2023-01-05, 18:21
Avstängd
Knivur-273s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doosing
Jag förstår inte. Vad har möjligheten att springa i hög hastighet med huruvida hon är snygg att göra? Alla riktiga män gillar enorma tutor. Det är väl nästan bara tonårskillar som tänder på allt som gillar de med små tutor också.
Jag gillar naturliga män och kvinnor.
En naturlig kvinna kan springa fort utan att tuttarna slänger. En naturlig man kan springa fort utan att kuken slänger, eller kommer i kläm.

Det är roligt att läsa den gamla boken av Sten Bergman, om sina upplevelser i det Holländska Nya Guinea.

Där använder de flesta män s.k. penisfodral, haha.
Senast redigerad av Knivur-273 2023-01-05 kl. 18:24.
Citera
2023-01-05, 18:39
Avstängd
Knivur-273s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZiggeZiggarett
Jag ser inte stora bröst som attraktiva, ej heller platta tjejer. Men lagom till mindre är sexigast.

Vårtgården får inte vara stor.

En vårtgård som täcker en stor patte är direkt frånstötande och kräver samlag medelst säck.
Vårtgården skyddar kvinnans bröst vid pattningen eller dingen, och minskar risken för besvär och skador på bröstet. Det är ett sorts förstärkning av bröstvårtan. Det nöter och kan svida. Vissa ungar, när de börjar få en tand eller två, kan gilla att bita lite också.

Lagom stort är alltid bäst och vackrast.
Senast redigerad av Knivur-273 2023-01-05 kl. 18:43.
Citera
2023-08-03, 06:22
Citat:
Ursprungligen postat av Knivur-273
Som rubriken anger, jag ställer mig frågande.

Jag föredrar nämligen lätta eller ganska smala kvinnor med normalstora tuttar, gärna fasta, så att de kan springa i hög hastighet utan besvär eller nödvändigt behov av BH.

Stora bröst har aldrig attraherat mig, men normalstora bröst, eller litet lite mindre, är vackra attribut för en vacker kvinna.

Vad beror detta på ?
Du har helt rett, de ser best ut i fart også, og de er mine

Jeg tror at årsaken er påvirkning, dvs samme årsak tar mange kvinner kirurgiske operasjoner for å få større bryster. Mange kvinner er villig til å dø for større bryst.
Citera
2023-08-03, 06:23
Tror för att de inte blev ammade som bebisar
Citera
2023-08-03, 06:25
Medlem
Full-Retards avatar
Vet ej då jag tycker det är enormt fult med stora bröst.
Citera
2023-09-11, 21:14
Avstängd
Knivur-273s avatar
Tack för era svar om överdrivet stora bröst.

Jag anser att en kvinna, likaväl som en man, skall kunna springa lätt och fort.

Nu kan överdrivet stora bröst på en kvinna orsaka stora handikapp i språnget, som hos en mjölkstinn kossa, likaväl som fetma hos både män och kvinnor.

Eller penisfodral bland män från Papua-Nya Guinea för den delen, haha.
Senast redigerad av Knivur-273 2023-09-11 kl. 21:26.
Citera
2023-09-11, 21:33
Medlem
Dille24s avatar
Härlig tråd. Jag är dock helt med TS. Bröst får inte vara så stora så att de är i vägen för normal idrottsutövning.

Hade ett agg mot vårtgårdar när jag var ung och valde därför en fru med väldigt små bröst och minimala bröstvårtor. Har med åldern skiftat preferenser och hade nog föredragit lite mer normalstora bröstvårtor och lite lite större bröst. Men men. Stora bröst som riskerar att bli hängiga med åldern vill man bara undvika! PS. Flera kvinnor i min bekantskapskrets har under de senaste åren förminskat sina bröst för att undvika problem med ryggen. Dessa hade förstås stora naturliga bröst men har nu bröst ingen skulle höja ögonbrynen över. Pendeln verkar alltså slå över..
Citera
2023-09-12, 06:09
Citat:
Ursprungligen postat av Knivur-273
Som rubriken anger, jag ställer mig frågande.

Jag föredrar nämligen lätta eller ganska smala kvinnor med normalstora tuttar, gärna fasta, så att de kan springa i hög hastighet utan besvär eller nödvändigt behov av BH.

Stora bröst har aldrig attraherat mig, men normalstora bröst, eller litet lite mindre, är vackra attribut för en vacker kvinna.

Vad beror detta på ?

Naturligt är finast.
Citera
2023-09-12, 06:17
Less is more. Framförallt är formen viktigare än volymen. Ett par riktigt uppnosiga B-kupor är alla dagar i veckan trevligare än ett par riktigt saggiga grötstrumpor som ändå fyller ut en E-kupa.
Citera
2023-09-12, 20:18
Avstängd
Knivur-273s avatar
Min Schäfertik hade åtta stycken tuttar, men lika små som hos män, vore hon icke dräktig, som hon aldrig tilläts vara. Det blev ett problem för henne, för veterinären var tvungen att söva henne och skära bort brösttumörerna, två gånger.

Det anses nämligen att tikar som aldrig fått valpa, är överdrivet känsliga för bröstcancer eller livmodercancer.
Senast redigerad av Knivur-273 2023-09-12 kl. 20:27.
Citera
2023-09-12, 20:41
Avstängd
Knivur-273s avatar
Från bilder jag har i min bok "Min Far är Kannibal" av Sten Bergman, så har nästan alla kvinnor i Papua-Nya Guinea, som fött minst ett barn, tuttar som hänger likt taxöron.

Dessutom pattade de smågrisar, för att föda upp dem till slaktdjur, haha.

Föreställ dig en Etnisk Svensk kvinna som pattar en griskulting eller ett annat djur.
Senast redigerad av Knivur-273 2023-09-12 kl. 20:46.
Citera
2023-09-28, 19:50
Avstängd
Knivur-273s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ensamkrigaren
Jo, men bröst som är som feta hängande bulldegar är väl inte attraktivt?

Hellre mindre men tighta och fasta.
Sant och visst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in