2023-01-01, 21:37
Medlem
Patrik2108s avatar
Det finns ett omvänt förhållande mellan iq och dragning till stora bröst.
Senast redigerad av Patrik2108 2023-01-01 kl. 21:42.
Citera
2023-01-01, 23:20
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Alla kan läsa mellan raderna i dina inlägg att det är sjuka tankar som spiller ut över tangenterna.

Det är du som babblar på om moderskänslor i flashbacks sex och erotik-del, inte jag. Jag går igång sexuellt på stora tuttar, finns inget som helst trygghetssökande i det.

Det kanske är du som vill ligga och snutta tutte? Du kanske behöver det i din läkningsprocess? Eller blir du kåt av tanken att ligga med din mamma för att du har blandat ihop det här med sex och moderskärlek? Kan du snälla förklara för mig.

Lycka till med läkningsprocessen och håll dig borta från svamparna.

Det avtryck som du verkar uppleva genom att ha blivit övergiven av din mor som barn har orsakat ett stort emotionellt tomrum. Detta enorma hål isolerar dig, gör dig deprimerad & orsakar en emotionell nedbrytning inom din personlighet på alla nivåer, där du inte kan skilja på trygghet & sexualitet när du ser ett par "enorma pattar" på en kvinna.

Jag vet att det för dig kan skapa en osäker emotionell situation, baserad på en låg självkänsla & en brist på tillit i relation till andra runt omkring dig (pga din avståndstagande moder & förvirrelsen kring hennes stora bröst).

Negativa affektiva band mellan en frånvarande moder & barn skapar destruktiva beteenden & en stor ångest. Att åtminstone försöka förstå skillnaden mellan trygghet & sexualitet hjälper dig att nå emotionell frihet & som ett resultat av detta kanske oxå tom hjälpa dig att bli bättre på att organisera din personlighet (med andra ord ett sätt att bete dig mer respektfullt samt hantera din omgivning, i synnerhet den dag när du irl stöter på ett par "enorma pattar").

Skuggan av en frånvarande förälder har alltid en påverkan på ditt sociala liv på ett eller annat sätt. Det är inte enkelt att acceptera att ens moder, som var menad att vara din förebild, inte stannade kvar i ditt liv. Därför har denna frånvaro haft en en stark påverkan på din emotionella utveckling där du blandar ihop minnet av din idealiserade & bystiga moder med bilden av en objektifierad storbystad hora med blottad barm. Skillnaden kan kanske ibland vara hårfin men den förstnämnda ger trygghet & den sistnämnda ger sexualiserad njutning. Att inte kunna se skillnad på dessa försvårar din emotionella & sociala utveckling.

Detta kan rent av vara förödande den dagen du kommer på dig själv att i verkligheten ha "klämt & sprutat på ett par stora bröst" som i fantasin tillhörde din egen mor.

Hur länge tog du din moders bröst? Fortsatte amningen långt upp i ålder som ngn form av lugnande åtgärd då du var hyperaktiv som.barn? Kan detta skapat denna förvirring du känner kring "ett par stora mjuka tuttar", dvs ifall du ska definiera dessa som moderlig trygghet eller en slags objektifierad sexuell trigger?
Senast redigerad av Adonis. 2023-01-01 kl. 23:36.
Citera
2023-01-02, 16:24
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Patrik2108
Det finns ett omvänt förhållande mellan iq och dragning till stora bröst.
Detta måste vara ett av de dummaste påståenden jag sett idag på Flashback... Utveckla och styrk gärna.
Citera
2023-01-02, 17:39
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adonis.
Det avtryck som du verkar uppleva genom att ha blivit övergiven av din mor som barn har orsakat ett stort emotionellt tomrum. Detta enorma hål isolerar dig, gör dig deprimerad & orsakar en emotionell nedbrytning inom din personlighet på alla nivåer, där du inte kan skilja på trygghet & sexualitet när du ser ett par "enorma pattar" på en kvinna.

Jag vet att det för dig kan skapa en osäker emotionell situation, baserad på en låg självkänsla & en brist på tillit i relation till andra runt omkring dig (pga din avståndstagande moder & förvirrelsen kring hennes stora bröst).

Negativa affektiva band mellan en frånvarande moder & barn skapar destruktiva beteenden & en stor ångest. Att åtminstone försöka förstå skillnaden mellan trygghet & sexualitet hjälper dig att nå emotionell frihet & som ett resultat av detta kanske oxå tom hjälpa dig att bli bättre på att organisera din personlighet (med andra ord ett sätt att bete dig mer respektfullt samt hantera din omgivning, i synnerhet den dag när du irl stöter på ett par "enorma pattar").

Skuggan av en frånvarande förälder har alltid en påverkan på ditt sociala liv på ett eller annat sätt. Det är inte enkelt att acceptera att ens moder, som var menad att vara din förebild, inte stannade kvar i ditt liv. Därför har denna frånvaro haft en en stark påverkan på din emotionella utveckling där du blandar ihop minnet av din idealiserade & bystiga moder med bilden av en objektifierad storbystad hora med blottad barm. Skillnaden kan kanske ibland vara hårfin men den förstnämnda ger trygghet & den sistnämnda ger sexualiserad njutning. Att inte kunna se skillnad på dessa försvårar din emotionella & sociala utveckling.

Detta kan rent av vara förödande den dagen du kommer på dig själv att i verkligheten ha "klämt & sprutat på ett par stora bröst" som i fantasin tillhörde din egen mor.

Hur länge tog du din moders bröst? Fortsatte amningen långt upp i ålder som ngn form av lugnande åtgärd då du var hyperaktiv som.barn? Kan detta skapat denna förvirring du känner kring "ett par stora mjuka tuttar", dvs ifall du ska definiera dessa som moderlig trygghet eller en slags objektifierad sexuell trigger?

Vilken fantasi och inlevelse du har. Du kanske ska börja skriva bland parafila störningar istället för att få utlopp för dina fantasier, men det säger säkert din psykolog nej till. Jag tycker dock att det är bättre att du förstör trådar därinne istället för på övriga delar av forumet då det är färre som hänger där. Truth of today

Btw hur många timmar per dygn har du tillgång till internet? Akta så de inte stryper det helt.

Fortsätt nu med läkningsprocessen bror. Mina inlägg kan du börja citera när alla lober fungerar som de ska.
Citera
2023-01-02, 18:08
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Vilken fantasi och inlevelse du har. Du kanske ska börja skriva bland parafila störningar istället för att få utlopp för dina fantasier, men det säger säkert din psykolog nej till. Jag tycker dock att det är bättre att du förstör trådar därinne istället för på övriga delar av forumet då det är färre som hänger där. Truth of today

Btw hur många timmar per dygn har du tillgång till internet? Akta så de inte stryper det helt.

Fortsätt nu med läkningsprocessen bror. Mina inlägg kan du börja citera när alla lober fungerar som de ska.

Att bli medveten om din sexuella utsatthet som övergivet barn är en process, då du tenderar att separera andras smärta från din egen, vilket resulterar i sk sexualregoism där du sätter din egen njutning framför andras, även njutning som är allt annat än moraliskt acceptabel. Det förklarar din sexuella dragning till kvinnor med stora bröst, en slags erotisk personifiering av din frånvarande mor.

Detta skapar förstås en cocktail av känslor som på något sätt kommer göra dig sårbar för alltid, i synnerhet när det gäller sexualitet då du som en kognitivt nedsatt person inte klarar av att skilja trygghet från sexualiserat ideal.

Men om du istället för att spela tuffing på nätet betraktar varje tillfälle där du öppet onanerat åt stora bröst så kommer du kunna uppnå en större förståelse för vad som har hänt dig i barndomen, en slags förlikning med vuxenlivet. Detta kommer hjälpa dig att sluta lagra denna smärta & känslorna kommer bli lättare att hantera längs din emotionella resa, även om du i framtiden fortfarande kommer ha det svårt när du betraktar ett par stora bröst, dvs ifall dessa står för trygghet eller en sexualiserad trigger.

Jag tror på dig. 2023 kommer bli ett bra år, bror.
Citera
2023-01-02, 18:22
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adonis.
Att bli medveten om din sexuella utsatthet som övergivet barn är en process, då du tenderar att separera andras smärta från din egen, vilket resulterar i sk sexualregoism där du sätter din egen njutning framför andras, även njutning som är allt annat än moraliskt acceptabel. Det förklarar din sexuella dragning till kvinnor med stora bröst, en slags erotisk personifiering av din frånvarande mor.

Detta skapar förstås en cocktail av känslor som på något sätt kommer göra dig sårbar för alltid, i synnerhet när det gäller sexualitet då du som en kognitivt nedsatt person inte klarar av att skilja trygghet från sexualiserat ideal.

Men om du istället för att spela tuffing på nätet betraktar varje tillfälle där du öppet onanerat åt stora bröst så kommer du kunna uppnå en större förståelse för vad som har hänt dig i barndomen, en slags förlikning med vuxenlivet. Detta kommer hjälpa dig att sluta lagra denna smärta & känslorna kommer bli lättare att hantera längs din emotionella resa, även om du i framtiden fortfarande kommer ha det svårt när du betraktar ett par stora bröst, dvs ifall dessa står för trygghet eller en sexualiserad trigger.

Jag tror på dig. 2023 kommer bli ett bra år, bror.

Ännu mer goja *gäsp".

Är det del av din terapi att spy ur dig din sinnessjukdom över tangenterna?

Be dem öka på medicinen och tills det att din hjärna har läkt någorlunda så kan du hänga i subforumet "parafila störningar".

Nu orkar jag inte besvara dig längre, orkar knappt läsa dina inlägg. Ciao.
Citera
2023-01-02, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonaldTrummp
En hypotes kan vara att Mark Levengood tycker att Jonas Gardell har lagom stora bobs.

Mike Pence

Haha, med tanke på vilka lågoddsade och korkade kommentarer jag får, så blir jag alltmer övertygad.

Vill ni falsifiera min hypotes så dra fram ett gäng storbystade qvinnor med hög IQ och intellektuellt anseende.

Jag tänkte att i det där grottstadiet när kvinnor bara låg ner som en myrdrottning och värpte ut ungar så måste hon ju ändå fått problem när lejonen attackerade nästet. Lejonet ser ju direkt vilket byte som är fetast och sämst på att kuta.

Slanka kvinnor med rimligt bystmått hade ju chansen men babsen med meloner var chanslösa. Således en evolutionär nackdel, eller hur?
Citera
2023-01-02, 18:48
Ptja, en tanke är att det kan bero på att bröst är vårt första "intresse" och för ett litet spädbarn måste alla tuttar te sig som enorma, och det kanske är detta som sedan lever kvar hos somliga mer än andra medan ändamålet förändras med åldern.
Senast redigerad av RobRoys 2023-01-02 kl. 19:05.
Citera
2023-01-02, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Stora bröst har varit eftertraktat sedan urminnes tider.

https://www.fotosearch.com/CSP430/k4309628/

Du förstår hon inte finns på riktigt va??

Om du kikar på afrika idag så är det en massa trjockisar med enorma allting fyllda med fett.

Men kika på ursprungsbefolkningar så ser du taxöron av rimlig storlek hos äldre kvinnor.

Dina enorma ballonger är ju ett resultat av McDonalds, Coca Cola och soffor.
Citera
2023-01-02, 18:57
Medlem
Pungpuckels avatar
Det finns väl kvinnor som tänder på råstora muskler hos män, kanske är en undertryckt zoofili? Tjurar och hingstar?

Män som tänder på extrempattar kan ju äv n dom ha en undertryckt dragning till djur.
Jag tänker på kossans juver.
Citera
2023-01-02, 22:21
Medlem
Patrik2108s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intensivtklok
Detta måste vara ett av de dummaste påståenden jag sett idag på Flashback... Utveckla och styrk gärna.

Jag är inte precis ensam om denna uppfattning ser jag nu när jag läst tråden. Det är kanske en myt som upprepats att dumma män gillar stora bröst. Men jag har sett en input här i tråden som stöder det.

Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Jag håller väl med TS.

Men träffar man någon attraktiv kvinna som nu råkar var utrustad med ett par rejäla pattar så får man väl liksom ta det.

Dock ska man veta att har du en snygg kvinna glor många män, men har du en snygg kvinna som dessutom har stora pattar så glor i princip alla män. Och är du t.ex. ute på krogen så kan hon fan inte ens gå till muggen utan att det kommer någon lelle som ska försöka ragga.

Detta är bara en synpunkt från halaltarzan men hans uppfattning är alltså att stora boobs gör att tröskeln till oigenomtänkt rutinraggande överskrids.
En vanlig sexig kvinna utlöser inte detta beteende då de som attraheras av henne har mer finess och respekterar den personliga integriteten i någon mån. Stora boobs däremot utlöser neandertal-beteendet, man rusar fram och dreglar.
Om det är som halaltarzan påstår så visar det på just det att de som rusar fram till stora boobs saknar någon sorts takt och finess.
Citera
2023-01-02, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knivur-273
Som rubriken anger, jag ställer mig frågande.

Jag föredrar nämligen lätta eller ganska smala kvinnor med normalstora tuttar, gärna fasta, så att de kan springa i hög hastighet utan besvär eller nödvändigt behov av BH.

Stora bröst har aldrig attraherat mig, men normalstora bröst, eller litet lite mindre, är vackra attribut för en vacker kvinna.

Vad beror detta på ?

Små fasta tuttar kan vara snyggare, de blir oftast inte så hängiga, men ärligt talat vill jag ha näven full när jag... Ja, ni fattar. Måste inte vara d-kupa men lite att ta i är det ultimata. Å andra sidan går ompalompameloner bort också, det är mest bara feta brudar som har såna och fetma är inte min grej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in