulblendkarringen
Vilket är skitsnack. De har haffat en hel del icke-vita. Men den stora majoriteten har visat sig vara etniska svenskar. Detta är fakta och ni kan sluta att förtränga detta. Etniska svenskar knullar barn i Thailand, trots att Sverige har massa babbar som inte åker och knullar barn i Thailand. Det är en svensk pedofilgrej detta.

Tveksamt. Det finns minderåriga, eller väldigt unga, tjejer i skolan idag som är sambo med tunnhåriga, äldre män. Så var det knappast förr. Undras när detta ska undersökas och lyftas fram i media.

Sedan har det säkert en del att göra med hur man kommer i kontakt med folk.
Citera
2023-01-07, 10:50
Medlem
Grodfrityrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trollmongot
Jo jag skrev västvärlden.

I många länder är lagarna till för att hålla sexarbetare borta i från gatorna
men polisen ser ofta mellan fingrarna.
Japp, du skrev västvärlden, fast det stämmer ändå inte.
Citera
2023-01-07, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gulblendkarringen
Vilket är skitsnack. De har haffat en hel del icke-vita. Men den stora majoriteten har visat sig vara etniska svenskar. Detta är fakta och ni kan sluta att förtränga detta. Etniska svenskar knullar barn i Thailand, trots att Sverige har massa babbar som inte åker och knullar barn i Thailand. Det är en svensk pedofilgrej detta.

Statistiken vi har att gå på är från BRÅ, och den statistiken undviker många icke-svenskar att hamna i.

Muslimer har pedofili som en del av deras religion då deras profet var pedofil, de gifter bort minderåriga hela tiden, och våldtäktsoffer ska antingen hålla käften eller "heder"-mördas. Alltså är det osannolikt att muslimer anmäler barnvåldtäkter till svensk polis.

Judar har egna "polis"-styrkor och sköter allt internt, och även dem tillåter pedofila handlingar som svenskar skulle ha polisanmält, som t.ex. att låta en gammal gubbe skära bebisar i kuken. Det finns även dokumentärer på youtube och netflix där judar själva berättar att våldtäkter inom ortodoxa äktenskap inte får anmälas och att sexuella övergrepp mot barn hanteras internt utan att blanda in den vanliga polisen.

Även romer har egna rättssystem och undviker myndigheter så mycket som möjligt, så att de inte är tungt representerade som pedofiler i BRÅ-statistik säger inte ett skit.
Citera
2023-01-07, 12:00
Medlem
NasseTuggars avatar
Tid för operation! Och som straff pissa i påsen på magen! DVS skär av det som hänger där......
Är så djävla trött på mydigheter är så satans slappa i detta landet! Vad hjälper det att låsa in.. Han får stryk i fängelset men när han kommer ut är han tillbaka på ruta ett!
Citera
2023-01-07, 12:25
Medlem
Benny98s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sickmyduck
Nej. Mannen har sökt kontakt med minderåriga. Spelar ingen roll om det var en fiktiv minderårig i detta fallet.

Jag är inte säker på att den här mannen har sökt kontakt med minderåriga. Hans beteende är gränsöverskridande, det kan man skriva under på. Men han hänger alltså på en knullsida, där han tycks ha tillbringat åtskilliga timmar eftersom han har varit medlem sedan år 2013. Som avatar har han en bild på sitt könsorgan. Så långt är det hans privata intresse, som inte angår någon annan, även om jag personligen inte skulle tycka att det är höjden av underhållning.

En dag ramlar en 14-årig flicka in på chatten, som säger snälla säg ingenting om att jag inte är 18 år, jag söker en knullkompis. Det som är gränsöverskridande är att han då fortsätter att chatta med flickan, ställer frågor om hon har rakat sig och säger att han också söker en knullkompis och gärna vill träffas. Men han kommer aldrig till något möte, det är hela tiden flickan som vill få till ett möte. Man kan därav inte dra den säkra slutsatsen att det här är en man som är farlig för barn. Om du ska citera mig så föredrar jag att du citerar hela mitt inlägg.
Citera
2023-01-07, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Det var så många bra alternativ att det blev svårt att välja. Jag tycker han skulle hänga sig naken i flaggstången. Gärna med falukorven i röven.

Det var ett bra förslag - en skön kombo.

Men ingenting slår väl det gamla, hederliga och raka sättet: ta älgstudsaren, pipan i munnen och spraymåla tapeten ovanför träsoffan i köket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in