2023-01-06, 20:05
Medlem
Sunimods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heisenberg32
Leifs huvudsakliga sysselsättningen är att han undervisar på högskolan.. ska bli spännande o se hur skolan agerar
Troligen tar han ut pension och kryper undan all uppmärksamhet.
Straff får han via alla vänner och bekanta som kommer ta avstånd från honom.

Tänk vilken skit folk kan sätta sig i för att fel kroppsdel får makten över kroppen.
Citera
2023-01-06, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nadishodan
Vad babblar du om? Med är sedan tidigare ett känt tillhåll för pedofiler med Bard i spetsen. Att det inte har uppmärksammats mer är för att det är ett dvärgparti. Hoppas fler får upp ögonen för er peddodyrkare.
Har centerpartiet fått konkurrens? Huserar det gamla nazistsympatisörer i MED också, som i centerpartiet?
Citera
2023-01-06, 20:26
Medlem
tingsryd2.8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grodfrityr
Ytterligare några exempel, 20 december, 2020:
https://petterssonsblogg.se/2020/12/...g-om-pedofili/

30 april, 2021:

https://petterssonsblogg.se/2021/04/...-for-pedofili/

Oj det var värst
Om det nu inte bara är att statistiken skulle slumpat sig så, undrar vad det beror på? Är det vanligare bland bönder eller nåt?
Citera
2023-01-06, 20:50
Medlem
Porryhatters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Polymoth
Verkar som att han fick det lite hett om öronen och tagit ner sidan;

"piggatorpblog.wordpress.com is no longer available.
The authors have deleted this site."

Verkar vara så att han flyttade till Skövde 2009, är lite osäker på hur man får fram mer information men detta är saxat från Mrkoll, en användare nämnde att han var 67 år gammal och bodde med sin fru som är 57 och det stämmer med personen nedan.

"Leif är en man som är född den 4 augusti 1955 och bosatt i Skövde på Pi**atorp 1. Han flyttade till sin nuvarande villa eller småhus för 13 år sedan (den 1 november 2009)."

(Censurerade adressen ifall det skulle visa sig vara fel person eller om man helt enkelt inte får länka adresser)

Bloggen finns kvar på Wayback.
https://web.archive.org/web/20230104...piggatorpblog/
Citera
2023-01-06, 21:40
Medlem
snooper123s avatar
Har han något kvar att leva för?
Citera
2023-01-06, 21:59
Medlem
fiftyforfiftys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrL0c
Vem fan bryr sig? Brottsprovokation är bara otillåtet för polisen. Resten av oss får ägna oss friskt åt det. Fattar inte din poäng.

Att du och dina gelikar inte förstår, det förstår jag och förväntar mig absolut inget annat från er. Som sagt, den mentalitet som dumpen anhängare har är kopplad till låg intelligens och lågutbildade.
Citera
2023-01-06, 22:00
Medlem
Man måste ändå titta lite på hur otroligt mycket kvinnor betyder i världen. Män kommer riskera allt och mer än allt för dessa unga kroppar. Gud visste vad han gjorde när han tog fram den feminina modellen. Vad fan skulle vara av jorden om inte dessa ungmöar fanns?
Citera
2023-01-06, 22:05
Medlem
Bizmarcks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snooper123
Har han något kvar att leva för?

Varför skulle han inte ha det?
Bara att köpa en mysig stuga i norr och njuta av natur och djur medan pensionen rullar på.
Citera
2023-01-06, 22:13
Medlem
ankademikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pippipipparpippin
Är det här den politik som MED haft för avsikt att föra? Alltås att legalisera det Dumpen kämpar mot?
Kommer MED att överleva som parti?
Citat:
Ursprungligen postat av Svettiga-babbar
Så partiet som vill legalisera sexköp och avskaffa samtyckeslagen m.m. har snuskiga gubbar som kandidater? Helt omöjligt att förutse.

Det som nämnts, köpar/säljar-neutral lag rörande prostitution och nymodigheteten samtyckeslag har väl ingen explicit pedofil koppling. Danska män och de i andra länder inte pedofiler för att de gillar lagarna de har.

Jag ogillar jag libertanism/gränslöshet som MED tycks luta åt, och förstår det är vad som fiskas efter, men enskilda politikers moral styrs knappast av partiprogram, där jag inte sett att MED vill luckra upp ålderskrav som L:s och C:s ungdomspolitiker.

Såväl högern, vänstern och mitten torde ha haft påkomna pedofiler. Att Bard snackat med MED värst i tråd, men även Örebropartiets Markus Allard och SD:s Riks har det.
Senast redigerad av ankademiker 2023-01-06 kl. 22:38.
Citera
2023-01-06, 22:24
Citat:
Ursprungligen postat av Pippipipparpippin
Är det här den politik som MED haft för avsikt att föra? Alltås att legalisera det Dumpen kämpar mot?
Kommer MED att överleva som parti?

Lysande slutledningsförmåga!
Citera
2023-01-06, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tingsryd2.8
Oj det var värst
Om det nu inte bara är att statistiken skulle slumpat sig så, undrar vad det beror på? Är det vanligare bland bönder eller nåt?
Utan att veta men var det inte väldigt länge sedan som C verkligen var ett parti för bönder?
Senast redigerad av PooSausage 2023-01-06 kl. 22:59.
Citera
2023-01-06, 22:42
Medlem
Pippipipparpippins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ankademiker
Det som nämnts, köpar/säljar-neutral lag rörande prostitution och nymodigheteten samtyckeslag har väl ingen explicit pedofil koppling. Danska män och de i andra länder inte pedofiler för att de gillar lagarna de har.

Jag ogillar jag libertanism/gränslöshet som MED tycks luta åt, och förstår det är vad som fiskas efter, men enskilda politikers moral styrs knappast av partiprogram, där jag inte sett att MED vill luckra upp ålderskrav som L:s och C:s ungdomspolitiker.

Såväl högern, vänstern och mitten torde ha haft påkomna pedofiler. Att Bard snackat med MED värst i tråd, men även Örebropartiets Markus Allard och SD:s Riks har det.

Då tolkar jag det som att vi tycker lika?
Frågan är då, vad vill MED egentligen? Och är detta relaterat till deras företrädares lagvidriga överträdelser i dagsläget?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in