Citat:
Ursprungligen postat av
Wooqiprwo
En överdimensionerad kvinna kan upplevas gestalta en modersroll då man genom de stora brösten uppfattar det typiskt moderliga hos henne.
Att känna en dragning till "enorma pattar" är inget att skämmas över men det är viktigt att inte blanda ihop trygghet med sexualitet.
Att naken krypa upp i ngns famn & känna trygghet är inte samma sak som att med djurisk lust bli "kåt" på storbystade kvinnor för att sedan "klämma & spruta dem på brösten". En potientell funktionsnedsättning gör det svårt att skilja på dessa ting men det innebär inte att det är okej att strunta i det jag skriver.
Det handlar mest om den konstiga känsla du kan tänkas uppleva ifall du plötsligt vaknar upp & inser att du i fantasin klämt & sprutat ner din egen mammas bröst.
Ganska cringe eller hur?
Därför är det viktigt att inför stora bröst kunna skilja mellan trygghet & sexualiserat begär. Som normalbegåvad brukar detta i regel inte vara vara ngt större problem. I ditt fall är det mer oklart. Det viktiga för dig är att kunna navigera i din relation till din mamma på ett klokare sätt beroende på vilken anknytning du till henne har & genom detta kunna skapa en mer insiktsfull tro på vetenskapen bakom kärleken till din mor som jag med detta vill förmedla.
God fortsättning, bror. 2023 kommer att bli ett bra år för oss. Det känner jag på mig.
Edit: Jag vill bara ge dig en chans att begrunda vilken relation du har till din mor. Var ärlig mot dig själv, då kommer saker & ting att lösa sig.