Citat:
Ursprungligen postat av
Patrik2108
Jag är inte precis ensam om denna uppfattning ser jag nu när jag läst tråden. Det är kanske en myt som upprepats att dumma män gillar stora bröst. Men jag har sett en input här i tråden som stöder det.
Detta är bara en synpunkt från halaltarzan men hans uppfattning är alltså att stora boobs gör att tröskeln till oigenomtänkt rutinraggande överskrids.
En vanlig sexig kvinna utlöser inte detta beteende då de som attraheras av henne har mer finess och respekterar den personliga integriteten i någon mån. Stora boobs däremot utlöser neandertal-beteendet, man rusar fram och dreglar.
Om det är som halaltarzan påstår så visar det på just det att de som rusar fram till stora boobs saknar någon sorts takt och finess.
Jag skulle vilja påstå att det helt saknas vetenskapliga belägg för detta, men du får gärna försöka gräva fram några sådana.
Det är för övrigt väldigt individuellt vad man betraktar som stora bröst. Om man ska använda kupstorlek som mått skulle jag vilja säga att det börjar vid D-storlek, men andra har säkert andra tankar kring det. Personligen umgås jag precis lika bra med en kvinna med A-storlek som en med F-storlek, men föredrar de som har naturliga boobs före de som har silikon oavsett storlek.
Finess har inget med intelligens att göra heller utan härrör sig ju till social kompetens och denna är oftast till stora delar en funktion av god uppfostran. Jag tror du är ute och cyklar.