Citat:
Har väl kvar ett gammalt bankkonto i CH från tiden före det att han "flydde" till Sverige. Till detta bankkonto finns ett internationellt bankkort kopplat. Även om banke i CH numera informerar svenska banker om svenska medborgares innehav så torde inte informera iranska banker om saken.
Tack för den Vet dock inte vad CH står för.
Men jag tolkar det som ett konto utomlands. Det har jag hört talas om När det gällde Svenskar som flyttade pengar utomlands .. Med det internationella Kreditkortet.
Men det har jag hört om att det fanns en " återvändare " regel .. att man kunde taga upp det till Skatt slapp man sanktioner.
Jag tänker i termer av att han är Här illegalt i viss mening . Han är utvandrad men träffar på Domare Cohen på gatan
Har affärer eller skall vi säga brott med stora belopp i Rörelse.
Jag är Ju Svensk så jag får inte de knepiga frågorna vid inresa man kan få i andra länder
" Syftet md Inresan " " Var bor ni " med kanske en rutin som jämför inresedatum med utresedatum
han kan ju ha kommit via bron
12 x Polisanmäld Det kan ju vara gammalt men det är ändå märkligt att det inte fångas på ngn Myndighet.
Syftet med rean hit ..jaeeh bedriva olaglig verksamhet ..Lusfräck fan smyger bakom pelare i Domstolen.
Känns ändå tills vidare att han har ett konto från den tiden han inte F*ckat upp det på ngn Bank
typ Swedbank Detta kontot igång.
En advokat --jurist granskar inte dom möjligen kollar hemsidan adress
Det nämndes Swisha pengar det borde gå finna var dessa belopp hamnar
Jag tror helt enkelt det fungerar så Pissdåligt Märta med 5000 i madrassen klämmer dom åt men en råbuse i Slips .Rullar dom ut röda mattan för bjuder på Konjak kvittar vilken oligark det är.
Har han schappat till Teheran ? Snuten vilade igen så att han hann sticka Iväg. Skratta hela vägen till banken var den nu finns.
Har Reportern gett saken till Kling och Klang först det skall man ju göra Dom behöver ju hjälp
för att förhindra Brott " Vara Samariten "
Våran bäste man
https://www.gp.se/nyheter/g%C3%B6teb...-oss-1.4379538
Säg 12 anmält Toppen av isberget gissar 70 talet totalt.. kanske ännu mer ..många vill ju inte skylta med att blivit fintad av en Svartskalle.
Frågar ni mig går det heller inte anmäla utan snuten börjar bråka. Börjar granska ens egna affärer.