2022-12-31, 15:45
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Eller så är smaken som baken? Varför har vissa så svårt att förstå att alla gillar olika?

Ett par stora mjuka tuttar gör mig kåt. Det bara är så, kan inte förklara varför.

Som jag tidigare skrev så har det med trygghet att göra. Handlar nog mer om trygghet än om sexualitet även om en fyllig barm mycket väl kan skapa en viss attraktion.
Citera
2022-12-31, 16:55
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adonis.
Som jag tidigare skrev så har det med trygghet att göra. Handlar nog mer om trygghet än om sexualitet även om en fyllig barm mycket väl kan skapa en viss attraktion.

Behöver du söka trygghet i ett par stora bröst så visst. Jag blir mest kåt av dem och tycker de är sköna att klämma på och spruta över.

Lycka till med din läkningsprocess nu.
Citera
2022-12-31, 18:43
Medlem
RobbanUCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonaldTrummp
Det går väl knappast att ha en tonårig fru hela livet. En bra BH krävs för riktiga kvinnor.
Exakt, så är det.
Citat:
Ursprungligen postat av DonaldTrummp
En hypotes kan vara att Mark Levengood tycker att Jonas Gardell har lagom stora bobs.
Den var bra! Dagens gapskratt!
Citera
2023-01-01, 08:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 42o4LY
Finns väl inget bättre an små/normalstora fasta bröst. Är väl snarare omogna män som dras till så stora patter som möjligt? Snubbar som aldrig växer upp utan stannat I tonåren.

Nej det är faktiskt tvärtom. Stora bröst vittnar om fertilitet. Små pojkliknande träplankor till bröst attraherar mest överkåta tonårspojkar eller män som är lite mer feminina. Kan tänka mig även incels. Sen är kvinnor med små bröst ofta slanka och smala vilket vissa dras till men vuxna män dras generellt mest till ordentliga former.
Citera
2023-01-01, 10:49
Medlem
ConspiracyEyess avatar
Jag gillar också normalstora bröst, men att män gillar stora är knappast något märkligt. Detsamma gäller kvinnors bakdelar och mäns penisar.

Allt detta är kopplat till sexualdriften och barnafödande. Bröst är där spädbarn får mat ifrån. Breda höfter är bra att ha för att föda barn, och penisen behövs för att skapa barn. Alla dessa drifter sitter i människor, och finns till för att de ska producera fler människor.
Citera
2023-01-01, 11:21
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Behöver du söka trygghet i ett par stora bröst så visst. Jag blir mest kåt av dem och tycker de är sköna att klämma på och spruta över.

Lycka till med din läkningsprocess nu.

Enligt studier är det vanligt att neuropsykiatriskt funktionsnedsatta individer väljer att prioritera sin sexualdrift på ett sätt som skapar trygghet för individen. Tex modersgestalter med jättebyst. Ibland kan dock den funktionsnedsatta individen förväxla trygghet med sexualitet.

Om man har en diagnos som gör att man har svårt att läsa av signaler behöver man få konkret hjälp kring relationer & sex, så man inte låter kåtheten styra.

Dessutom har man kanske sociala svårigheter som innebär att man har få eller inga vänner att prata om sex med. Istället kanske man söker på nätet, och riskerar att få porr som enda informationskanal.

Om porr blir den enda referensen kan det få stora negativa konsekvenser för dig, kompis. Om du inte har någon annan erfarenhet (kring trygghet) kanske du bokstavligen tror att sex är synonymt med trygghet & imiterar det du hittar på nätet ute i verkligheten, dvs att angripa kvinnor för att "klämma & spruta på stora tuttar" när du är kåt.

I värsta fall kan det leda till olämpliga beteenden på grund av negativa förebilder, brist på gränser och missförstånd om samtycke. Du är ute på hal is, vän.
Senast redigerad av Adonis. 2023-01-01 kl. 11:25.
Citera
2023-01-01, 14:01
Medlem
De flesta uppfattar en karikatyr och det som skiljer kvinnor från män överdrivs i karikatyren som brösten, midjan och de vinklade höfterna hos kvinnor och det mer raka höfterna och den kraftigare överkroppen hos män, och detta blir själva representationen för det kvinnliga respektive manliga. Evolutionsbiologiskt är det en signalering för att undvika kostsamma misstag. Svullen midja hos en potentiell partner kan sant eller falskt signalera om tidig graviditet och bäst är att inte få en gökunge på halsen - därav föredras smal midja. Stora pattar hör till karikatyren och något som jag minns mest som ett ideal från högstadiet. Det var de plattbröstade brudarna som blev bäst med tiden på min tid.
Citera
2023-01-01, 19:48
Medlem
Trafikkon-Standards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knivur-273
Som rubriken anger, jag ställer mig frågande.

Jag föredrar nämligen lätta eller ganska smala kvinnor med normalstora tuttar, gärna fasta, så att de kan springa i hög hastighet utan besvär eller nödvändigt behov av BH.

Stora bröst har aldrig attraherat mig, men normalstora bröst, eller litet lite mindre, är vackra attribut för en vacker kvinna.

Vad beror detta på ?

I hear ya. Aldrig brytt mig det minsta om bröst. Väldigt praktiskt att va assman, mycket lättare att vara diskret när man fastnar med blicken på någons bak än i någons urringning.
Citera
2023-01-01, 19:55
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Enligt studier är det vanligt att neuropsykiatriskt funktionsnedsatta individer väljer att prioritera sin sexualdrift på ett sätt som skapar trygghet för individen. Tex modersgestalter med jättebyst. Ibland kan dock den funktionsnedsatta individen förväxla trygghet med sexualitet.

Om man har en diagnos som gör att man har svårt att läsa av signaler behöver man få konkret hjälp kring relationer & sex, så man inte låter kåtheten styra.

Dessutom har man kanske sociala svårigheter som innebär att man har få eller inga vänner att prata om sex med. Istället kanske man söker på nätet, och riskerar att få porr som enda informationskanal.

Om porr blir den enda referensen kan det få stora negativa konsekvenser för dig, kompis. Om du inte har någon annan erfarenhet (kring trygghet) kanske du bokstavligen tror att sex är synonymt med trygghet & imiterar det du hittar på nätet ute i verkligheten, dvs att angripa kvinnor för att "klämma & spruta på stora tuttar" när du är kåt.

I värsta fall kan det leda till olämpliga beteenden på grund av negativa förebilder, brist på gränser och missförstånd om samtycke. Du är ute på hal is, vän.

Du fortsätter att spotta ur dig rena rama rappakaljan. Dina inlägg talar ju för sig själva, att det är du som balanserar på en tunn linje nära en mental breakdown. Fortsätt du att knapra piller och försök få ordning på psyket så fortsätter jag att njuta av mitt sexliv. Det kanske är så att du saknat en modersgestalt i ditt liv, vilket gör att så fort du ens börjar tänka på ett par stora tuttar så börjar du fantisera om att få en mamma?

Du behöver fortsätta din läkningsprocess bror, truth of today
Citera
2023-01-01, 20:31
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Du fortsätter att spotta ur dig rena rama rappakaljan. Dina inlägg talar ju för sig själva, att det är du som balanserar på en tunn linje nära en mental breakdown. Fortsätt du att knapra piller och försök få ordning på psyket så fortsätter jag att njuta av mitt sexliv. Det kanske är så att du saknat en modersgestalt i ditt liv, vilket gör att så fort du ens börjar tänka på ett par stora tuttar så börjar du fantisera om att få en mamma?

Du behöver fortsätta din läkningsprocess bror, truth of today

En överdimensionerad kvinna kan upplevas gestalta en modersroll då man genom de stora brösten uppfattar det typiskt moderliga hos henne.

Att känna en dragning till "enorma pattar" är inget att skämmas över men det är viktigt att inte blanda ihop trygghet med sexualitet.

Att naken krypa upp i ngns famn & känna trygghet är inte samma sak som att med djurisk lust bli "kåt" på storbystade kvinnor för att sedan "klämma & spruta dem på brösten". En potientell funktionsnedsättning gör det svårt att skilja på dessa ting men det innebär inte att det är okej att strunta i det jag skriver.

Det handlar mest om den konstiga känsla du kan tänkas uppleva ifall du plötsligt vaknar upp & inser att du i fantasin klämt & sprutat ner din egen mammas bröst.

Ganska cringe eller hur?

Därför är det viktigt att inför stora bröst kunna skilja mellan trygghet & sexualiserat begär. Som normalbegåvad brukar detta i regel inte vara vara ngt större problem. I ditt fall är det mer oklart. Det viktiga för dig är att kunna navigera i din relation till din mamma på ett klokare sätt beroende på vilken anknytning du till henne har & genom detta kunna skapa en mer insiktsfull tro på vetenskapen bakom kärleken till din mor som jag med detta vill förmedla.

God fortsättning, bror. 2023 kommer att bli ett bra år för oss. Det känner jag på mig.

Edit: Jag vill bara ge dig en chans att begrunda vilken relation du har till din mor. Var ärlig mot dig själv, då kommer saker & ting att lösa sig.
Senast redigerad av Adonis. 2023-01-01 kl. 20:50.
Citera
2023-01-01, 21:03
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
En överdimensionerad kvinna kan upplevas gestalta en modersroll då man genom de stora brösten uppfattar det typiskt moderliga hos henne.

Att känna en dragning till "enorma pattar" är inget att skämmas över men det är viktigt att inte blanda ihop trygghet med sexualitet.

Att naken krypa upp i ngns famn & känna trygghet är inte samma sak som att med djurisk lust bli "kåt" på storbystade kvinnor för att sedan "klämma & spruta dem på brösten". En potientell funktionsnedsättning gör det svårt att skilja på dessa ting men det innebär inte att det är okej att strunta i det jag skriver.

Det handlar mest om den konstiga känsla du kan tänkas uppleva ifall du plötsligt vaknar upp & inser att du i fantasin klämt & sprutat ner din egen mammas bröst.

Ganska cringe eller hur?

Därför är det viktigt att inför stora bröst kunna skilja mellan trygghet & sexualiserat begär. Som normalbegåvad brukar detta i regel inte vara vara ngt större problem. I ditt fall är det mer oklart. Det viktiga för dig är att kunna navigera i din relation till din mamma på ett klokare sätt beroende på vilken anknytning du till henne har & genom detta kunna skapa en mer insiktsfull tro på vetenskapen bakom kärleken till din mor som jag med detta vill förmedla.

God fortsättning, bror. 2023 kommer att bli ett bra år för oss. Det känner jag på mig.

Edit: Jag vill bara ge dig en chans att begrunda vilken relation du har till din mor. Var ärlig mot dig själv, då kommer saker & ting att lösa sig.

Alla kan läsa mellan raderna i dina inlägg att det är sjuka tankar som spiller ut över tangenterna.

Det är du som babblar på om moderskänslor i flashbacks sex och erotik-del, inte jag. Jag går igång sexuellt på stora tuttar, finns inget som helst trygghetssökande i det.

Det kanske är du som vill ligga och snutta tutte? Du kanske behöver det i din läkningsprocess? Eller blir du kåt av tanken att ligga med din mamma för att du har blandat ihop det här med sex och moderskärlek? Kan du snälla förklara för mig.

Lycka till med läkningsprocessen och håll dig borta från svamparna.
Citera
2023-01-01, 21:07
Medlem
finns inget som slår lite mindre hårda fasta bröst
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här