Citat:
Ursprungligen postat av
Wooqiprwo
Alla kan läsa mellan raderna i dina inlägg att det är sjuka tankar som spiller ut över tangenterna.
Det är du som babblar på om moderskänslor i flashbacks sex och erotik-del, inte jag. Jag går igång sexuellt på stora tuttar, finns inget som helst trygghetssökande i det.
Det kanske är du som vill ligga och snutta tutte? Du kanske behöver det i din läkningsprocess? Eller blir du kåt av tanken att ligga med din mamma för att du har blandat ihop det här med sex och moderskärlek? Kan du snälla förklara för mig.
Lycka till med läkningsprocessen och håll dig borta från svamparna.
Det avtryck som du verkar uppleva genom att ha blivit övergiven av din mor som barn har orsakat ett stort emotionellt tomrum. Detta enorma hål isolerar dig, gör dig deprimerad & orsakar en emotionell nedbrytning inom din personlighet på alla nivåer, där du inte kan skilja på trygghet & sexualitet när du ser ett par "enorma pattar" på en kvinna.
Jag vet att det för dig kan skapa en osäker emotionell situation, baserad på en låg självkänsla & en brist på tillit i relation till andra runt omkring dig (pga din avståndstagande moder & förvirrelsen kring hennes stora bröst).
Negativa affektiva band mellan en frånvarande moder & barn skapar destruktiva beteenden & en stor ångest. Att åtminstone försöka förstå skillnaden mellan trygghet & sexualitet hjälper dig att nå emotionell frihet & som ett resultat av detta kanske oxå tom hjälpa dig att bli bättre på att organisera din personlighet (med andra ord ett sätt att bete dig mer respektfullt samt hantera din omgivning, i synnerhet den dag när du irl stöter på ett par "enorma pattar").
Skuggan av en frånvarande förälder har alltid en påverkan på ditt sociala liv på ett eller annat sätt. Det är inte enkelt att acceptera att ens moder, som var menad att vara din förebild, inte stannade kvar i ditt liv. Därför har denna frånvaro haft en en stark påverkan på din emotionella utveckling där du blandar ihop minnet av din idealiserade & bystiga moder med bilden av en objektifierad storbystad hora med blottad barm. Skillnaden kan kanske ibland vara hårfin men den förstnämnda ger trygghet & den sistnämnda ger sexualiserad njutning. Att inte kunna se skillnad på dessa försvårar din emotionella & sociala utveckling.
Detta kan rent av vara förödande den dagen du kommer på dig själv att i verkligheten ha "klämt & sprutat på ett par stora bröst" som i fantasin tillhörde din egen mor.
Hur länge tog du din moders bröst? Fortsatte amningen långt upp i ålder som ngn form av lugnande åtgärd då du var hyperaktiv som.barn? Kan detta skapat denna förvirring du känner kring "ett par stora mjuka tuttar", dvs ifall du ska definiera dessa som moderlig trygghet eller en slags objektifierad sexuell trigger?