2023-01-02, 22:37
Medlem
TELAVIV91s avatar
Kan vara trevligt när det putar ut mycket under kläderna men utan kläder är det inte kul med jättemeloner.
Citera
2023-01-03, 00:41
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Ännu mer goja *gäsp".

Är det del av din terapi att spy ur dig din sinnessjukdom över tangenterna?

Be dem öka på medicinen och tills det att din hjärna har läkt någorlunda så kan du hänga i subforumet "parafila störningar".

Nu orkar jag inte besvara dig längre, orkar knappt läsa dina inlägg. Ciao.

Att med sexuell besatthet "klämma & spruta på stora bröst" vittnar om att du försöker fly från ngt i ditt liv.

Ditt hjärta skriker efter mamma när du ser en kvinnas stora behag men din penis skriker sexuellt objektifierad trigger. Du klämmer på brösten, lägger satsen & sedan kryper du naken upp i den prostituerade kvinnans famn där du vill bli vaggad till sömns.

Du ser alltså samma par (stora) bröst som både trygghet & sexuell trigger. Jag förstår att det skapar en förvirring hos dig (pga din potentiella funktionsnedsättning) men klarar du inte av att skilja mellan trygghet & sexuell lust så kanske du ska försöka undvika sexuell intimitet öht, både irl & över nätet (i synnerhet när det gäller stora bröst) då du inte klarar av att hantera rådande situation. Detta säger jag för din egen skull. Just saying.
Citera
2023-01-03, 00:43
Medlem
snooper123s avatar
Folk som opererar in massa silikon så dom blir alldeles för stora är inte sexiga. Tror nog att dom flesta håller med mig.
Citera
2023-01-03, 10:18
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Patrik2108
Jag är inte precis ensam om denna uppfattning ser jag nu när jag läst tråden. Det är kanske en myt som upprepats att dumma män gillar stora bröst. Men jag har sett en input här i tråden som stöder det.

Detta är bara en synpunkt från halaltarzan men hans uppfattning är alltså att stora boobs gör att tröskeln till oigenomtänkt rutinraggande överskrids.
En vanlig sexig kvinna utlöser inte detta beteende då de som attraheras av henne har mer finess och respekterar den personliga integriteten i någon mån. Stora boobs däremot utlöser neandertal-beteendet, man rusar fram och dreglar.
Om det är som halaltarzan påstår så visar det på just det att de som rusar fram till stora boobs saknar någon sorts takt och finess.
Jag skulle vilja påstå att det helt saknas vetenskapliga belägg för detta, men du får gärna försöka gräva fram några sådana.

Det är för övrigt väldigt individuellt vad man betraktar som stora bröst. Om man ska använda kupstorlek som mått skulle jag vilja säga att det börjar vid D-storlek, men andra har säkert andra tankar kring det. Personligen umgås jag precis lika bra med en kvinna med A-storlek som en med F-storlek, men föredrar de som har naturliga boobs före de som har silikon oavsett storlek.

Finess har inget med intelligens att göra heller utan härrör sig ju till social kompetens och denna är oftast till stora delar en funktion av god uppfostran. Jag tror du är ute och cyklar.
Citera
2023-01-03, 11:13
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intensivtklok
Det är för övrigt väldigt individuellt vad man betraktar som stora bröst. Om man ska använda kupstorlek som mått skulle jag vilja säga att det börjar vid D-storlek,

Trådtiteln anger att frågan gäller enorma bröst, vilket är något betydligt mer än "stora".
Citera
2023-01-03, 11:26
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av All-the-way-77
Trådtiteln anger att frågan gäller enorma bröst, vilket är något betydligt mer än "stora".
Vad som är enormt är också väldigt öppet för en tolkning...
Senast redigerad av Intensivtklok 2023-01-03 kl. 11:37.
Citera
2023-01-03, 12:29
Medlem
DonaldTrummps avatar
Citat:

Hittills har väl tråden handlat om två storlekar, inga bröst alls eller rejält stora. Det finns betydligt fler storlekar än så. Själv är jag inte så förtjust i "sillisar" men många damer som köper sådana gör ju inte det för att få jättepattar utan för att kunna skylta med något som liknar bröst. Att vara helt utan kan också vara ett problem för den upplevda kvinnnligheten.

Mike Pence
Citera
2023-01-03, 12:42
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:

Det är definitivt öppet för tolkning, men något som är just "enormt" är mycket mer än bara stort.

Jag köpte en stor tårta, vs, jag köpte en enorm tårta.
Citera
2023-01-03, 12:43
Medlem
angelamerkels avatar
Varje vecka dyker det upp någon religiös tokpelle som ännu inte förstår att alla går igång på olika saker..

Jag kan inte förstå det.. kan någon förklara vad det handlar om? Är det en total oförståelse för i princip allt som pågår utanför en själv? Stackars TS barn som lär ta emot mycket passiv aggressivitet från sin far som är helt oförstående över att de gillar jordgubbsmarmeladen istället för pappas fikonmarmelad?
Citera
2023-01-03, 15:29
Bannlyst
Det är väl bra att alla föredrar olika? Det är ju inte alla tjejer som har små bröst…
Citera
2023-01-04, 18:25
Medlem
Girlnextdoor751s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snooper123
Folk som opererar in massa silikon så dom blir alldeles för stora är inte sexiga. Tror nog att dom flesta håller med mig.

Håller med dig. Är inte proportionerligt till deras kroppar vilket gör att det ser sjukt onaturligt ut.
Citera
2023-01-04, 18:29
Medlem
ShotsFireds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snooper123
Naturligt ska det vara.
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Dags att öka på medicineringen.

Lycka till med din mentala läkningsprocess.

Hänvisar dig under tiden till subforumet parafila störningar.

Ciao.
Han skrev ett mycket stört inlägg.
I bästa fall får vi hoppas att han bara har glömt att ta sin medicin. Annars behövs akutvård.
Citat:
Ursprungligen postat av Adonis.
Att med sexuell besatthet "klämma & spruta på stora bröst" vittnar om att du försöker fly från ngt i ditt liv.

Ditt hjärta skriker efter mamma när du ser en kvinnas stora behag men din penis skriker sexuellt objektifierad trigger. Du klämmer på brösten, lägger satsen & sedan kryper du naken upp i den prostituerade kvinnans famn där du vill bli vaggad till sömns.

Du ser alltså samma par (stora) bröst som både trygghet & sexuell trigger. Jag förstår att det skapar en förvirring hos dig (pga din potentiella funktionsnedsättning) men klarar du inte av att skilja mellan trygghet & sexuell lust så kanske du ska försöka undvika sexuell intimitet öht, både irl & över nätet (i synnerhet när det gäller stora bröst) då du inte klarar av att hantera rådande situation. Detta säger jag för din egen skull. Just saying.
Mycket kunskap du besitter.
Du får sluta knulla din mamma på dagarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in